פינוי קן ציפורים

פינוי קן ציפורים במהירות ובבטיחות

הציפור היא אחת מהחיות הנפוצות ביותר שאנו נתקלים בהן בשגרת החיים שלנו, ולרוב בגלל התדירות הגבוהה שבה אנו רואים אותן – אנו בקושי מתייחסים אליהן. אך מה קורה כאשר ציפור אחת או כמה ציפורים מחליטות להקים קן על אדן החלון או על הגג? מדובר במטרד רציני שעשוי לגרום ללא מעט חוסר נוחות עבורכם ועבור כל שאר השכנים בבניין. אנו בחברת הדברה בטוחה נגיע עד אליכם על מנת לספק שירות של פינוי קן ציפורים.

חשוב לדעת כי למרות שזוהי יכולה להיראות פעולה מאוד פשוטה, סילוק קן ציפורים היא פעולה מורכבת שדורשת מקצועיות. כחלק מהשירות, אנו גם נדאג לשחרר את הציפור בבטחה לחופשי מבלי לפגוע בה. כך שבסופו של יום אתם תצאו המרוויחים הגדולים מכל הסיפור הזה.

✔️ פינוי קן ציפורים בשיטה הומנית ובטוחה
✔️ פינוי הקן על ידי מדביר מקצועי ומנוסה!
✔️ איתור קן הציפורים, סילוק הקן וחיטוי מקומי
✔️ פינוי קן ציפורים – היחיד עם תעודת אחריות!
✔️ מדביר מוסמך ברישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ שירות מקצועי בפריסה ארצית
להתייעצות והצעת מחיר נוחה ומשתלמת חייגו:

055-970-5878

פינוי קן ציפורים הומני

מדוע חשוב לבצע פינוי קן ציפורים מהחלון או מכל מיקום אחר?

פינוי קן ציפורים הוא מאוד חשוב ממספר סיבות, אך הסיבה הקריטית ביותר היא הסיבה הבריאותית שעליה נרחיב בהמשך. אומנם כאשר הציפורים עצמן מקננות בחלון או בכל מקום אחר הן לא ממש מפריעות, אך בפועל הן עשויות לחשוף אתכם ואת שאר בני הבית ללא מעט מחלות שהן עשויות להביא איתן.

בנוסף במקרה של פינוי קן ציפורים מגג רעפים חשוב מאוד לבצע את הפינוי במהרה ובטרם נוצר מפגע תברואתי ובטיחותי (כמו פגרים) בגלל הלכלוך שמייצרת הציפור במלאכת הקמת הקן ותוך כדי הקינון בו. חשוב לפנות את הקן ויפה שעה אחת קודם. ככל שהציפור תשהה במקום יותר זמן כך כמות ודחיסות הלכלוך שהיא תשאיר יהיו קשים יותר לניקוי.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    פינוי קן של יונים מהחלון

    פינוי קן של יונים מהחלון

    כיצד מתבצע סילוק קן ציפורים על ידי איש מקצוע?

    יש לא מעט שיטות שבאמצעותן ניתן לבצע פינוי של קן ציפורים – וזה מאוד תלוי אם מדובר על קן ציפורים במסתור כביסה, על אדן החלון או בכל אזור אחר בבית. המשימה הראשונה היא להמתין שהציפורים יעזבו את הקן על מנת שתהיה אפשרות לפנות אותו מבלי לפגוע בהן. לאחר מכן המשימה הבאה תהיה להגיע אל הקן בצורה הבטוחה והנכונה ביותר, אפילו בעזרת ציוד מתקדם. יש מקרים בהם ציפורים בוחרות להקים קן בפינה גבוהה של מחסן, מעל או בתוך ארון חשמל ולכן חשוב שפינוי הקן יתבצע על ידי איש מקצוע מוסמך. לאחר מכן כל מה שנותר לעשות זה לפנות את הקן בצורה מקצועית ומבלי לאפשר לציפורים לחזור ולקנן באותו מקום.

    פינוי קן של סנונית

    פינוי קן של סנונית

    איך מתבצע פינוי של קן ציפורים עם גוזלים מצינור מזגן?

    הפרוצדורה המורכבת ביותר היא פרוצדורה שבה בקן שאנו עומדים לפנות יש גוזלים, מחזה מדהים אך גם מרתיע בו זמנית. אנו בחברת הדברה בטוחה יודעים בדיוק כיצד לתפעל סיטואציה מהסוג הזה, ואנו נעשה כל מאמץ על מנת שהיא תעבור בבטחה. אנו נדאג לפנות אל הגוזלים למקום בטוח ובו זמנית גם לפנות את הקן.

    אתם בוודאי כבר מבינים כי פינוי קן ציפורים היא לא פעולה כל כך פשוטה כמו שחשבתם. איתרתם קן ציפורים בסביבת הבית או העסק? התקשרו אלינו ונשמח לייעץ לכם כיצד לפעול ולתאם עבורכם הגעה מהירה של איש מקצוע מוסמך. כך, שתוכלו לחזור במהרה לשגרת החיים הרגילה שלכם.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call