זבוב החול

הדברת זבוב החול במחיר משתלם – שירות בפריסה ארצית

איך מבדילים בין זבוב החול לבין זבובים רגילים, למה צריך לחשוש מעקיצתו, איך אפשר לדעת האם אתם חיים בסביבה מסוכנת שבה צריך להיזהר ממנו, כיצד מדבירים אותו וכמה עולה הדברת זבוב החול? על כל השאלות נענה לכם כבר עכשיו.

את זבוב החול אתם מכירים ככל הנראה בשמו העממי, אולם השם האמיתי שלו הוא "בקה" והוא למעשה סוג של יתוש ולא זבוב, על אף שהוא דומה לזבוב. כמו כל יתוש אחר, גם נקבות זבובי החול ניזונות מדם, אלא שהן מסוכנות יותר, מכיוון שהן יכולות להעביר מחלה מסוכנת מאוד לאדם עקב טפילי הלישמניה שהן נושאות איתן. היתוש הזה נהיה נפוץ יותר ויותר בארץ ככל שעוברות השנים, ואסור לדחות את הטיפול בו – לא משנה איפה אתם גרים. דרך חברת הדברה בטוחה תוכלו להזמין מדביר שמומחה לפעולות הדברת זבוב החול ושיעזור לכם להגן על עצמכם מפני המזיק הזה. פשוט הרימו אלינו טלפון ותקבלו הצעת מחיר מיד – ללא התחייבות – ונוכל להיות כבר בדרך אליכם.

 

הדברת זבובי החול באמצעות ריסוס ללא ריח
מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
מתחייבים לפתור לכם את הבעיה
אחריות בכתב בסיום העבודה
שירות בפריסה ארצית רחבה
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

055-970-5878

הדברת זבוב החול

 

איך מזהים זבובי חול?

גודלם של זבובי החול הוא קטן מאוד – 1-3 מ"מ – וצבעם זהבהב, חום או אפור. יש להם פה ארוך וחד שדרכו הם מסוגלים למצוץ דם ממטרותיהם. הכנפיים שלהם מצויות בצורת V במנוחה, ויש עליהן שיערות קטנטנות – המאפיינים האלה מסייעים להבדיל בינם לבין זבובים קטנים אחרים. בנוסף, יש להם 6 רגליים שארוכות יותר מגופם.

 

למה עקיצת זבוב החול מסוכנת?

הנקבות צריכות למצוץ דם לפני שהן יכולות להטיל ביצים, ועקיצתן כואב מאוד. לרוב הנקבות יוצאות לחפש מזון בשעות הערב והלילה, אך לעיתים הן עלולות לעקוץ גם במהלך היום אם מפריעים למנוחתן. אמנם יתושים אחרים לרוב אינם מסכנים את בריאותכם בעקיצותיהם, אך במקרה של זבוב החול עקיצה עלולה להיות מסוכנת מאוד. היתושים האלה עלולים לשאת עליהם טפילים שדרכם הם מעבירים את מחלת הלישמניה העורית (שושנת יריחו) לאדם. זנים מסוימים שלהם אף עלולים להעביר את מחלת הלישמניה של האיברים הפנימיים (קאלה אזר).

 

איך לדעת שיש בסביבתכם זבובי חול מסוכנים

היתושים האלה נפוצים מאוד בעת עונה חמה או באזורים חמים בארץ, ובעיקר באזור ים המלח, הערבה, מרכז הנגב, בקע הירדן (מדרום למשואה), המורדות המזרחיים של הרי יהודה וסביבת אזור ואדי אל-חמאם. עם זאת, מדיווחים שקיבלנו עוד לפני שנת 2020 התגלה כי היתושים האלה נפוצים כיום כמעט בכל ישוב בארץ, אך הטפילים שגורמים למחלת הלישמניה מגיעים אליהם מחיות שנמצאות בעיקר בשטחי המדבר. על כן עקיצתן פחות מסוכנת למי שחי באזורים אחרים בארץ, אך בכל זאת מומלץ להזמין הדברה נגדם כדי לא לקחת סיכון.

 

איך מדבירים זבובי חול?

ההדברה נעשית בריסוס על ידי תכשיר שנקרא "רספונסר", בו יש חומר פעיל בשם beta-cyfluthrin. זהו חומר הדברה פירתרואידי נפוץ מאוד, שבו משתמשים להדברת יתושים ומזיקים נוספים, אך בעל רמת רעילות נמוכה מאוד בכל הנוגע לאדם. אחרי שעושים נגד זבוב החול הדברה יש לחכות שעה עד שניתן להיכנס בחזרה לבית, אולם אם יש בבית ילדים או בעלי חיים, צריך לחכות זמן רב יותר – 4-8 שעות. עלות ההדברה מתחילה ב-250 ₪, ויכולה לעלות ככל שגודל שטח ההדברה גדל. כך או כך, אצלנו תוכלו לזכות למחיר הזול ביותר להדברת היתושים האלה, וזו התחייבות שאנחנו מתכוונים לקיים!

אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

    whatsapp
    להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
    📞 055-970-5878
    whatsapp
    call