הדברה במכבים רעות

הדברה במכבים רעות – מגיעים תוך שעה ומדבירים על המקום

אם חשוב לכם שהמדביר ישתמש בחומרים ירוקים, שלא תצטרכו לשהות יותר משעה מחוץ לבית לאחר ההדברה, שייפטרו לכם ב-100% מפשפשים, טרמיטים, נמלים ועוד ושתוכלו להזמין שירותי הדברה במכבים רעות 24 שעות ביממה עם הגעה מידית, אתם נמצאים במקום הנכון. המשיכו לקרוא וגלו למה אנחנו החברה המומלצת ביותר להדברה במכבים רעות.

אנשים בדרך כלל מזמינים מדביר כשהם רואים את המזיקים מול העיניים, ובמקרה שכזה אין זמן להתמהמה – רצוי לטפל בהם בו במקום. איתנו בחברת הדברה בטוחה לא תצטרכו לחכות ימים שלמים ואפילו לא שעות ארוכות להגעתו של מדביר מומלץ במכבים רעות, מכיוון שאנחנו מתחייבים להגיע אליכם תוך שעה לכל היותר – לפעמים אפילו פחות! זאת ועוד, אנחנו מספקים שירותי הדברה במכבים רעות במחיר הזול ביותר מבין כל שאר המדבירים באזור, ואתם מוזמנים לבדוק אותנו – אנו מתחייבים להוזיל כל הצעת מחיר אחרת שקיבלתם! אתם עוד תתפלאו לגלות כמה נוכל לחסוך לכם, אז הרימו טלפון והתקשרו אלינו כבר עכשיו – אתם לא תתחרטו!

 

 ✔️ הזמינו מדבירים במכבים רעות – זמינות 24/7
✔️ חומרי הדברה שאושרו ע"י המשרד להגנת הסביבה
✔️ הדברת מזיקים במכבים רעות במחיר החל מ-250 ש"ח
כניסה לדירה לאחר שעה בלבד
✔️ ריסוס בית, חצר, משרד או בית עסק במכבים רעות
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה

לקבלת הצעת מחיר חייגו:
055-970-5878

הדברה במכבים רעות

אנחנו בין היחידים שמבצעים הדברה ירוקה במכבים רעות

אף חברת הדברה אחרת באזור לא תוכל להציע לכם שירותי הדברה בטוחים כמו שלנו, מכיוון שאנחנו כמעט היחידים שיכולים להדביר אצלכם עם חומרים ברעילות נמוכה בלבד שאינם פוגעים בבריאות ובסביבה. אנחנו עובדים אך ורק עם חומרים שנמצאים תחת פיקוח של המשרד להגנת הסביבה והם בטוחים לשימוש וידידותיים לסביבה.

אנחנו לעולם לא משתמשים בחומרים על בסיס זרחן אורגני – חומר שנמצא כמסרטן ובכל זאת יש אפילו מדבירים מומלצים במכבים רעות שעדיין משתמשים בו. חומרי ההדברה הכימיים בהם אנו משתמשים הם על בסיס פירטרואיד בלבד – חומר ירוק שקטלני מאוד למזיקים אך כמעט ואינו מזיק לאדם.

* חשוב לציין כי הדברה ירוקה זה מונח שיווקי, המדבירים שלנו עושים שימוש בחומרי הדברה ברעילות נמוכה ועליכם לציית להוראות שלהם לפני ואחרי הטיפול.

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    כמה זמן צריך לשהות מחוץ לבית אחרי הריסוס?

    כל הדברה היא שונה במהותה מסוגי הדברה אחרים, כשלעיתים כלל לא צריך לרסס. קחו לדוגמה מקרה של הדברת תיקן גרמני – ריסוס בית במכבים רעות שמפוצץ בתיקנים האלה לא יהיה יעיל כלל, פשוט מכיוון שהם עמידים בפני כל חומר הדברה שקיים. אז איך אפשר להדביר אותם? בעזרת פיתיונות ג'ל עם עמילן תירס מורעל. הדברה שכזו לצורך העניין לא תצריך מכם לשהות מחוץ לבית כלל, כי היא אינה מסוכנת לכם. במקרים שבהם כן צריך לרסס לצורך הדברת חרקים במכבים רעות, סביר להניח שתצטרכו לשהות מחוץ לבית שעה אחת לכל היותר.

    מחיר הדברת ג'וקים במכבים רעות בדירה: 450 – 250 ₪

     

    מדברים פשפשי מיטה ב-3 שלבים בדוקים

    כשאנחנו מגיעים להדביר בית עם פשפשי מיטה, אנחנו באופן מידי מאתרים את האזורים שבהם נמצאים פשפשים על פי הניסיון שלנו. המזרן הוא כמובן האזור הראשון שייבדק, אך לא רק, כשהפשפשים נמצאים גם בשקעים, סדקי בקירות, ארונות, פתחי אוורור, מסגרות תמונות ועוד…

    בשלב הראשון של הדברת פשפשים במכבים רעות אנחנו מתחילים עם שאיבה של הביצים והנימפות בעזרת שואב עוצמתי. בשלב השני אנחנו מכחידים את כל הפשפשים הנותרים עם קיטור בחום של 250 מעלות. בשלב השלישי אנחנו מרססים את החדר ואת סביבתו כדי לוודא שלא יברחו פשפשים החוצה ויעברו לחדרים אחרים. השיטה הזו עובדת במאה אחוז, ואתם מקבלים מאיתנו אחריות, כך שאנחנו מתחייבים להצלחה.

    מחיר הדברת פשפשי מיטה בבית פרטי במכבים רעות: החל מ-500 ₪ לחדר

     

    הדברת טרמיטים במכבים רעות ישירות בתוך האדמה

    בניגוד למה שרבים מאמינים, רוב הטרמיטים בארץ לאו דווקא חיים בתוך עצים, אלא מתחת לאדמה. הטרמיטים אמנם ניזונים מהעץ, אך רק טרמיטי עץ יתמקמו בתוך רהיטים. במקרה שכזה ההדברה תיעשה באידוי או הקפאה, אך מה קורה כשהטרמיטים הקימו קן בתוך האדמה? ובכן, צריך להדביר את האדמה, ואת זה אנחנו עושים בלי לחסוך עליכם בחומרים. צריך להציף את האדמה שמתחת לבית בחומר הדברה שקוטל טרמיטים, ושיטה זו נמצאה כיחידה שמסייעת לפתור את הבעיה לצמיתות. אנחנו נותנים לכם על הדברה כזו עד 5 שנות אחריות, כך שתוכלו להיות בטוחים שאכן פתרנו לכם את הבעיה.

    מחיר הדברת בית במכבים רעות עם טרמיטים: 2,500 – 400 ₪

     

    חיסול מזיקים מהשורש – הדרך היחידה להדביר ביעילות

    כפי שאולי כבר הבנתם, המטרה שלנו בהדברה היא לפתור לכם את הבעיה אחת ולתמיד, וכדי לעשות את זה חובה לטפל בסיבה שבגללה יש אצלכם מזיקים, ולא רק בפני השטח. כדי לעשות זאת צריך להכיר את המזיקים שאותם מדבירים ולהבין איך בדיוק ניתן לחסל אותם באופן מלא, וניתן לכם את הדוגמה הכי פשוטה לכך – הדברה נגד נמלים.

    ניתן לרסס את הדירה שבה הן נמצאות, אך אם תחכו עד לשנה הבאה, תוכלו לראות שהן חוזרות. למה זה? מכיוון שהמלכה עדיין חיה ופעילה! לכן אנחנו תמיד מעדיפים להדביר כך שנוודא שהמלכה תחוסל, ואת זה אנחנו עושים עם פיתיונות ג'ל. הנמלים עושות בשבילנו את העבודה ומאכילות את המלכה בפיתיונות המורעלים, וכשהיא מחוסלת כל הקן מחוסל.

    מחיר הדברת נמלים במכבים רעות בבית קרקע: 450 – 250 ₪

     

    מדביר במכבים רעות 24 שעות זמין בשבילכם

    יש מזיקים רבים שמגיחים דווקא בשעות הערב, כמו למשל עכברים. כשאתם נתקלים בעכבר או חולדה למשל – האם אתם מעוניינים לחכות למדביר עד לבוקר שלמחרת? כמובן שלא! אתם מעוניינים שהוא יגיע מיד וללא דיחוי. ובכן, אצלנו הדברת עכברים במכבים רעות יכולה להיעשות בכל יום ובכל שעה, כולל שעות הלילה וכולל סוף השבוע. גם בשעות הערב אנחנו מספקים שירות בהגעה מידית, וברגע שתתקשרו אלינו כבר נצא לדרך לכיוונכם.

    מחיר הדברת מכרסמים במכבים רעות במרתף: 600 – 250 ₪

     

    מחירים נוספים לשירותי הדברה במכבים רעות

    אנחנו עובדים במכבים רעות כבר למעלה מ-10 שנים, והספקנו לראות ולגלות מה המזיקים הנפוצים ביותר שמהם סובלים תושבי הרובע. אספנו את המידע על העלויות שגבינו מכל מקרה של הדברת דירה במכבים רעות כדי לחבר לכם את המחירון הבא, בו תוכלו לראות כמה אנחנו גובים על שירותנו, למחירון הדברה מפורט יותר לחצו פה.

    איזה מזיק מדבירים כמה עולה מדביר במכבים – רעות
    מה מחיר הדברת נמלי אש בגינה במכבים רעות?
    לצורך הדברת נמלי האש צריך הן להשתמש בפיתיונות מורעלים והן לרסס.
    650 – 250 ₪
    מה עלות הדברת פרעושים בדשא במכבים רעות?
    אנחנו מדבירים לא רק את הדשא, אלא גם בתוך הדירה – כמעט תמיד יימצאו גם בה פרעושים.
    650 – 250 ₪
    כמה עולה הדברת צרעות במרפסת במכבים רעות?
    את ההדברה הזו נעשה בשעות הערב כדי לוודא שכל הצרעות יימצאו בתוך הקן כשנדביר אותו.
    650 – 250 ₪
    מה מחיר הדברת יתושים בחצר במכבים רעות?
    קודם כל נדביר את כל מקורות המים שבהם התרבו היתושים, ולאחר מכן נפנה לטפל ביתושים הבוגרים.
    650 – 300 ₪
    כמה עולה הדברת עש בארון במכבים רעות?
    לאחר הריסוס נוכל להשאיר לכם גם מלכודות דבק שיסייעו למנוע את מכת העשים בשנית.
    550 – 250 ₪

     

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call