הדברה במזכרת בתיה

הדברה במזכרת בתיה כולל מניעה – במחיר משתלם

איך הדברה ירוקה עוזרת לשמור על בריאותכם, תוך כמה זמן יכול להגיע אליכם מדביר אם תזמינו אותו עכשיו, איך מומלץ להדביר מזיקים נפוצים ביישוב, כמה עולה הדברה במזכרת בתיה, מדוע הדברת טרמיטים מצריכה קדיחת חורים ברצפות ועל פי מה נקבע המחיר להדברת פשפשי מיטה? כל התשובות לשאלות האלה מחכות לכם כאן.

יש בעיות שאי אפשר להתעלם מהן, מכיוון שאם עושים את זה, הן רק מחמירות, ובעיית המזיקים היא אחת מהן. ברגע שבו מבחינים אפילו במספר קטן של מזיקים חובה לבצע הדברה במזכרת בתיה – לפחות באופן בסיסי – וכן לחפש ולהבין מה מושך את המזיקים לסביבתכם ואיך למנוע את הגעתם בהמשך. בכל זה אנחנו בחברת הדברה בטוחה נוכל לעזור לכם, כשאנו לא רק מדבירים לכם את הבית במחיר זול, אלא גם עוזרים לכם להבין איך לדאוג שהמזיקים לא יחזרו עוד לעולם. הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו ונוכל לתת לכם הצעת מחיר משתלמת ולהגיע אליכם עוד היום להדברה.

 

 ✔️ הזמינו מדביר במזכרת בתיה מהרגע להרגע – 24/7
✔️ הדברת מזיקים במזכרת בתיה מחיר החל מ-250 ש"ח
✔️ חומרי הדברה שאושרו ע"י המשרד להגנת הסביבה
✔️ ריסוס לבית, חצר, משרד ובית עסק במחיר משתלם
✔️ כניסה לדירה לאחר שעה בלבד
✔️מדביר בעל רישיון המשרד להגנת הסביבה

לקבלת הצעת מחיר חייגו:
055-970-5878

הדברה במזכרת בתיה

הדברה ירוקה במזכרת בתיה – להגנה מרבית על הסביבה

כמו ששם החברה שלנו מרמז – חשוב לנו לבצע הדברות בטוחות, מכיוון שאנחנו מודעים לסוג החומרים שאיתם עובדים אפילו מדבירים מומלצים במזכרת בתיה וכן לסכנות שהם מציבים לסביבה. על כן אנחנו נוהגים להשתמש בעיקר בחומרים שאינם פוגעים בבריאות האדם או בסביבה בשום צורה ובטוחים, משום שהם מבוססים על פרטרואידים ברעילות נמוכה.

בנוסף, חומרי ההדברה הכימיים שבהם אנחנו משתמשים הם ברמת הרעילות הנמוכה ביותר האפשרית, רובם אינם מתנדפים לאוויר, אלו שכן אינם משמשים אותנו בתוך מבנים סגורים וכולם נמצאים תחת פיקוח מתמיד של המשרד להגנת הסביבה. זכרו – כשאתם מזמינים שירותי הדברה במזכרת בתיה, רק איתנו אתם באמת יכולים להיות בטוחים שבריאותכם והסביבה לא ייפגעו בעקבות ההדברה.

* חשוב לציין כי הדברה ירוקה זה מונח שיווקי ועדיין מדובר בשימוש של חומרי הדברה עם כמות מזערית של רעלים.

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    שולחים אליכם מדביר במזכרת בתיה תוך פחות משעה

    תחום ההדברה הוא כזה שבו נדרש מענה מידי לבעיה – בדיוק כמו במקצועות רבים אחרים. לעיתים קרובות, האפשרות להגעה מידית היא מכריעה ביכולת ההתמודדות של המדביר עם המזיקים ולכן ישנה חשיבות לכך שתמיד יהיה מדביר במזכרת בתיה 24 שעות ביממה שזמין למתן שירות. זאת מכיוון שאם לדוגמה נדרשת לכידת מכרסם או נדל ארסי, ככל שהמדביר יגיע מהר יותר כך יש סיכוי סביר יותר שימצא את המזיק ללא שום בעיה. על כן מדביר במזכרת בתיה חייב להיות זמין בכל שעה ביום ולהגיע במהירות האפשרית, כשאנחנו יכולים להיות אצלכם תוך פחות משעה.

     

    הדברה במזכרת בתיה מחירים ושיטות עבודה נבחרות

    לכל מדביר מקצועי יש את שיטות העבודה שלו, כשהוא מסתמך בין היתר על ניסיונו מהעבר, על חומרי ההדברה שהוא מכיר ויודע שעובדים וחוות הדעת שקיבל בעבר מלקוחותיו. גם אנחנו נותנים לכל אלה להכתיב את שיטות העבודה שלנו, אך יתרה מכך – אנחנו דואגים להעביר את המדבירים שלנו השתלמויות וקורסים שנוגעים לכל שיטות ההדברה החדשות והיעילות ביותר בתחום. זאת על מנת שתמיד נוכל להתחדש ולהשתמש בשיטות טובות ומומלצות יותר בעת ביצוע הדברת מזיקים במזכרת בתיה – הן להשמדה מלאה של המזיקים והן לשמירה מוחלטת על בריאותכם.

    בה בעת חשוב לנו לשמור על מחירים הוגנים, ואם אתם מעוניינים לדעת כיצד חברת הדברה במזכרת בתיה כמונו מבצעת את עבודתה וכמה אנחנו גובים על כך, הנה מספר דוגמאות להדברות שביצענו בעבר ביישוב והמחירים שגבינו עליהן.

    מה הדברנו ביישוב איך הדברנו את המזיקים כמה גבינו על ההדברה
    הדברת צרעות במזכרת בתיה בתריס גלילה
    בתוך החלונית של תריס הגלילה היה קן צרעות קטן.
    הדברנו את הצרעות ראשית בעזרת אבוקת עשן, ולאחר מספר דקות הצרעות כולן היו מתות, ופינינו את הקן. 350 ₪
    הדברת ג'וקים במאפייה
    התגלו תיקנים גרמניים במאפייה – הקשים ביותר להדברה.
    בצער רב ריסוס נגד ג'וקים במזכרת בתיה לא היה מתאפשר במקרה זה, ולכן הדברנו את הג'וקים עם פיתיונות ג'ל רעילים ומלכודות דבק. זה הצריך מאיתנו לחזור לאחר מספר ימים להדברה נוספת, אך לבסוף הצלחנו במשימה. 450 ₪
    הדברת נמלים במזכרת בתיה במרפסת
    איתרנו את קן הנמלים מחוץ לבית, אולם נראה שהיה דבר מה שמשך אותם דווקא למרפסת של הלקוח.
    פרט לריסוס במרפסת למניעת הגעת נמלים נוספות, השארנו לנמלים גם פיתיונות ג'ל מורעלים, בהן הן האכילו את המלכה. כשהמלכה מתה הקן למעשה הושמד לחלוטין, והנמלים לא יכלו להתרבות. 400 ₪
    הדברת עכברים במזכרת בתיה בדירת קרקע
    בדירה היה עכבר קטן שככל הנראה הגיע מהחצר בחיפוש אחר מזון.
    לא היה קשה לאתר את העכבר, ותפסנו אותו על המקום בידיים. הלכידה הייתה מהירה מאוד. 300 ₪
    הדברת חולדות במזכרת בתיה בבית פרטי
    בשעות הלילה התקשר אלינו הלקוח בבהלה ודרש שנגיע מהר ללכידת החולדה.
    הגענו תוך חצי שעה לביתו של הלקוח, אולם היה נדרש מאיתנו לחפש את החולדה. אחרי דקות ארוכות של מאמצים איתרנו אותה ולכדנו אותה עם לוכדן. 500 ₪
    הדברת פרעושים במזכרת בתיה בגינה ביתית
    הגינה הייתה מוצפת בפרעושים, שככל הנראה התרבו בה במשך זמן רב.
    הדברנו את הגינה עם חומרי הדברה ידידותיים לסביבה. לא איתרנו סימנים לפרעושים בתוך הבית ולא הייתה לבעלים חיית מחמד, לכן בחרנו שלא לבצע ריסוס בית במזכרת בתיה. 250 ₪

     

    למה קודחים ברצפות בשביל הדברת טרמיטים במזכרת בתיה?

    רוב הטרמיטים שבארץ יוצרים קנים בתוך האדמה מתחת לרצפה של הבית. לכן כדי להדביר אותם באופן מוחלט כמו שצריך, יש להחדיר את חומר ההדברה אל מתחת לרצפות ולהציף איתו את האדמה. לשם כך, הדברה במזכרת בתיה נעשית על ידי קדיחת חורים בין הרצפות, אך אל דאגה. אנחנו סותמים את החורים האלה ומשאירים לכם בית אסתטי ונקי בדיוק כפי שהיה לפני שהגענו. עלות ההדברה: 2,500 – 400 ₪

     

    כמה משלמים על הדברת פשפשים במזכרת בתיה?

    להדברת פשפשים אנחנו גובים מחיר לפי חדר, ואצלנו תזכו למחיר זול – במיוחד אם יש לכם הרבה חדרים להדביר. אצלנו הדברת פשפש המיטה במזכרת בתיה עולה כ-500 ₪ לחדר, והיא כוללת הדברה עם קיטור, שאיבת הפשפשים, הנימפות והביצים וריסוס הרצפה למניעת האפשרות שפשפשים גוססים יעברו לחדרים אחרים.

    נכתב על ידי ערן קיוותי

    מדביר מוסמך בעל רישיון שטח פתוח מספר 2093

    ערן קיוותי בעלים של חברת הדברה בטוחה חי ונושם את תחום ההדברה כבר למעלה מעשור, בעל רישיון הדברה מורחב למבנים ושטחים פתוחים, מבצע את כל סוגי ההדברות עם חומרים מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה. מתן ייעוץ בתחום ההדברה לעסקים ומוסדות, שירות מכל הלב ומענה מקצועי לכל שאלה ללא התחייבות.

    מומחה להדברת כל סוגי המזיקים והמכרסמים

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call