הדברה בביתר עילית

הדברה בביתר עילית במחירים הוגנים – עם אחריות

מחפשים מדביר שאפשר לסמוך עליו שיבצע הדברה בביתר עילית בשיטה בטוחה ובאופן מוצלח? הגעתם למקום הנכון! אתם עומדים לגלות איך מדבירים בביתר עילית בשיטות ירוקות, כמה עולה להזמין מדביר זול, לכמה זמן תקבלו אחריות אחרי ההדברה ואיך לבחור את המדביר הנכון שיבצע עבודה מושלמת במחיר הוגן.

מזיקים שונים יכולים להגיע לכל בית, וזה לא משנה איפה אתם חיים, אך אם אתם גרים בביתר עילית, ייתכן שתיתקלו במזיקים מסוימים שנפוצים יותר בסביבתכם מאשר במקומות אחרים. מדביר מקצועי ידע כיצד לטפל בכל מזיק באופן פרטני, ולעולם לא יציע מיד רק ריסוס כטיפול כולל נגד כל המזיקים. למה? כי הדברה בביתר עילית היא עסק הרבה יותר מסובך ממה שנדמה לרבים. הטריק הוא להדביר את המזיקים מבלי להזיק לבריאותכם או לסביבתכם, וזה בדיוק מה שאנחנו מתמקצעים בו בחברת הדברה בטוחה. הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו ובררו איך נדביר אצלכם את המזיקים בצורה נכונה ובטוחה וכמה זה יעלה לכם.

 

 ✔️ הזמינו מדביר מומלץ בביתר עילית – 24/7
✔️ הדברת מזיקים בביתר עילית מחיר מ-250 ש"ח
✔️מדביר בעל רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️הדברת כל סוגי המזיקים: ג'וקים, פשפשים, טרמיטים, מכרסמים ועוד
✔️ ריסוס לבית, לגינה ולבית העסק עם הדברה ללא ריח
✔️ חומרי הדברה שאושרו ע"י המשרד להגנת הסביבה

לקבלת הצעת מחיר חייגו:
055-970-5878

הדברה בביתר עילית

הדברה ירוקה בביתר עילית – יעילה ובטוחה

לאחרונה יותר ויותר אנשים מחפשים פתרונות ידידותיים לסביבה ובטוחים יותר להדברה בבתיהם מתוך חשש לבריאותם. תחילה חשוב לנו מאוד לציין שלא כל הדברה שנעשית בריסוס היא רעילה, ולמעשה, כשזה נדרש אנחנו עושים ריסוס בית בביתר עילית אך ורק עם חומרים ברמת רעילות נמוכה, שנמצאים תחת פיקוח של המשרד להגנת הסביבה.

עם זאת, אנחנו תמיד נעדיף להשתמש בחומרי הדברה ירוקים וטבעיים יותר, כשברשותנו שלל פתרונות שמדבירים אחרים לא משתמשים בהם, פשוט כי הם לא מכירים אותם ואת יעילותם. ביניהם חומרים ידידותיים לסביבה שידועים כיעילים נגד מזיקים ספציפיים, וכן פיתיונות שמיועדים למזיקים באופן פרטני ומלכודות שמשלבות אותם.

* חשוב לציין כי המונח הדברה ירוקה זהו מונח שיווקי ומדובר בטיפול עם חומרי הדברה ברעילות נמוכה. לפני ואחרי ההדברה יש לציית לכל הוראות המדביר.

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    מדביר בביתר עילית בדחיפות – תוך שעה אצלכם

    בין אם זה עכבר שצץ בבית ושמתם לב אליו בזה הרגע ובין אם גיליתם מתקפה שלמה של טרמיטים שנמשכת ככל הנראה כבר זמן רב, אל תדאגו – אנחנו נהיה אצלכם להדברה תוך פחות משעה. נדאג שיגיע אליכם מדביר בביתר עילית שמומחה לסוג המזיקים שנתקלתם בו, כשרק אצלנו יש מומחים אמיתיים לפשפשים, טרמיטים ועכברים – המדבירים הטובים ביותר בישראל!

    מהרגע שבו תרימו אלינו טלפון אנחנו כבר נוכל לשלוח אליכם מדביר בביתר עילית 24 שעות שיהיה אצלכם במהרה, ולא תצטרכו לחכות אפילו רגע אחד יותר מדי. אנחנו זמינים עבורכם בכל יום בשבוע – אפילו בסופי שבוע וערבי חג.

     

    הדברה בביתר עילית מחירים מומלצים

    טווח המחירים לכל סוג של הדברה מתחשב במספר משתנים, ביניהם סוג המזיק שאותו מדבירים, סוג החומר (או החומרים) שנדרש לשימוש, משך זה העבודה וההדברה ותקופת האחריות הניתנת להדברה. כל אלו יכולים להשתנות, בהתאם למקרה הספציפי שלכם, למשל הדברת מזיקים בביתר עילית בגינה תהיה שונה מאשר הדברת מזיקים במטבח, ועל כן נגבה על שתי העבודות האלה מחירים שונים.

    ניתן לכם להתרשם ממספר דוגמאות מהדברות שביצענו בעבר, אשר ישקפו את טווחי המחירים שלהם תוכלו לצפות ואת סדר גודל העבודה שעשויה להידרש.

    מזיקים שאנחנו מדבירים איך ביצענו הדברה בעבר כמה זה עולה?
    הדברת צרעות בביתר עילית בגג של מחסן
    הצרעות הקימו קן על הגג שאליו היה קשה מאוד להגיע.
    הגענו בצוות של שני מדבירים, כשהאחד עזר לשני מלמטה בעוד שהשני עלה על סולם כדי להדביר את הצרעות. העבודה נעשתה בשעות הלילה, כדי לוודא שכל הצרעות מצויות בתוך הקן בזמן השמדתן. לבסוף הקן פונה מהגג. 500 ₪
    הדברת נמלים בביתר עילית במטבח ביתי
    הלקוחות טענו שזו כבר הפעם השנייה שהנמלים חזרו, אחרי שבקיץ הקודם הדבירו אותם.
    סביר להניח שהמדבירים הקודמים רק ריססו את הדירה ולא השמידו את הקן, שהתגלה בתוך הקירות. פרט לריסוס, פיזרנו גם פיתיונות ג'ל שירעילו את המלכה, וחזרנו על הפעולה הזו פעמיים כדי לוודא הצלחה מלאה. 400 ₪
    הדברת עכברים בביתר עילית בבית קפה
    העכברים הגיעו ככל הנראה מפתחי הביוב, שכן לא נמצאה עוד דרך גישה אחרת שעזרה להם להגיע לבית הקפה.
    בתוך המטבח הצבנו מלכודות, בחוץ ובסמוך לפח האשפה הצבנו פיתיונות מורעלים בתוך תיבות האכלה, והצבנו פיתיונות מורעלים גם בתוך פתחי הביוב. הלקוחות הודיעו לנו כעבור פחות משבוע שהבעיה נפתרה לחלוטין. 700 ₪
    הדברת חולדות בביתר עילית במרתף
    קיבלנו קריאה על חולדה שהתגלתה בבית ואשר הסתתרה במרתף – הגענו תוך חצי שעה.
    המרתף היה עמוס בחפצים, כך שלא היה חסר לחולדה היכן להסתתר. אחרי 10 דקות של חיפושים איתרנו את החולדה, ולכדנו אותה על המקום בעזרת לוכדן. תוך פחות משעה מרגע הקריאה נפתרה הבעיה. 600 ₪
    הדברת פרעושים בביתר עילית בגינה
    ללקוחות היה כלב בבעלותם שהתגלו אצלו פרעושים, והם רצו לוודא שהגינה נקייה מהמזיקים האלה.
    כשהגענו גילינו גינה לא מטופחת שאכן יש בה פרעושים. המלצנו לבדוק גם את הבית ואת האזורים שבהם רובץ הכלב רוב הזמן, ואכן נמצאו פרעושים גם בספה ובמיטתו. הדברנו את כולם בריסוס עם חומרי הדברה ברעילות נמוכה שאינם מסוכנים לכלב. 500 ₪
    ריסוס נגד ג'וקים בביתר עילית במסעדה
    התגלו ג'וקים במכונת הקפה של המסעדה – דבר נפוץ מאוד שצריך לטפל בו במהרה.
    התיקנים שהתגלו היו תיקנים גרמניים קשים מאוד להדברה, אותם הדברנו עם פיתיונות ג'ל ומלכודות דביקות מתחת למכונה. חזרנו לפיזור מלכודות ופיתיונות נוספים לאחר יומיים, ותוך פחות משבוע הבעיה נפתרה לחלוטין. 500 ₪

     

    הדברת טרמיטים בביתר עילית – אחריות ל-5 שנים

    טיפול בטרמיטים בבית הוא בדרך כלל אינו טיפול זול – לא נלאה אתכם בשקרים, שכן מחיר ההדברה יכול להגיע גם ל-2,500 ₪. הסיבה לכך היא שהטרמיטים לרוב מתגלים אחרי שכבר נוצר נזק רב והם הספיקו להתרבות במשך שנים מבלי ששמתם לב אליהם. סביר להניח שתחת ביתכם יש קן עצום של טרמיטים שאתם לא מודעים אליו, וכדי להדביר אותו צריך לעבוד בשיטתיות וביסודיות. אנחנו מבטיחים לכם שאחרי הדברה בביתר עילית בשיטתנו לא תיתקלו עוד בטרמיטים למשך שנים רבות ואף לנצח.

    אנחנו בעצם מדבירים את הטרמיטים מהמקור, כשאנחנו מחדירים חומר הדברה ישירות מתחת לאדמה ומתחת ליסודות הבית. לשם כך עלינו ליצור קידוחים קטנטנים במרווחים שבין הרצפות, אולם אל דאגה – אנחנו סותמים את כולם בסוף ההדברה ומשאירים רצפה אסתטית ונקייה. חברת הדברה בביתר עילית שלא מדבירה כך טרמיטים למעשה מספקת לכם פתרון זמני בלבד ולא פתרון לטווח ארוך. השיטה שלנו עובדת באופן מושלם וזו למעשה הדרך היעילה והבטוחה ביותר שקיימת להדברת טרמיטים, כשאנחנו נותנים על כך אחריות בכתב למשך 5 שנים – הארוכה ביותר שתוכלו לקבל.

     

    הדברת פשפשים בביתר עילית עם אחריות לשנתיים

    גם על הדברת פשפש המיטה אנחנו מספקים את האחריות הארוכה ביותר בשוק – לא פחות משנתיים! מדובר בסוג המזיקים הקשה ביותר להדברה, שכן בצער רב, פשפשי מיטה עמידים בפני חומרי הדברה. זאת ועוד – אם הם מבינים שהם נמצאים בסכנה, הם מפרישים פרומון שמתריע בפני הפשפשים האחרים שבסביבתם שעליהם לעבור למקום אחר, כלומר הדברה שאינה יעילה במאה אחוז פשוט תגרום לפשפשים לעבור לחדר אחר.

    אז איך נעשית הדברת פשפש המיטה בביתר עילית בדרך יעילה ומוצלחת? בעזרת שימוש בחום קיצוני עם מכונת קיטור, שמשמידה את המזיקים תוך שניה. בנוסף על כך אנחנו שואבים את כל הלכלוך והביצים שהשאירו הפשפשים אחריהם, וטיפול כמו שלנו לא ישאיר להם שום סיכוי לשרוד. על הדברה שכזו תקבלו אחריות לשנתיים, כשמחירה הוא כ-500 ₪ לכל חדר.

     

      לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

       

      האם מקבלים אחריות על כל סוג של הדברה בביתר עילית?

      מדבירים בביתר עילית יתנו לכם אחריות מכיוון שכך הם יתחייבו לכך שהעבודה שלהם נעשתה כהלכה. אם אתם לא מקבלים אחריות, הרי זה סימן לכך שהמדביר לא יכול להבטיח לכם שהוא השתמש בשיטה היעילה ביותר, וזה לא שווה אפילו אם היא נעשית במחיר זול, מכיוון שסביר להניח שתצטרכו להזמין שוב מדביר תוך זמן קצר.

      עם זאת, לא כל הדברה בביתר עילית יכולה להבטיח לכם הצלחה מוחלטת של התהליך. לדוגמה, על הדברת חרקים מעופפים בגינה לא תוכלו לקבל אחריות, שכן המדביר אינו אחראי על הגורמים שמביאים להגעתם. ההדברה אמנם תמנע את הימצאותם הנוכחית ותעצור את קצב גדילתם, אך תנאים שונים, שלאו דווקא קשורים למדבירים, יכולים למשוך אותם. תוכלו לקבל טיפים מהמדבירים שלנו כיצד למנוע את הגעת המעופפים בשנית, אך אם לא תפעלו על פיהם, יכול להיות שהם יחזרו.

      אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

        whatsapp
        להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
        📞 055-970-5878
        whatsapp
        call