אישור מדביר לטופס 4

כך תקבלו אישור מדביר לטופס 4 בלי שום בעיות

מה זה טופס 4, למה העירייה דורשת מכם לספק בו אישור מטעם מדביר, האם באמת אפשר לבדוק הימצאות של טרמיטים באתר בנייה אחרי שכבר הוקם הבית, איזה מדביר יכול לספק אישור מדביר לטופס 4 ומה כדאי לעשות כדי לוודא שתקבלו אותו ב-100%? את כל התשובות תגלו כבר עכשיו.

אם אתם גרים בראשון לציון, חולון, בת ים או הסביבה, סביר להניח שהעירייה דורשת מכם אישור מטעם מדביר מומלץ בנוגע לכך שאין טרמיטים בשטח הבנייה. אישור מדביר לטופס 4 הוא אמנם הליך חדש יחסית, אך אין דרך להתחמק ממנו כשהעירייה דורשת אותו, ועל אף שמדבירים רבים טוענים כי מדובר באישור מיותר מסיבות כאלה ואחרות, חובה לספק אותו. דרך חברת הדברה בטוחה תוכלו לוודא שתקבלו את האישור הזה ללא שום בעיה, כשאנחנו נעזור לכם גם על ידי סקירת השטח וגם על ידי הדברתו במידת הצורך – לפני או אחרי תהליך הבנייה. כדי לקבל הצעת מחיר משתלמת הרימו אלינו טלפון ותגלו כמה תוכלו לחסוך איתנו על איתור טרמיטים לטופס 4.

 

✔️ קבלת אישור מדביר לטופס 4 – בדיקת טרמיטים לפני בנייה
רוצים לבצע את הבדיקה עכשיו?
דברו איתנו בווצאפ – לחצו כאן

✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ הדברת טרמיטים מקצועית לפני בנייה בשיטות מתקדמות
לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:

אישור מדביר לטופס 4

מה זה טופס 4?

תפקידו של טופס 4 הוא לאפשר לוועדה המקומית לתכנון ובנייה להבין האם המבנה שנבנה מוקם על פי תוכנית הבנייה וההיתרים שניתנו לו, האם הוא ראוי לאכלוס מבחינת תשתיות ורמת בטיחות והאם קיבל אישורים מאנשי המקצוע הנדרשים לכך על פי חוק. זהו למעשה שלב אחד לפני טופס 5, ואין שום דרך לעקוף אותו. האחריות לקבלת האישורים מוטלת בדרך כלל על הקבלן, אך אם אתם אלו שבונים לעצמכם את הבית, האחריות מוטלת עליכם או על הקבלן שמבצע עבורכם את העבודה.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    למה צריך אישור הדברה לטופס 4?

    אז מה כל זה קשור להדברה? ובכן, לאחרונה החלו עיריות שונות לבקש אישור של מדביר לטופס 4, בו הוא מעיד כי אין טרמיטים במבנה. הסיבה לכך היא שחולות רבים שמשמשים לבנייה בישראל כיום מכילים טרמיטים, ומאחר שמדובר בעובדה שעלולה להזיק לשלמות המבנה, צריך להראות אישור מדביר לטופס 4. הבעיה היא שהטרמיטים מקימים את הקן מתחת ליסודות הבית, והקן עצמו יכול להיות מספר מטרים מתחת לאדמה ובמרחק מה מהבית ולאו דווקא ישירות תחתיו. על כן המדביר אינו יכול לבדוק האם אכן קיים קן שכזה או לא.

     

    אז במה עוזרת בדיקת טרמיטים לפני בניה?

    מה שהמדביר כן יכול לעשות זה לבדוק האם יש סימנים לנגיעות במבנה הקיים, וכמו כן ביכולתו לחפש סימנים לטרמיטים בעצים שבסביבת המבנה. לכן מה שמומלץ לעשות זה להיות מודעים לצורך בבדיקתו של המדביר, ולהזמין אותו לביצוע הדברה עוד לפני הקמת המבנה. המדביר יוכל לבצע ניטור טרמיטים לפני בניה ולוודא שכבר בתהליך הבנייה – עוד לפני הקמת היסודות – כל הטרמיטים שעלולים להיות בסביבה יודברו. זה מומלץ לא רק לצורך טופס 4, אלא כדי לוודא שאכן תחיו בבית ללא טרמיטים שיעשו נזקים שיתבטאו בעשרות ואף מאות אלפי שקלים בהמשך.

     

    האם כל מדביר יכול לתת אישור מדביר לעירייה?

    כדי שהמדביר יוכל לאשר שאין טרמיטים במבנה או בסביבתו, עליו להיות בעל רישיון הדברה בתוקף שניתן לו מטעם המשרד להגנת הסביבה. בנוסף, עליכם לוודא שהמדביר שאתם מזמינים אכן מומחה להדברת טרמיטים, שכן לא כל מדביר יודע כיצד לחפש את הסימנים שלהם ביעילות. אמנם מדביר שכזה יוכל למלא עבורכם דוח טרמיטים לטופס 4, אך לא יבטיח לכם שבאמת לא תצטרכו להתמודד עם בעיית הטרמיטים בעתיד. רצוי שלא תסתמכו על כל מדביר שתמצאו, ושתחפשו מדביר שאכן יש לו ניסיון רב שנים בטיפול בטרמיטים כדי לחסוך לעצמכם הרבה צרות בעתיד.

     

    האם חייב להדביר את השטח לפני בנייה?

    אין שום חוק שמחייב אתכם להדביר את השטח לפני שמתחילה בו הבנייה, אולם מומלץ מאוד לעשות זאת. אישור הדברה לפני בניה יוכל למעשה להבטיח שאכן אין טרמיטים במבנה, מה שיקל מאוד על קבלת אישור לטופס 4 בהמשך, ובנוסף זה ימנע את האפשרות שיימצאו מזיקים נוספים בבית פרט לטרמיטים, כמו נמלים, ג'וקים וכדומה. המדביר שידביר את השטח יוכל להעניק לכם את האישור לטופס 4 בראש שקט, כשהוא יוכל להבטיח שאכן אין טרמיטים במבנה או בסביבתו, מכיוון שהוא זה שביצע את ההדברה ווידא שלא יהיו בו מזיקים.

    נכתב על ידי ערן קיוותי

    מדביר מוסמך בעל רישיון שטח פתוח מספר 2093

    ערן קיוותי בעלים של חברת הדברה בטוחה חי ונושם את תחום ההדברה כבר למעלה מעשור, בעל רישיון הדברה מורחב למבנים ושטחים פתוחים, מבצע את כל סוגי ההדברות עם חומרים מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה. מתן ייעוץ בתחום ההדברה לעסקים ומוסדות, שירות מכל הלב ומענה מקצועי לכל שאלה ללא התחייבות.

    מומחה להדברת כל סוגי המזיקים והמכרסמים

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call