איך נראה קן צרעות

איך נראה קן צרעות ומה עושים כשמוצאים אחד כזה?

מצאתם צרעה מתעופפת, ועוד אחת, ועוד אחת, ואתם מבינים שיש כאן בעיה – יש כנראה קן של צרעות בסביבה. אבל איך מזהים את הקן הזה, איפה מחפשים אותו ומה עושים ברגע שמוצאים אותו? חברת הדברה בטוחה כאן כדי לעשות סדר בעניינים ולהסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לזהות קן צרעות ומה עליכם לעשות אחרי שזיהיתם אותו.

 

✔️ איך נראים קנים של צרעות?
✔️ ייעוץ עם מדביר צרעות מנוסה
✔️ איתור וזיהוי קן צרעה מזרחית, גרמנית, פלכית וטייחת
✔️ חיסול הצרעות והקן בבית, על גג, בפרגולה, בארגזי תריס…

 

לפניה מיידית חייגו:

 

איך נראה קן צרעות

לפני הכול – מה זה קן צרעות?

לצרעות יש מלכה, וכל מלכה צריכה ארמון. קן הצרעות הוא למעשה הארמון של מלכת הצרעות, ושם היא חיה יחד עם כל הנתינים שלה, הכוללים את הצרעות הבוגרות והזחלים הצעירים. הקן בדרך כלל עגול, אך יכול לתפוס צורות שונות בהתאם למיקומו ולסוג הצרעה שבנתה אותו, והוא יכול להיות קטן כמו כדור טניס או גדול כמו כדורסל. זה לאו דווקא מעיד על כמות הצרעות, אך זה כן יכול להעיד על סוג הצרעות.

 

ככה נראה קן צרעות לאחר פינוי בחצר

איך נראה קן גדול של צרעות

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    איך נראים קנים של צרעות מסוגים שונים?

    כל סוג של צרעה התמקצעה בבניית קן מסוג אחר, ולמעשה לצרעות יש טכניקות רבות ושונות לבנות קנים, מה שמתבטא כמובן גם בתוצאה הסופית ובמראה הקן עצמו. הנה כמה סוגים נפוצים של קנים שתוכלו לראות בארץ:

    סוג הצרעה מיקום הקן צורת הקן
    צרעה גרמנית
    (Vespula germanica)
    ארגזי תריסים, ארונות חשמל, ולעיתים גם בסדקים בקירות ובאדמה. קן גדול מאוד בצורת כדור עם מספר חורים לכניסה ויציאה.
    צרעה מזרחית
    (Vespa orientalis)
    לרוב באדמה, באזורים סלעיים או לצד שיחים ועצים, בתוך גזעי עץ או באזורים מקורים. קן בצורת טיפה הפוכה שעשוי מנייר ובנוי משכבות.
    צרעה טייחת שחורת-חזה
    (Sceliphron spirifex)
    על קירות של מבנים. כמו שכבת טיח חום עם פתח אחד בולט.
    צרעה פלכית
    (Polistes dominula)
    תלויה על ענפים או מתחת לגג. מטריה הפוכה עם פתחים בצורת משושים.

     

    איפה לחפש קן צרעות?

    צרעות יכולות להקים קן כמעט בכל מקום אפשרי, כי כמו שיש הרבה סוגים של קני צרעות, כך כל סוג של קן יכול להימצא במקומות אחרים ושונים. הצרעות יכולות להתעופף גם הרחק מהקן שלהן, כך שהוא לאו דווקא יהיה בדיוק איפה שמצאתם אותן, והמומחים של חברת הדברה בטוחה ממליצים לכם לחפש את הקן בכל אחד מהמקומות הבאים:

    √ מתחת לשולי גגות

    √ בכל פתח שקיים בגג

    √ בעליית הגג

    √ בתוך המחסן שבגינה

    √ בחנייה המקורה של הבית

    √ לצד או על עצים ושיחים

    √ מתחת לדק

    √ בכיסי חלונות

    √ בארגזי תריסים

    √ ביחידות חיצוניות של מזגנים (כולל בתוך צינור הניקוז)

     

    איפה מחפשים קן של דבור?

    השם "דבור" הוא למעשה שמה העממי של הצרעה המזרחית, אשר מקימה את הקנים שלה בדרך כלל בתוך האדמה, אך אפשר למצוא אותם גם בעצים חלולים או בכל מבנה שמספק לה קירוי, כמו החנייה של הרכב, מחסן, קונטיינרים וכדומה.

     

    איך מזהים שמדובר בקן צרעות ולא דבורים?

    מצרעות כדאי מאוד להיזהר, מכיוון שהן עלולות להיות תוקפניות, ולעומתן הדבורים בסך הכול רוצות לשתות צוף ולהחזיר אותו לקן שלהן, בלי לעשות נזק לאף אחד – הן ימותו ברגע שיעקצו, אולם הצרעות לא. אז איך תדעו אם הקן שמצאתם מסוכן ומכיל צרעות או תמים ומכיל דבורים שמסייעות להאבקה?

    יש 2 סימנים עיקריים:

    1. כמות החרקים על הקן: דבורים בדרך כלל מתאגדות בכמויות גדולות סביב הקן שלהן כדי להגן על המלכה, זאת לעומת הצרעות, שהקן שלהן לרוב לא מוקף בכמויות גדולות שלהן.

    2. צבע וצורת הקן: אם מצאתם קן אפרפר, זה בטוח קן צרעות, ואם הקן עגול גם זה סימן ברור לכך שמדובר בקן של צרעות, אך חשוב לציין שיש קני צרעות שאינם עגולים.

     

    מה עושים כשרואים קן צרעות?

    דבר ראשון כדאי מאוד שלא להתקרב למקום ולא לנסות להפיל, לפרק, לשרוף או להיפטר מהקן בכל דרך – הצרעות יתקפו אתכם, וזה יהיה לא נעים במקרה הטוב ומסוכן מאוד במקרה הרע. מה שעליכם לעשות זה לשלוח אלינו תמונה על מנת שנעזור לכם (בחינם!) לוודא האם אכן מדובר בקן של צרעות, ולאחר מכן כדאי מאוד שתזמינו מדביר שיגיע עוד היום כדי להדביר את הצרעות ולפנות את הקן. זו הדרך הבטוחה היחידה להיפטר מהצרעות, שלא מועילות בשום צורה ורק מציבות את כל מי שסביבן בסכנה.

    נכתב על ידי ערן קיוותי

    מדביר מוסמך בעל רישיון שטח פתוח מספר 2093

    ערן קיוותי בעלים של חברת הדברה בטוחה חי ונושם את תחום ההדברה כבר למעלה מעשור, בעל רישיון הדברה מורחב למבנים ושטחים פתוחים, מבצע את כל סוגי ההדברות עם חומרים מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה. מתן ייעוץ בתחום ההדברה לעסקים ומוסדות, שירות מכל הלב ומענה מקצועי לכל שאלה ללא התחייבות.

    מומחה להדברת כל סוגי המזיקים והמכרסמים

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call