הדברה בבית אבות

הדברה בבית אבות בשיטות בטוחות – ללא צורך בפינוי המבנה

איך אפשר להדביר מזיקים בבית אבות מבלי לרסס? יש לנו פתרון לכל מזיק, והיום אתם תגלו איך אנחנו עושים את זה וכמה זה יעלה לכם.

כשאנחנו מגיעים להדביר בית, עסק או מוסד מכל סוג, חשוב לנו כמובן לדעת מה סוג המזיק שעושה בעיות, אך גם אילו אנשים נמצאים בשטח שמצריך הדברה. על אף שחומרי ההדברה שלנו ירוקים, מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה ובטוחים לחלוטין לשימוש, ישנן אוכלוסיות שהם כן עלולים לסכן אותם בדרך כזו או אחרת. כדי להימנע מכך אנחנו תמיד נותנים הנחיות ברורות, למשל שהייה מחוץ לבית למשך מספר שעות, אולם כשעושים הדברה בבית אבות זה לא תמיד מתאפשר. לכן יש לנו בחברת הדברה בטוחה פתרונות אחרים שלא מצריכים מכם לפנות כלל את המקום, ואם תרצו לקבל עבורם הצעת מחיר משתלמת, כל שעליכם לעשות זה להרים אלינו טלפון – תקבלו אותה מיד, ונוכל להגיע ולהתחיל בהדברה עוד היום.

 

✔️ הזמינו הדברה בטוחה לבית אבות
✔️ הדברה נגד מזיקים ומכרסמים מחיר מ-250 ש"ח
שימוש בחומרי הדברה ידידותיים לסביבה
✔️ מדביר בעל רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ שירות מקצועי ובטוח – הדברה ללא ריח

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
055-970-5878

 

הדברה בבית אבות

הדברת מזיקים בבית אבות עם פיתיונות רעילים

אל תתנו למילה "רעילים" להרתיע אתכם, כי אין שום דרך שבה הפיתיונות שלנו יכולים לפגוע בדיירים של בית האבות שלכם. בפתרון שכזה אנחנו משתמשים להדברת חרקים שנמשכים לעמילן תירס (ממנו עשוי הפיתיון), כמו למשל נמלים, ג'וקים ואפילו טרמיטים. הפיתיון מגיע בצורת ג'ל שקוף שאותו ניתן להציב בקרבת אזור הפעילות העיקרי של המזיקים. החרקים אוכלים מהפיתיון ומאכילים בו את המלכה או המלך שלהם (תלוי במזיק), וכך למעשה נפטרת כל הבעיה ללא כל צורך בריסוס.

נציין עם זאת שהפתרון הזה לא אפשרי תמיד ואף מיועד לסוגים ספציפיים של חרקים או של מקרים. לדוגמה ג'ל הפיתיון יעיל נגד תיקנים גרמניים ומזרחיים, אך לא במקרה של תיקנים אמריקאים. בנוסף, לא תמיד ניתן יהיה להשתמש בג'ל כדי לחסל טרמיטים – הכול תלוי ברמת הנגיעות.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    הדברה בקיטור נגד פשפש המיטה

    פשפשי המיטה מהווים בעיה מסוימת שיש בה גם סוג של ברכה – הם עמידים באופן כמעט מוחלט לחומרי ההדברה שמאושרים לשימוש על ידי המשרד להגנת הסביבה. אז מה אנחנו יכולים לעשות כדי לטפל בהם? פשוט מאוד – אנחנו מדבירים אותם בעזרת קיטור לוהט. מאחר שההדברה צריכה להתבצע על מזרונים ומיטות, מדובר למעשה בשיטה המומלצת ביותר לחיסול המזיקים האלה – אפילו אם הדברה בריסוס הייתה אפשרית נגדם.

     

    לכידת עכברים וחולדות עם או ללא רעלים

    בין אם נבחר להשתמש ברעלים ובין אם לא, הלכידה וההדברה לא תסכן בשום צורה אף אחד. לכידה מצריכה מאיתנו אך ורק לפזר מלכודות באזורים שמועדים לפעילות של עכברים, ואילו הדברה תצריך מאיתנו להציב תיבות האכלה עם פיתיונות מורעלים באזורים אסטרטגיים. לא ייעשה שום ריסוס ולא יפוזרו רעלים בצורה שאינה אחראית סתם כך בשטח בית האבות – הכול ייעשה בצורה בטוחה. אחרי הלכידה והחיסול נחזור אליכם כדי לפנות את המכרסמים שנתפסו או שמתו, וניישם גם פתרונות הרחקה במידת הצורך, למשל סתימת סדקים בקירות בעזרת קצף פוליאוריטן.

     

    מתי כן עושים ריסוס בית אבות?

    הפעמים היחידות שבהן נבצע ריסוס הן לצורך הדברת מזיקים שאין כל דרך אחרת לחסל אותם. אלו יכולים להיות למשל פרעושים, יתושים, זבובים או רימות, ובשביל ההדברה יהיה צריך לפנות את השטח המודבר למשך שעה אחת לפחות. אנחנו יכולים לעבוד בכל חדר בנפרד ובכך לצמצם את הצורך שלכם בפינוי המקום באופן מלא. כך או כך תקבלו מאיתנו שירות מתחשב ומסור, ואתם יכולים להעלות בפנינו כל דרישה שיש לכם – אנחנו נעשה את כל המאמצים כדי להתחשב בצרכים שלכם.

     

    כמה עולה הדברת חרקים בבית אבות?

    אין כל אפשרות לתת מחיר אחיד להדברה מקצועית, מכיוון שכל מזיק דורש מאיתנו לבצע פעולות אחרות – חלקן פשוטות יותר וחלקן מסובכות ודורשות זמן ומאמצים רבים, ולעיתים אפילו מספר ביקורים. המחיר המינימלי להדברה הוא 250 ₪, כשהעלות הממוצעת לכל העבודות שאנחנו מבצעים מסתכמת ב-450-500 ₪. במקרים נדירים, למשל כשצריך להדביר טרמיטים באדמה שמתחת לבית האבות, עלות ההדברה תוכל להגיע ל-1,500 ₪, אך זה כלל לא נפוץ. סביר להניח שיותר מזה לא יצא לכם לשלם, ואם תרצו תוכלו לקבל כבר עכשיו הצעת מחיר בטלפון ללא שום התחייבות.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call