הדברת יתוש הנמר האסייתי

הדברת יתוש הנמר האסייאתי – מתחייבים למחיר הזול ביותר בארץ

מתעופפים בסביבתכם יתושים מהירים מאוד עם פסים לבנים על הגוף והרגליים שעוקצים בלי הפסקה? יכול מאוד להיות שאתם צריכים להזמין מדביר לצורך הדברת יתוש הנמר האסייתי. עם מה מרססים נגדו והאם יש מלכודות שיכולות להיות יעילות ללכידתו ומניעתו? את התשובות לשאלות האלה תגלו כבר עכשיו.

לאורך כל מישור החוף, בבאר שבע ובגליל העליון, ישנו יתוש שנחשב למסוכן יותר מזה הרגיל שכולם מכירים, והוא יתוש טיגריס אסייאתי / נמר אסייתי. בניגוד ליתושים אחרים, הנמר האסייתי פעיל בעיקר בשעות היום ופחות אחרי שקיעת החמה, והוא נוטה לעקוץ מספר רב של פעמים. הסכנה שהוא מהווה היא העברת מחלות, ואם יש בסביבתכם גורמים שמושכים אותו ושנאגרים בהם מים למשך תקופות ארוכות, כמו למשל אגרטלים, עציצים, בריכות נוי, שלוליות וכדומה, יכול מאוד להיות שהוא יגיע לבקר גם אתכם. אנחנו בחברת הדברה בטוחה יכולים לעזור לכם עם הדברת יתושים, ואף נבצע טיפול מונע בעזרת מלכודות כך שלא יגיע שוב בהמשך. הרימו אלינו טלפון והזמינו כבר עכשיו מדביר מומלץ שיגיע אליכם עוד היום.

✔️ הדברת יתוש הנמר האסייאתי בבית ובגינה
✔️ ריסוס נגד יתוש הנמר האסייאתי מחיר החל מ-250 ₪
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ פתרון נגד יתוש הנמר האסייאתי גם במקומות ציבוריים ואתרי בניה
✔️ הדברה נגד יתוש הנמר האסייאתי בבריכות, מרפסות ועוד
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:

הדברת יתוש הנמר האסייאתי

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    עם מה עושים ריסוס נגד יתוש הנמר האסייאתי?

    מכיוון שאנחנו דוגלים כמה שיותר בשימוש בחומרים ירוקים שלא מזיקים לסביבה או לבריאותכם, את ההדברה נגד היתוש הזה אנחנו עושים בעזרת חומרים ביולוגיים וטבעיים שלא מהווים עבורכם או לסביבתכם שום סכנה.

    ההדברה נעשית עם תרסיס שמכיל בצילוס ארצישראלי (Bti), שזו קבוצה של בקטריות שמשמשות להדברה ביולוגית בעיקר נגד יתושים, אך גם נגד פטריות. ההדברה צריכה להיעשות ברדיוס גדול סביב האזור הנגוע ובכל מקור שבו יכולים להיות ביצים של היתוש, כלומר מקורות מים עומדים. זה כולל שלוליות, פתחי ביוב, בריכות נוי, חריצים בריצוף וכדומה. עלות ההדברה נעה בין 250-650 שקלים, בהתאם לגודל השטח שעליו צריך לעבוד.

    אם ניתן, עדיף לייבש כל מקור מים שאין בו צורך, כמו למשל צמיגי גלגלים שמלאים במים עומדים. אם מנגד יש נזילה מצינור בחצר שגורמת לשלולית להיווצר באופן קבוע באדמה, מומלץ מאוד שתטפלו בה. הריסוס והטיפול הזה יהיה יעיל ביותר אם ייעשה ברדיוס של 180 מטר מהאזור שבו ננשכתם, מכיוון שזה בדרך כלל שטח המחיה של הטיגריס האסייתי.

     

    האם מלכודת ליתוש הנמר האסייאתי תהיה יעילה?

    יש מספר מצומצם מאוד של מלכודות שיעילות ללכידת יתושי נמר אסייתי בוגרים, ובדרך כלל נלכדים בהם זנים אחרים של יתושים, ואילו הטיגריס האסייתי חומק מהם. ישנן למשל מלכודות שממלאים במים ובתוכם מטילה היתושה את הביצים שלה. כשהזחלים מתפתחים הם בעצם נשארים תקועים במלכודת, וכך לא מסכנים אף אחד בעקיצה.

    בשנים האחרונות הומצא נגד יתוש הנמר האסייתי טיפול מונע בצורת מלכודת חדשה שנמצאה כיעילה בלכידת יתושים בוגרים גם כן. מדובר במכשיר שמייצר משב אוויר שעולה מעלה בעזרת ונטילטור, ובו משולבים אמוניה, חומצות שומן וחומצה לקטית, שבעצם מתחקים יחדיו לריח שיוצא מגופם של בני אדם. כשמוסיפים לתרכובת הזו פחמן דו-חמצני היא הופכת ליעילה עוד יותר, מכיוון שגם הוא מושך את היתושים.

    במלכודת הזו החלו להשתמש באיטליה באופן נרחב, שם יש נגיעות קשה מאוד של יתושי נמר אסייתי, ובמחקר שנערך בעיר צ'זנה התגלה שאכן מספר העקיצות ירד באזורים שבהם השתמשו במלכודת הזו.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call