הדברה בקרית חיים

הדברה בקרית חיים במחיר הוגן ובזמינות 24/7

מה זה "הדברה ירוקה", כיצד מדבירים מזיקים בעיתיים כמו טרמיטים ופרעושים וכמה עולה הדברה בקרית חיים נגד המזיקים הנפוצים ביותר בעיר? המשיכו לקרוא ותגלו כבר עכשיו את כל התשובות.

נתקלתם במזיקים בבית, בעסק או במשרד? אלו יכולים להיות חרקים מציקים או מכרסמים הרסניים, אך אל דאגה, כי נגד כולם יש פתרון הדברה יעיל ובטוח. רק צריך ניסיון, ידע וכלים מתאימים כדי לטפל בהם. דרך חברת הדברה בטוחה תוכלו להזמין אליכם כבר עכשיו מדבירים מומלצים בקרית חיים שיפתרו לכם את הבעיה ביעילות, ביסודיות ומבלי שתצטרכו לחשוש לבריאותכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להרים אלינו טלפון או להשאיר את הפרטים שלכם כאן באתר, ואנחנו ניתן לכם הצעת מחיר משתלמת שלא תרצו לוותר עליה. דעו לכם שלא כל חברת הדברה בקרית חיים שמה את הבטיחות שלכם בראש סדר העדיפויות שלה, לכן אם חשוב לכם שההדברה תיעשה באופן שלא יזיק לבריאותכם או אף לסביבתכם, אנחנו הכתובת שלכם.

 

 ✔️ הדברה בקריית חיים בכל ימות השבוע
✔️ הזמינו מדביר בקרית חיים החל מ-250 ₪
✔️ הדברת כל סוגי המזיקים: מכרסמים, פשפשים, טרמיטים, ג'וקים ועוד
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ אחריות בכתב על כל הדברה
✔️ הדברת דירה, בית עסק, משרד או חצר כולל ביוב
✔️ כניסה לדירה לאחר שעה בלבד
לקבלת הצעת מחיר חייגו:

הדברה בקרית חיים 24 שעות

הזמינו כבר עכשיו מדביר בקרית חיים מהיום להיום

אצלנו אתם לא צריכים לחכות עד שיהיה מישהו שזמין לטפל בקריאתכם, כי אנחנו תמיד כאן לשירותכם – 24 שעות ביממה. גם אם מצאתם חולדה בבית שלכם ב-12 בלילה, אל תהססו ליצור איתנו קשר. אנחנו נשלח אליכם מיד מדביר בקרית חיים שיסייע לכם לטפל בה, וכבר באותו לילה תוכלו לישון רגועים. אנחנו יכולים להדביר כל מזיק שנמצא בסביבתכם על המקום, בלי להתמהמה, ואת תוצאות ההדברה תוכלו לראות באופן מידי. אחרי ביקור של מדביר מקצועי מטעמנו, תוכלו להיות בטוחים שהסביבה שלכם נותרה נקייה ממזיקים.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    הדברה ירוקה בקרית חיים – מה זה בעצם אומר?

    המושג "הדברה ירוקה" הוא רחב מאוד, ומתאר מגוון רחב של סוגי הדברות, שכוללות בין היתר גם הדברה ביולוגית – מבין סוגי ההדברות הבטוחות ביותר שקיימות. עם זאת, באופן כללי מדובר בהדברה שאינה מזיקה לבריאותכם, שברוב המקרים אינה משאירה ריח, ושניתן להיכנס אחריה לשטח המודבר זמן קצר אחריה. לעיתים רחוקות אפילו לא תצטרכו לשהות מחוץ לבית, למשל אם המדביר בחר להדביר בעזרת פיתיונות ג'ל (ואין לכם בעלי חיים או ילדים קטנים) במקום ריסוס בית בקרית חיים. השיטה הנבחרת תלויה ברובה בסוג המזיק שמצוי בביתכם, אולם אף פעם לא נצטרך להשתמש ברעלים חזקים כדי להשלים את עבודתנו – אנחנו תמיד דואגים בראש ובראשונה לשמור על בריאותכם.

    * חשוב לציין כי הדברה ירוקה זה מונח שיווקי ועדיין מדובר בשימוש של חומרי הדברה עם כמות מזערית של רעלים. עליכם לציית להוראות המדביר לפני ואחרי הטיפול.

     

    הדברת טרמיטים בקרית חיים עם אחריות ל-5 שנים

    טרמיטים עושים נזקים שעלולים להתבטא בתיקונים שעולים עשרות ואף מאות אלפי שקלים. חשוב להיות ערים לסימנים שהם משאירים, כמו תעלות בוץ או עצים אכולים עם מעין "אבקה" שנותרת תחתם, ולהזמין חברת הדברה בקרית חיים בזמן. אמנם לא מדובר לרוב בטיפול זול ביחס לסוגי הדברות אחרים, אך הוא נדרש כדי להבטיח שלא תצטרכו לשלם ביוקר בהמשך. ההדברה נעשית על ידי קדיחת חורים בין הרצפות והחדרת חומר הדברה דרכם – ישירות לאדמה שמתחת לבית. זה נדרש הן בבתים חדשים והן בבתים ישנים, ואין לכם מה לחשוש מפני נזק לרצפה, כי אנחנו סותמים את כל החורים לאחר ההדברה.

    עלות הדברה נגד טרמיטים: 2,500 – 400 ₪

     

    הדברת פשפש המיטה בקרית חיים עם קיטור

    בניגוד למזיקים רבים אחרים, חומרי הדברה כימיים כלל לא עובדים על פשפשי מיטה בוגרים. הם עמידים לרעלים שבהם משתמשים המדבירים, ולכן יש לטפל בהם בדרך אחרת. השיטה שלנו להדברת פשפשים היא בעזרת קיטור לוהט בחום של 250 מעלות, אשר קוטל את הפשפשים תוך רגע אחד – לפני שהם מספיקים להזהיר פשפשים אחרים שינסו לברוח מהאזור המודבר. אנחנו כמובן גם שואבים את כל הלכלוך שהפשפשים משאירים על המזרון, וכן מרססים את הסביבה בחומר מווסת גדילה, שמונע מהפשפשים להתפתח לצורתם הבוגרת. תקבלו מאיתנו אחריות לשנתיים על הדברה שכזו.

    מחיר הדברת פשפשי מיטה: החל מ-500 ₪ לחדר

     

    משלמים על הדברה בקרית חיים מחירים אטרקטיביים

    אתם כמובן רוצים להזמין הדברה מקצועית בזול, אך עם מדביר כזה שניתן לסמוך עליו שיעשה את עבודתו כמו שצריך, וזה בדיוק מה שתמצאו אצלנו. אנחנו מתחייבים למחירים משתלמים, ודרכנו תוכלו להזמין הדברה בקרית חיים אפילו באמצע הלילה או בסוף השבוע במחיר שפוי. לצפייה בטווחי המחירים בכל מקרה פרטני של הדברה, תוכלו להיכנס למחירון שלנו, שם תראו את כל סוגי ההדברות שאנחנו עושים והעלויות האפשריות שלהן. אם אתם מעוניינים לקבל מושג יותר ספציפי בנוגע לעלויות ההדברה בעירכם ובקרב אנשים שסבלו מבעיות מזיקים דומות לאלו שלכם, לפניכם מספר דוגמאות להדברות שכבר הספקנו לבצע בקרבתכם. אלו הן העלויות שתוכלו לצפות להן כשתזמינו דרכנו הדברה בקרית חיים.

    מה הדברנו בעיר? איך עשינו את זה? כמה זה עלה?
    הדברת עכברים בקרית חיים בבית פרטי
    העכברים הגיעו מהחצר, ונמצאו הן בתוך הבית והן בגינה.
    תפסנו על המקום את אחד העכברים בתוך הבית, ועבור היתר השארנו מלכודות בתוך הבית ובחצר. תפסנו כך עוד שלושה עכברים. 400 ₪
    הדברת חולדות בקרית חיים בדירה
    הזמינו אותה בלילה בסוף השבוע ללכוד חולדה בדחיפות.
    הגענו תוך חצי שעה ואיתרנו את החולדה מאחורי התנור שבמטבח. תפסנו אותה ללא שום בעיה ושחררנו אותה הרחק מהבית. 600 ₪
    הדברת נמלים בחדר אמבטיה
    הנמלים הגיעו כשמזג האוויר התחיל להתחמם – בתחילה נמלים יחידות ולאחר מכן שיירה שלמה.
    הדברנו את הנמלים בעזרת פיתיונות ג'ל שהצבנו באזורים אסטרטגיים, לפי מסלול ההליכה של הנמלים. מהר מאוד הנמלים התאספו סביב הפיתיון, ולקחו אותו לקן כדי להאכיל בו את המלכה, מה שחיסל אותה. 350 ₪
    הדברת צרעות בקרית חיים במרפסת
    הצרעות הקימו קן לצד המרפסת, והלקוח כלל לא הבחין בקן עצמו, אולם סבל מהגעתן של הצרעות באופן קבוע לתוך ביתו.
    הדברנו את הקן עם אבוקה, ואחרי שווידאנו שכל הצרעות מתו, סילקנו אותו משם. 350 ₪
    הדברת יתושים בחצר ביתית
    היתושים הציפו את החצר מדי ערב, ונדרש היה לטפל בשורש הבעיה ולא רק ביתושים עצמם.
    בחצר הייתה בריכת נוי קטנה, ששם ככל הנראה התרבו היתושים והשאירו זחלים. הדברנו את הבריכה עם חומר הדברה ביולוגי, ואת היתושים הבוגרים בריסוס. 450 ₪
    ריסוס נגד פרעושים בקרית חיים בחצר
    הגענו לחצר בית פרטי שהייתה נגועה בפרעושים. בבית לא היה בעל חיים, לכן לא נמצאו פרעושים בתוך הבית.
    הדברנו את החצר על המקום על ידי ריסוס ונפטרנו מכל הפרעושים. 250 ₪
    הדברת עש בארונות מטבח
    הלקוח סילק מהבית כל פריט מזון נגוע ועדיין נכחו עשים בארונות.
    ריססנו את הארונות והשארנו ללקוח גם מדבקות עם פרומון שמושך עשים, כך שלא יימשכו למזון שבביתו. 350 ₪
    ריסוס נגד ג'וקים בקרית חיים במרתף
    הג'וקים הציפו את המרתף, והיה נדרש לרסס שם בדחיפות.
    ריססנו כל פינה במרתף, וכן אזורים נוספים בבית כדי לוודא שהג'וקים לא ינסו לברוח אליו. 250 ₪

     

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call