איך להרחיק עכברים

איך להרחיק עכברים מהבית ללא מדביר – המדריך השלם

רגע לפני שאתם מזמינים מדביר מקצועי, אנחנו בחברת הדברה בטוחה רוצים לעזור לכם לפתור את בעיית העכברים שלכם בכוחות עצמכם. לעיתים קרובות – אם למשל יש בסביבתכם רק עכבר אחד – תוכלו להיפטר ממנו בקלות בעזרת אחת השיטות שנציג כאן לפניכם, וכולן יחדיו יעזרו לכם לוודא ששום עכבר לא יוכל לדרוך בתוך הבית שלכם או אפילו ירצה להסתובב בגינה.

 

✔️ לא יודעים איך לגרום לעכברים להתרחק מהבית שלכם?
✔️ פנו אלינו בווצאפ – ייעוץ בחינם
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ שימוש בפיתיונות ותיבות האכלה

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:

איך להרחיק עכברים

איך להרחיק עכברים מהגינה ומהבית – הכלים שיעזרו לכם

יש כמה וכמה שיטות לטפל בעכברים, כשהשיטה היעילה ביותר היא לכידה ידנית, אך אותה צריך לבצע לוכד עכברים מיומן עם ציוד מקצועי כמו כפפות עבות ולוכדן, זאת כדי להימנע מנשיכה מסוכנת. אם אתם מעוניינים להרחיק עכברים מהבית או מהגינה שלכם בכוחות עצמכם, תוכלו להיעזר בכלים הבאים, אשר יהיו הרבה יותר בטיחותיים לשימוש עבורכם.

1. מלכודת עכברים מקצועית – המלכודת הקלאסית היא מלכודת הקפיץ, זו שנסגרת על הראש של העכבר, אך כיום יש עוד שלל סוגים של מלכודות, כשהמתקדמת ביותר היא המלכודת החשמלית. עם זאת, מלכודת הקפיץ עדיין יעילה, היא פחות יקרה, וניתן לזרוק אותה עם העכבר או לשחרר אותו ממנה ולעשות בה שימוש חוזר – הבחירה היא שלכם. היא לא הומאנית כמובן, ואם אתם מחפשים פתרון הומאני יותר אפשר כמובן ללכוד את המכרסם עם מלכודת כלוב ולאחר מכן לשחרר אותו הרחק מהבית.

2. מלכודת ביתית לעכברים – אם אתם רוצים לדעת איך להרחיק עכברים מהחצר כאן ועכשיו ובלי לבזבז זמן על קניית מלכודת, תוכלו לבנות אחת משלכם בקלות: קחו גליל ארוך מקרטון (כמו כזה של מגבות נייר), שטחו קצה אחד שלו וצבטו אותו מלמעלה, כך שתקבלו מעין צורת כובע מגבעת. החדירו לתוך החור הזה פיתיון, ואת הגליל עצמו הניחו על קצה שידה או שולחן, כשהפיתיון נמצא מעבר לקצה (אפשר להדביק את הגליל עם נייר דבק למשטח). מתחת לקצה המלכודת הניחו דלי ובתוכו מגבת קטנה שתרכך את נפילת המכרסם. בדקו את המלכודת לאחר זמן מה, ואם אין שם פיתיון, בדקו את הדלי – ככל הנראה תפסתם את העכבר.

3. פיתיון לעכברים – בסרטים המצוירים התרגלנו לראות שהעכברים נמשכים לגבינה, אך יש חומרים שמושכים אותם הרבה יותר, ומומלץ להשתמש בהם כדי לפתות את העכבר להתקרב ולהיכנס למלכודת. אנחנו ממליצים על חמאת בוטנים, מרשמלו, סוכריות גומי או אפילו חומרים שיכולים לשמש את העכבר לבניית הקן שלו, כמו חוטים או צמר גפן.

4. חתול לוכד עכברים – הכלים הקודמים למעשה יסייעו לכם ללכוד עכברים ולהיפטר מהם, אך לא באמת ירחיקו אותם. כדי להרחיק את העכברים ביעילות תצטרכו מדביר אישי משלכם, ואין אחד טוב יותר מאשר חתול. החתול יאתר עכברים, ילכוד אותם בעצמו ואף ירחיק אותם מהאזור, אך שימו לב – אם יש כבר משפחה של עכברים בבית, חתול חדש לא יסייע להיפטר מהם. חייב ללכוד אותם ואף להזמין מדביר במידת הצורך, מאחר שהעכברים מתרבים בקצב מסחרר.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    חומרים מומלצים לצורך הרחקת עכברים

    אם אתם רוצים להרחיק עכברים מהבית שלכם, החומרים הבאים יעזרו לכם. חשוב עם זאת לציין שהם לאו דווקא יסייעו לכם להיפטר מכל העכברים שבתוך הבית, הרי לא מדובר על הדברת עכברים מקצועית, אך הם בהחלט יכולים לסייע לכם למנוע מעכברים חדשים לפלוש לתוכו.

    √ הרחקת עכברים טבעית עם ריחות שהם שונאים – העכברים שונאים ריחות של שמן מנטה, פלפל קאיין, פלפל שחור וציפורן. תוכלו להשתמש בכל אחד מהם, בין אם בצורת שמן אתרי ובין אם בצורת תבלין, לצורך הרחקת המכרסמים האלה. אם בחרתם בתבלין, פזרו אותו בפתחים שדרכם העכברים נכנסים לבית, ואם בחרתם בשמן טפטפו ממנו כמה טיפות על כדור צמר גפן והניחו אותו באותם האזורים או במקומות שמהם תרצו להרחיק את העכברים, למשל ארונות המטבח או מתחת למיטה.

    √ חול חתולים משומש – אנחנו לא ממש ממליצים לכם לפזר חול חתולים משומש בבית או בגינה שלכם, במיוחד אם אתם מגדלים בחצר ירקות, אך החול הזה, שמלא בשתן של חתולים, בהחלט יכול לדחות מזיקים. אם יש לכם שטחים מתים בגינה שדרכם יכולים להגיע עכברים לתוכה, למשל לאורך הגדר במקום שאף אחד לא ניגש אליו, תוכלו לזרוק לשם חול משומש של חתולים וזה ירחיק מהאזור את העכברים.

    √ הרחקת עכברים עם כדורי נפטלין – השיטה הזו היא לא היעילה ביותר, וגם לא הנעימה ביותר, אך היא יכולה לעזור במידת מה. כדורי הנפטלין מכילים תרכובת בשם נפתלן שיכולה לדחות עכברים, אך כדור אחד לא יספיק כדי להיפטר מעכבר. תצטרכו לפזר מספר כדורים כאלה בבית עד שהריח יגיע גם לאף שלכם, וכפי שאתם יכולים להבין, הפתרון הזה לא יהיה כל כך נעים.

    √ אקונומיקה – בתמיסת אקונומיקה מומלץ תמיד להשתמש בזהירות, וחשוב לציין שהיא עלולה להזיק אם תשתמשו בה לא נכון. את התמיסה הזו יש לרסס אך ורק באזורים שבהם העכברים מסתתרים, וזאת כדי לגרום להם להסתלק משם. מנגד תוכלו לנקות את הבית שלכם באופן קבוע עם אקונומיקה ובכך למנוע מהמכרסמים האלה את האפשרות שייכנסו לביתכם, אך כמו עם כדורי הנפטלין, יתכן שהריח של האקונומיקה יבריח גם אתכם מהבית.

     

    מה מרחיק עכברים מהבית לצמיתות?

    החומרים שהכרנו לכם אמנם יסייעו לכם במידת מה, אך תצטרכו להשתמש בהם באופן קבוע כדי שהריחות שלהם יישארו באוויר. עבור פתרון קבוע וארוך טווח עליכם לבצע כמה דברים שאולי לא יהיו פשוטים עבורכם תמיד, אך בכל דבר שתתקשו בו אנו בחברת הדברה בטוחה נוכל לעזור לכם.

    הכחידו את כל מקורות המזון של העכברים – עכברים זקוקים לכמויות קטנות מאוד של מזון מדי יום, וגם פירורים יכולים להספיק להם. לכן עליכם לוודא שלא יישאר אפילו פירור קטן על הרצפה או השיש או בארונות. בנוסף עליכם לאחסן דגנים, מזון לבעלי חיים וכל פריט מזון יבש בקופסאות אטומות, מאחר שהעכברים יכולים לכרסם דרך אריזות ניילון.

    היפטרו מחומרי קינון לעכברים – ודאו שאין שום חפץ רך, עדין וקל משקל שהעכברים יכולים להשתמש בו כדי לבנות לעצמם קן. זה כולל אריזות קרטון, נייר, פלסטיק קל, צמר גפן, חוטי סריגה או חוטים דנטליים. מומלץ לעשות זאת גם בחצר ולהיפטר מעלים, ענפים דקים וזרדים, ובכלל לפנות אותה מכל זבל שהצטבר בה ושמאפשר לעכברים למצוא מקום מסתור.

    אטמו פתחי כניסה לעכברים – אם אתם באמת רוצים לדעת איך להרחיק עכברים, איטום היא השיטה המומלצת ביותר. כשהטמפרטורות יורדות העכברים מנסים לחדור לתוך הבית, והם עושים זאת בעיקר דרך שלל חריצים ופתחים קטנטנים שאתם אפילו לא מודעים אליהם. עליכם למצוא ולאטום את כולם, וגם לטפל בחריצים שתחת הדלתות בעזרת סף לדלת למשל. כטיפול ראשוני תוכלו לחסום חריצים עם נייר דבק חזק או להחדיר צמר פלדה לתוך פתחים גדולים יותר – העכברים לא יכולים לכרסם דרך צמר פלדה.

    התקינו רשתות בחלונות ובדלתות – הרשתות יעזרו כמובן למנוע את חדירת העכברים לבית, ומומלץ גם להתקין רשת לדלת במידה ואתם נוהגים להשאיר אותה פתוחה בימי הקיץ החמים כדי לאוורר את הבית. עם זאת, הפתרון הזה לא הכי מומלץ לטעמנו, מכיוון שהעכברים יכולים לעיתים לכרסם את הרשת ולפתוח בה חורים.

    טפחו את החצר – ככל שהחצר שלכם תהיה מטופחת יותר והצמחייה בה תהיה תחת שליטה, כך יהיו פחות מקומות מסתור עבור העכברים בשטחה. זה כולל גם טיפול במים עומדים, למשל ריקון דליים או בכלל שמירה על סביבת חצר מטופחת ויבשה, מאחר שבדרך כלל מים מושכים את המכרסמים האלה לחצר שלכם.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call