הדברת אורזית משוננת חזה

הדברת אורזית משוננת חזה במהירות ובמקצועיות

האורזית המשוננת (השם המדעי: Oryzaephilus Surinamensis) היא אחד המזיקים היותר בעייתיים שניתן למצוא מדי פעם בפעם בבתים פרטיים ובמטבחים תעשייתיים. אחד המאפיינים של החיפושית הזאת הוא היכולת שלה לחדור לתוך אריזות שהן לכאורה אטומות. הריבוי הטבעי הגבוה של אורזית משוננת חזה מהווה גורם שיש להתחשב בו כשמגלים את הנוכחות של החיפושית הזאת. המדבירים של הדברה בטוחה מתמחים בביצוע הדברת אורזית משוננת בתוצאות הטובות ביותר ובזמן הקצר ביותר. מהי בדיוק האורזית המשוננת? מהם המאפיינים של החיפושית הכל כך מזיקה הזאת? אילו דרכים יעילות קיימות להדביר אותה? היכן ניתן להזמין הדברה מקצועית ויעילה? גלו כבר עכשיו!

 

✔️ הדברה נגד אורזית משוננת מחיר החל מ-250 ₪
✔️ הדברה מקצועית עם אחריות בכתב
✔️ מדביר מוסמך בעל רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ ביצוע ריסוס כולל טיפול מונע!
✔️ הדברה למטבחים, עסקי מזון ולקוחות פרטיים
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה
לייעוץ וקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
055-970-5878

הדברת אורזית משוננת

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    על מה חשוב להקפיד כשמדבירים אורזית משוננת?

    האורזית המשוננת היא סוג של חיפושית מזון. החיפושית הזאת חיה בסביבת מזון המורכב מסוגים שונים של גרגירים – גריסים, שיבולת שועל וקטניות אחרות. ואולם בנוסף לגרגירים עצמם, החיפושית הזאת ניזונה גם מפירות יבשים ואפילו מוצרים מוגמרים כמו קורנפלקס. סביבת קטניות ומזון יבש מהווים בית גידול נוח מאד לאורזית המשוננת. היא אמנם לא חודרת בעצמה לתוך האריזות, אבל היא יכולה להשתמש בחורים ונקבים של מזיקים אחרים ולחדור לתוך אריזות שלכאורה נחשבות אטומות. היא בעלת כושר הסוואה טוב, ולכן חשוב לוודא שאחרי שמבצעים נגד אורזית משוננת הדברה האזור אכן ריק מהנוכחות שלה.

     

    ככה נראית אורזית משוננת חזה

    אורזית משוננת חזה

    איך מדבירים את החיפושית הזאת?

    הדרך להדביר את החיפושית המזיקה הזאת משלבת ניקיון, אריזה טובה יותר של המזון בבית וביצוע ריסוס אורזית משוננת בצורה ממוקדת. הנוכחות של החיפושית הזאת עלולה להיות מזיקה, הן בגלל ההפרשות שלה והן בגלל הריבוי הטבעי הכל כך מהיר שלה. הנזק הישיר של האורזית טמון בכמות הגדולה של מוצרי מזון שצריך לזרוק עם הגילוי שלה, וזאת בדיוק הסיבה לכך שיש להזמין הדברה כמה שיותר מהר כשמגלים אותן. הנזק העקיף עלול להיות מחלות שונות שעלולות להתפתח אצל הדיירים שאכלו מזון נגוע. קשה לומר שהאורזית המשוננת היא מסוכנת לאדם, ולבטח לא יותר מאשר מקקים, שהנזק שהם מביאים עלול להיות משמעותי מאד. עם זאת, היא בהחלט יכולה לגרום לנזקים בריאותיים כאלה ואחרים.

     

    איך לטפל באורזית משוננת ביעילות?

    האורזית המשוננת מגיעה לבית בעיקר בגלל הסיבה הפשוטה ביותר – בבית יש מזון בשפע ולא ממש צריך להתאמץ בשבילו. המאפיינים של האורזית הם מראה ייחודי וריבוי טבעי גבוה מאד. בנוסף, היכולת שלה לחדור לכל מקום גם דרך החורים והסדקים הקטנים ביותר. ההדברה מתבצעת על ידי ריסוס ירוק עם חומרים ידידותיים לסביבה. בנוסף, יש לבצע ניקיון לפני ההדברה ולסלק אריזות פתוחות ולארוז מחדש חומרי מזון שהחיפושית עדיין לא הגיעה אליהם. מחיר הדברת האורזית משתנה בהתאם לחומרת הבעיה ולמידת הצורך של המדביר לחזור פעם נוספת על ההדברה. מעוניינים לדעת עוד? רוצים להדביר את האורזית המשוננת? המומחים של הדברה בטוחה יסייעו לכם להשיג תוצאות טובות בתוך זמן קצר.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call