הדברת חדר מדרגות

הדברת חדר מדרגות נגד כל סוגי המזיקים

חדר מדרגות משרת את כל הדיירים והמבקרים בבניין, והתחזוקה השוטפת של חדרי המדרגות נמצאת לרוב באחריותו של ועד הבית. הדברת חדר מדרגות מהווה חלק בלתי נפרד מתחזוקת חדר מדרגות, לכן מעבר לניקיון ולצביעה של חדר המדרגות חשוב לבצע ריסוס והדברה תקופתית כדי להרחיק ולהשמיד מזיקים ומכרסמים שונים.

כדאי לדעת כי מזיקים רבים פולשים לחדרי המדרגות בבנייני מגורים משותפים, בבנייני משרדים ובמבנים נוספים. המזיקים פולשים לחדר המדרגות בגלל תנאי היגיינה בעייתיים ולקויים, הזנחה, לכלוך, שאריות מזון ועוד, יחד עם זאת המזיקים פולשים לחדרי מדרגות גם בגלל מקומות המסתור החשוכים, בעיקר פיר המעלית, ולפעמים סובלים מהם בגלל מכת מזיקים באזור המגורים, בעיקר בחודשי הקיץ והאביב.

✔️ הדברת חדר מדרגות החל מ-250 ₪
✔️ מדביר מקצועי עם אחריות בכתב
✔️ מדביר מוסמך פועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ שירות 24 שעות סביב השעון
✔️ הדברה ירוקה לחדר מדרגות נגד כל סוגי המזיקים
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה
להתייעצות וקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
055-970-5878
הדברת חדר מדרגות - מדביר מקצועי

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    ריסוס חדר מדרגות נגד טפילים, מכרסמים, מעופפים ומזיקים אחרים

    ההדברה בחדרי מדרגות מבוססת ברובה על שיטת הריסוס, למעט מצבים בהם המדביר ממליץ על שיטת הדברה אחרת בגלל יעילותה או עקב סוג המזיק. הדברה שוטפת בחדרי מדרגות כוללת חומרים כימיים רעילים במינון נמוך שאינו מסוכן לבריאות האדם, אך במצבים בהם יש מכת מזיקים, למשל מכת יתושים או מכת חולדות, חברת ההדברות תבצע הדברה פרטנית לאחר ניטור וזיהוי המזיק.

    בחדרי מדרגות ניתן למצוא מזיקים מסוגים שונים, במיוחד ג'וקים (תיקנים), יתושים, נמלים, חולדות, עכברים, פרעושים ויתושים. ריסוס חדר מדרגות תקופתי כולל חומרים פעילים נגד המזיקים הנפוצים, בהתאם לצורך המדביר ימליץ על הדברה ממוקדת נגד מזיק מסוים או יבצע הדברה לפי דרישה ספציפית מוועד הבית והדיירים במבנה.

     

    הדברת מזיקים בחדר מדרגות

    חשוב להדגיש כי יש הבדל משמעותי בין הדברת מזיקים בחדר מדרגות לבין ריסוס לבית פרטי או לדירה, ההדברה בחדרי מדרגות חייבת להתבצע אך ורק על ידי מדביר מנוסה ומוסמך עם רישיון בתוקף. ההדברה בתוך הבית יכולה להתבצע בשיטות עשה זאת בעצמך וניתן לרכוש תרסיסים וחומרי הדברה מאושרים על יד המשרד להגנת הסביבה בכל טמבוריה, מכולת או סופר.

    מומלץ להתייעץ עם המדביר המנוסה לגבי שיטת ההדברה וסוג החומרים שהוא מרסס או מפזר. כיום יש שיטות הדברה פחות מסוכנות לאדם ולחיות המחמד, למשל הדברה ירוקה.

    הדברת בניין אינה דבר של מה בכך, רק מדביר מנוסה ומקצועי יודע בדיוק היכן לרסס והוא מבצע ניטור של המזיקים כדי לאתר את מקומות המסתור שלהם. המדביר מאתר את האזורים הנגועים ומשתמש בחומרים מפוקחים שאינם מסכנים את הדיירים. בסיום הריסוס בחדר המדרגות עליו לתלות במקומות בולטים מודעות על הריסוס ולציין באילו חומרים הוא השתמש. כמו כן, המדביר ינחה את נציגי ועד הבית לגבי אוורור, ניקיון, פעולות למניעת חזרת המזיקים לחדר המדרגות והנחיות בטיחות נוספות.

     

    כמה עולה הדברה לחדר מדרגות?

    עלות ההדברה בחדר מדרגות מושפעת מגורמים שונים כגון: סוג המזיקים, שטח חדר המדרגות הלובי והקומות, מספר קומות בבניין, מורכבות העבודה, דרישות מיוחדות מצד הלקוח. לפניכם טבלה המסכמת את המחיר המומלץ להדברה נגד סוגי מזיקים שונים הנפוצים בחדרי מדרגות בישראל:

    הדברה בחדר מדרגות בבניין עם 2 קומות החל מ-250 ₪
    הדברה בחדר מדרגות בבניין עד 4 קומות החל מ-350 ₪
    הדברה בחדר מדרגות בניין עד 6 קומות החל מ-450 ₪
    עלות הדברה לכל קומה נוספת 50-100 ₪ לקומה

     

    חשוב לדאוג לפינוי חדר המדרגות לפני תחילת ההדברה, לכן יש לעדכן את הדיירים לקראת מועד ההדברה הצפוי. יש לשמור על חדר מדרגות נקי מחפצים כמו אופניים, עגלות תינוק, עציצים וחפצים אחרים. כמו כן, יש לעדכן את המנקה של חדר המדרגות לגבי שטיפת המדרגות מאחר ויש חומרי הדברה שצריכים זמן מסוים כדי להתחיל לעבוד ואין לשטוף את האזור במים אחרת החומרים אינם יעילים.

    להזמנת הדברה מקצועית ובמחיר משתלם בחדרי מדרגות – התקשרו עכשיו לחברת הדברה בטוחה!

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call