הדברה בגני תקווה

הדברה בגני תקווה בשיטות בטוחות ומחיר זול

האם אפשר להדביר כל סוג של מזיק ללא כימיקלים ורעלים, מה החשיבות של רישיון ההדברה של המדביר, כמה עולה הדברה בגני תקווה, האם כל הדברה באה עם אחריות ומה מיוחד בהדברת טרמיטים ופשפשי מיטה? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות.

מדבירים יש בשפע, אך הטריק הוא למצוא את המדביר הנכון שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, מבלי שתצטרכו להזמין אותו שוב חדשות לבקרים. זה לא נגמר כאן, כי צריך לוודא שהמדביר יחסל את המזיקים בדרך שלא תזיק לבריאותכם, ובזה אנחנו מתמחים כאן בחברת הדברה בטוחה. אנחנו מבטיחים לספק לכם שירותי הדברה בגני תקווה מן המעלה הראשונה, והדבר הטוב ביותר הוא שאנו גובים על כך מחירים זולים ומשתלמים שלא תרצו לפספס. הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו, ספרו לנו מול איזה מזיק אתם מתמודדים, ואנחנו נשלח אליכם מדביר בגני תקווה 24 שעות שיטפל בבעיה בבטחה, ביעילות ובמחיר זול.

 

✔️ הדברה בגני תקווה 24 שעות ביממה!
✔️ הזמינו מדביר מחיר החל מ-250 ש"ח 
מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ הדברת כל סוגי המזיקים והמכרסמים
✔️ ריסוס בית בגני תקווה ללא ריח
כניסה לדירה לאחר שעה אחת בלבד
✔️ אפשרות להזמין הדברה מהיום להיום
אחריות בכתב ואישור ביצוע על כל הדברה!
לקבלת הצעת מחיר משתלמת הרימו טלפון:
055-970-5878

הדברה בגני תקווה

הדברה ירוקה בגני תקווה עם חומרים מאושרים בלבד

בהדברה חשוב לא רק לחסל את המזיקים, אלא גם לעשות זאת באופן מושכל ואחראי. נדרש מהמדביר ידע וניסיון שיסייע לו לייעד את ההדברה אך ורק למזיק שבו הוא מטפל או למספר מזיקים במקביל, מבלי לפגוע בצמחיה שבסביבה, בחיות אחרות וכמובן בבני אדם. איך עושים את זה? בעזרת שיטות הדברה ירוקות, שנחשבות לבטוחות בשל השימוש בחומרים ידידותיים לסביבה על בסיס פרטרואידים. מידת ההצלחה של הדברה ירוקה היא גבוהה מאוד ומשתווה לזו של הדברה עם חומרים כימיים. מדבירים מומלצים בגני תקווה במקרים רבים יכולים לבצע הדברה ירוקה במקום כימית, ותוכלו לשאול את המדביר שתזמינו כיצד הוא מוודא להגן על בריאותכם ועל סביבתכם בעזרת החומרים שבהם הוא בוחר להשתמש.

* חשוב לציין כי גם בהדברה ירוקה (מונח שיווקי) מדבירים משתמשים בחומרים עם רמת רעילות נמוכה ויש לציית להוראות המדביר לפני ואחרי הטיפול.

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    מדביר בגני תקווה עם רישיון הדברה בתוקף

    הדברה היא לא תמיד עסק מסובך, ולמעשה גם אדם פשוט יכול לבצע אותה אם יש ברשותו את הידע המתאים, אך כדי לעסוק בה על פי חוק יש לקבל רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה. הרישיון הזה מעיד על כך שהמדביר עבר הסמכה ומבחנים, וכן מראה לאילו סוגי הדברות מוסמך כל מדביר מקצועי. מדביר בגני תקווה שלא מחזיק בידיו רישיון, או שיש לו רישיון לתחום הדברה מוגבל בלבד, אינו מוסמך לבצע הדברות מורכבות, לרבות הדברה באיוד או הדברה במבנים. ודאו שהמדביר שאתם מזמינים הוא אכן בעל רישיון בתוקף ורשאי לבצע את ההדברה שלשמה הזמנתם אותו.

     

    הדברה בגני תקווה מחירים ושיטות מומלצות

    אפשר להדביר כל מזיק שקיים בשלל דרכים – יש כאלה שמומלצות יותר ויש כאלה שפחות. השיטה נבחרת לרוב על פי ניסיונו של המדביר, ובעוד שאחת יכולה לעזור למראית העין, היא תסייע להרחיק את המזיקים למשך שבוע-שבועיים ולא בטווח הארוך. אז איך למעשה ניתן ורצוי לבצע הדברת מזיקים בגני תקווה עם שימוש מינימלי ברעלים וכימיקלים, וכמה זה בכלל אמור לעלות? לפניכם טבלת מחירון קטנה שתראה לכם את כל זה – בכל הנוגע למזיקים הנפוצים ביותר ביישובכם.

    המזיקים הנפוצים בישוב איך רצוי להדביר כמה זה אמור לעלות
    הדברת צרעות בגני תקווה בחלון
    הצרעות יכולות להקים קן שלם בתוך החלון, אותו צריך לסלק משם בהקדם.
    ראשית יש לאבק את הקן כדי לוודא שלא יישארו בו צרעות חיות, ולאחר מכן מסלקים אותו משם. 550 – 250 ₪
    הדברת ג'וקים בבית קפה בגני תקווה
    הג'וקים עלולים להתרבות מהר מאוד, ולעיתים מצריכים מספר טיפולי הדברה – כולם כלולים במחיר.
    ריסוס נגד ג'וקים בגני תקווה לא תמיד יעשה את העבודה היטב, כשבהתאם לסוגם, יתכן שיהיה עדיף להשתמש בפיתיונות ג'ל עם עמילן תירס מורעל. 450 – 250 ₪
    הדברת נמלים בגני תקווה במטבח
    סביר להניח שהקן של הנמלים נמצא מחוץ לבית או בתוך הקירות – כך או כך, ניתן להדביר אותו בפשטות ללא ריסוס.
    ההדברה תיעשה בעזרת פיתיונות ג'ל מורעלים, אותם הנמלים הפועלות ייקחו לקן. כשהמלכה תאכל מהם היא תמות, וכל הקן יפסיק לתפקד. 450 – 250 ₪
    הדברת עכברים בגני תקווה בעליית גג
    המדביר שנשלח אליכם יוכל לתת לכם עצות שיסייעו לכם להימנע מבעיה דומה בעתיד.
    יש להציב מלכודות עם פיתיונות בעליית הגג ולחכות עד שהעכברים יתפסו. בדרך כלל תוך 24 שעות כל המכרסמים נתפסים. 500  – 250 ₪
    הדברת חולדות בגני תקווה במחסן
    רצוי לנקות ולסדר את המחסן אחרי ההדברה, כדי שהבעיה לא תחזור על עצמה.
    במקרה של חולדות יש להיעזר בפיתיונות רעילים, אותם אנו מציבים בתוך תיבות האכלה ייעודיות עם פתחים בגודל שמתאים למכרסמים בלבד. 650 – 250 ₪
    הדברת פרעושים בגני תקווה בגינה
    יתכן שיימצאו גם פרעושים בבית שלכם, ואם כן, נדביר גם בתוכו.
    את הפרעושים צריך להדביר אך ורק באזורים המוצלים של הגינה 650 – 250 ₪

     

    האם ניתנת אחריות על כל הדברה בגני תקווה?

    ברוב המקרים נוכל להתחייב לפתור לכם את הבעיה למשך 3 חודשים, ואילו במקרים אחרים נתחייב לחצי שנה, שנה, שנתיים או אף 5 שנים. הכול תלוי בסוג המזיק ובסוג ההדברה שתיעשה. עם זאת, ישנם מזיקים שעל הדברתם אף חברת הדברה בגני תקווה לא מעניקה אחריות, למשל להדברת מעופפים מסוימים בגינה. הסיבה לכך היא שהגורמים שמושכים אותם לגינתכם אינם תלויים במדביר, אלא בכם. אנחנו כמובן ניתן לכם טיפים שיעזרו לכם למנוע את הגעתם, אך בסופו של דבר ההדברה תסייע להכחיד את אלו שנמצאים ולא את אלו שעלולים להגיע בהמשך.

     

    הדברת טרמיטים בגני תקווה עם אחריות ל-5 שנים

    הטרמיטים לא בוחלים באמצעים כדי להרוס לכם את הבית, ולכן גם אנחנו לא. היינו רוצים להגיד לכם שריסוס רגיל יעזור בביצוע הדברה נגד טרמיטים, אך בצער רב, ריסוס בית בגני תקווה לא יפתור לעולם את בעיית הטרמיטים. מה שצריך לעשות זה לרסס מתחת לבית, או ליתר דיוק – מתחת לרצפות. לשם כך עלינו לקדוח חורים קטנטנים בפוגות, ודרכם אנחנו מחדירים את חומר ההדברה. זו עבודה מלוכלכת אך היא נדרשת, ובסופה אנחנו כמובן מנקים, מסדרים וסותמים את החורים. על ההדברה הזו אתם מקבלים אחריות למשך 5 שנים, כך שאנו מתחייבים ליעילותה.

    עלות הדברה נגד טרמיטים: 2,500 – 400 ₪

     

    הדברת פשפשים בגני תקווה (פשפשי מיטה) עם קיטור – זה אפשרי

    כדי לחסל את הפשפשים שבמזרון שלכם אין צורך לרסס אותו, כך שאינכם צריכים לחשוש מפני שינה על מזרון מרוסס בכימיקלים. אנחנו מחסלים את הפשפשים עם קיטור שמגיע לטמפרטורה של עד 250 מעלות, אשר מסייע להרוג את הפרטים הבוגרים תוך שניה. כך למעשה איננו מאפשרים להם לשחרר פרומון שמתריע פשפשים אחרים וגורם להם לברוח, מה שעלול לקרות בריסוס פשוט שלוקח לו קצת יותר זמן לעבוד. יחד עם זאת, נידרש לשאוב את הביצים שנותרו על המזרון, ולרוב גם לרסס את הרצפה והארונות, וזאת כדי למנוע מהביצים והפריטים הצעירים שנמצאים בהם להתפתח לפשפשים בוגרים.

    עלות הדברת פשפש המיטה בגני תקווה: כ-500 ₪ לחדר

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call