לוכד עכברים באשדוד

לוכד עכברים באשדוד שירות 24 שעות ביממה

גרים באשדוד ומחפשים לוכד עכברים מומלץ? סובלים מעכבר בבית ונאלצים להשליך לפח מזון בגלל סימני כרסום של המכרסם? מחזיקים עסק באזור התעשייה באשדוד וסובלים מחולדות מפחידות שגורמות גם לנזקי רכוש קשים? הפתרון היעיל והמהיר ביותר נגד עכברים וחולדות הוא להזמין שירות ללכידת עכברים וחולדות מחברת הדברה בטוחה.

אנחנו מציעים שירות לכידת עכברים וחולדות 24 שעות ביממה ומתחייבים לפתרון הבעיה בשיטות יעילות והומניות. הזמינו עכשיו לוכד עכברים באשדוד ואנו נדאג ללכידת המכרסמים בדירה, בבית, בחצר, בעסק ובכל מבנה או מקום אחר. שירות לכידת עכברים וחולדות באשדוד מבוצע על ידי המדבירים המוסמכים שלנו, לכולם רישיון בתוקף מטעם המשרד להגנת הסביבה, אנו דגלים בשיטות הומניות ללא פיזור רעלים מסוכנים.

✔️ לוכד עכברים באשדוד מחיר החל מ-300 ש"ח
✔️ אחריות בכתב מתחייבים ל 100% הצלחה
✔️ שירות לכידת עכברים בבית, בגינה, במחסן ובביוב
✔️ שירות מהיר מעכשיו לעכשיו – 30 דקות הגעה
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ הזמינו לוכד חולדות באשדוד ושחרור בטבע
✔️ הנחת מלכודות עכברים מקצועיות בבית ובעסק
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:

לוכד עכברים אשדוד

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    איך אנחנו מבצעים לכידת עכברים באשדוד?

    ישנם חמישה שלבים עיקריים ללכידת עכבר בבית הלקוח:

    √ זיהוי סוג העכבר, בדרך כלל עכבר מצוי או עכבר השדה.

    √ איתור מסלול ההליכה של העכבר, העכברים פעילים בעיקר בלילה, אם פוגשים בהם בשעות היום כנראה שיש מכת עכברים במבנה.

    √ פיזור מלכודות מסוגים שונים (קפיץ, דבק, כלוב, מלכודת חשמלית, גז וכו') לאורך מסלול ההליכה של העכבר.

    √ פיזור חומרי הדברה באזורי המסתור של העכברים כדי לגרום גם לעכברים הקטנים לצאת ולברוח לתוך המלכודות.

    √ פינוי הפגר או שחרור העכבר בחיק הטבע והדרכת הלקוח לגבי פעולות מנע כמו איטום סדקים וחריצים, ניקיון יסודי ועוד.

    מומלץ להזמין שירות לכידת עכברים באשדוד ולא לבצע ריסוס בבית או בעסק, את הריסוס מבצעים רק במקרים חריגים כאשר סובלים ממכת מכרסמים. כמו כן, כדאי לדעת כי עכברים מסתתרים בדרך כלל מאחורי מקררים, בארונות מטבח, במזווה, בגגות רעפים וכמובן בעסקי מזון שונים כמו מטבחים במסעדות ובתי קפה, מעדניות, מינימרקטים, מכולות שכונתיות וכיוצא בזה.

     

    לוכד עכברים באשדוד 24 שעות ביממה

    תושבים ועסקים רבים באשדוד סובלים מביקורי עכברים, ברוב המקרים אפשר ללכוד את העכבר באמצעות פיתיונות מיוחדים ומלכודות. אנחנו לא יכולים לדעת מתי עכבר יחליט לבקר אצלנו אך ברגע שמזהים סימנים שיש מכרסם בבית חשוב לקרוא מיד וללא כל דיחוי למדביר מנוסה.

    דרכנו תוכלו להזמין לוכד עכברים באשדוד 24 שעות, השירות ניתן מסביב לשעון, כולל שבתות וחגים. העכבר עלול להפיץ מחלות קשות ולגרום לנזקים משמעותיים, לכן חשוב להזמין שירות לכידת עכברים על ידי מדביר מוסמך.

     

    לוכד חולדות באשדוד בכל יום ובכל שעה

    לחולדות יש גוף חזק וגדול יותר בהשוואה לעכברים, הן חכמות ומסוגלות להשתחרר יחסית בקלות ממלכודות דבק, לכן המדביר בדרך כלל יציב מלכודות קפיץ או מלכודות חשמליות. לכידת חולדות באשדוד על ידי מדביר מטעמנו מתחילה בביקור בבית הלקוח לצורך זיהוי החולדה ומסלול ההליכה שלה.

    לאחר זיהוי מסלול ההליכה לוכד חולדות באשדוד יציב מלכודות שונות, בעיקר מלכודות קפיץ ומלכודות חשמליות הנחשבות ליעילות ביותר מאחר והן קוטלות במהירות את המכרסם. לאחר לכידת החולדה משליכים את הגופה שלה לפח או אם משתמשים במלכודת הומנית משחררים את המכרסם הרחק בטבע.

     

    לכידת חולדה בבית באשדוד

    לכידת חולדה בבית באשדוד

    סוגי מלכודות ללכידת עכברים וחולדות

    יש סוגים רבים של מלכודות מכרסמים, לוכד עכברים באשדוד ימליץ לכם על המלכודות המתאימות ביותר. כאמור, יש גם אפשרות לבצע ריסוס נגד חולדות ועכברים אך השיטה פחות מומלצת מאחר והמכרסמים המורעלים בוחרים מקום מסתור שקשה להגיע אליו, לכן עלולים לסבול מריח נוראי של פגרים ומסכנה מוחשית לבריאות בגלל התפרצות מחלות וזיהומים (אפשרות להזמין פינוי פגרים כאן).

     

    המלכודות הנפוצות היעילות ביותר ללכידת מכרסמים הן:

    מלכודת קפיץ – מלכודת פשוטה אך קטלנית העשויה מעץ או פלסטיק, המכרסם נמשך לפיתיון וכאשר הוא דורך ומפעיל משקל על הקפיץ המלכודת ננעלת עליו וממיתה אותו במקום. יש לשחרר את הקפיץ כדי לסלק את הפגר של העכבר או החולדה

    מלכודת דבק – מלכודת נפוצה וזולה שניתן לרכוש בכל טמבוריה, המלכודת מתאימה בעיקר ללכידת עכברים. המכרסם נמשך לפיתיון על המלכודת ונדבק למשטח, לאחר לכידת העכבר או החולדה זורקים לפח את המלכודת עם המכרסם, לכן השיטה אינה הומנית במיוחד.

    מלכודת כלוב – מלכודת הומנית יעילה ללכידת עכברים וחולדות, המכרסם נכנס למלכודת דרך פתח צר יחסית וגופו נוגע בקפיץ הגורם למכסה להיסגר וללכוד בפנים את החיה. יש לבדוק את המלכודות אחת ליום או יומיים ולאחר לכידת המכרסם משחררים אותו בחיק הטבע.

    מלכודת חשמלית – מלכודת יעילה הגורמת להמתה מיידית של העכבר או החולדה באמצעות זרם חשמלי עוצמתי. המחיר של מלכודת חשמלית גבוה אך ניתן להשתמש בה מספר רב של פעמים.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call