הדברת רב רגל שחור

הדברת רב רגל שחור – הגעה מידית וטיפול על המקום

מצאתם מרבה רגליים שחור בבית? היזהרו שלא להתקרב אליו, משום שהוא עלול לשחרר חומר רעיל. הזמינו מדביר שיסייע לכם עם הדברת רב רגל שחור, כשאצלנו תזכו במחיר הזול והמשתלם ביותר!

את רב הרגל השחור לא נדיר למצוא באזורים הרריים בארץ, והוא רב הרגל הגדול ביותר שקיים בישראל. הוא פעיל בעיקר בלילה ובאזורים לחים, כשבמהלך היום הוא מסתתר מתחת לסלעים. אם יש לכם חצר סביר להניח שתמצאו אותו בה, גם אם אתם גרים בדרום הארץ ובאזורים צחיחים יחסית. רב רגל שחור מסוגל לטפס גם על קירות, כך שייתכן שהוא יימצא על קירות הבית שלכם. מחפשים מדביר מומלץ שיעזור לכם להיפטר ממנו? אצלנו בחברת הדברה בטוחה תוכלו להזמין מדביר כבר עכשיו שיהיה אצלכם תוך פחות משעה ויבצע הדברת רב רגל שחור על המקום. הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו וקבלו הצעת מחיר משתלמת – שירות בפריסה ארצית רחבה.

✔️ הדברת רב רגל שחור בבית ובגינה מחיר החל מ-250 ₪
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ שירות הדברה 24/7 בפריסה ארצית
✔️ חומרי הדברה שאושרו ע"י המשרד להגנת הסביבה
✔️ ריסוס נגד מרבה רגליים שחור – יעיל ובטוח 
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
055-970-5878
הדברת רב רגל שחור

איך לזהות רב רגל שחור?

היצור הזה נראה מרוק כמו תולעת שחורה גדולה, אולם מקרוב ניתן לראות שיש לו הרבה רגליים. ייתכן שתמצאו אותו מגולגל בצורת ספירלה, ועל אף שהוא דומה לנדל, הוא לא סוג של נדל. עם זאת, היזהרו ממנו ואל תתקרבו אליו יותר מדי. הוא אמנם לא ארסי כמו נדל, אך רב רגל עלול להפריש חומר רעיל עם ריח חזק ודוחה שמכיל חומצה ציאנית.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    איך מדבירים רב רגל רעיל?

    הדרך היעילה ביותר להדברת רבי רגליים היא על ידי ריסוס ישירות עליהם או בסביבה שבה הם נמצאו, אולם זו לא הדרך היחידה. דרך נוספת להדביר אותם היא בעזרת מלכודות דבק, אותם יש להציב אותן בפינות הבית, אולם זה לא תמיד עוזר, ולפעמים תמצאו שנשארו בהן כמה מהרגליים של רב הרגל שהצליח לברוח.

    רבגף

    רבגף

    איזה חומר הדברה לרב רגל שחור מומלץ לשימוש?

    המשרד להגנת הסביבה מאשר לשימוש מספר מצומצם של חומרי הדברה נגד פרוקי רגליים כמו רב רגל חום או שחור, אולם הם מספיקים כדי לבצע הדברה כהלכה. חשוב לציין שהחומרים האלה מותרים לשימוש אך ורק על ידי מדבירים, ואין לעשות בהם שימוש ללא הכשרה ורישיון בתוקף. אלו הם החומרים שבהם אנחנו משתמשים לצורך הדברת רב רגל שחור ארסי.

    חומרי הדברה לרב רגל חומרים פעילים
    דיפטרון א'.ס'. של אר.פי.סי החברה להדברה piperonyl butoxide 20.0%, Etofenprox 10.0%
    טמפריד של לידור אלמנטס בע"מ beta-cyfluthrin 10.88%, imidacloprid 21.65%
    ספיר של רימי כימיקלים בע"מ MGK 264 6.4%, cypermethrin 20.0%
    רימקס של רימי כימיקלים בע"מ permethrin 25.0%

     

    איך לוודא שרבי רגליים לא יחזרו?

    רב הרגל הגיע לביתכם פשוט מכיוון שמצא בו מזון, כלומר חרקים אחרים שהוא ניזון מהם. לכן הדברת החרקים שמשכו אותו יכולה לסייע, וזה נחשב טיפול משלים להדברה. בנוסף, אחרי שביצענו נגד רב רגל שחור הדברה, חשוב מאוד שתשמרו על בית נקי וסביבה יבשה. אם יש מקום שאליו נוהגים להגיע רבי הרגליים בעקבות לחות, אפשר להציב שם שקיות עם סיליקה ג'ל שיספגו אותה. כך למשל מומלץ לשים שקיות שכאלה בתוך נעליים או בארונות בחדרים לחים, כמו חדר השירותים או המרתף. אם תעשו זאת, ספק שתמצאו שוב רב רגל שחור בבית – כל עוד אין בו מזיקים אחרים.

    ככה נראה רבגף חום

    רבגף חום בבית

    מצאתם מרבה רגליים שחור? ייתכן שמדובר ברבגף חום

    סוג נוסף של רב רגל, שדומה מאוד לסוג השחור, הוא רבגף חום, שצץ אחרי הגשמים הראשונים על אדמה לחה. הוא נוטה לפלוש לבתים, וגם אותו אנחנו מדבירים באותן שיטות, כך שאינכם צריכים לחשוש ממנו – נטפל בכל רבי הרגליים שנמצאים בביתכם, לא משנה מה סוגם.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call