הדברת כיני יונים

הדברת כיני יונים במרפסת ובבית כולל אחריות

איך מזהים כיני יונים, מה אפשר לעשות נגד העקיצות שלהן, איך מבדילים בינן לבין פשפשי מיטה, איך מרססים אותן, האם ניקוי מרפסת שירות כלול בתהליך ההדברה וכמה עולה הדברת כיני יונים? כל התשובות כאן לפניכם.

יונים והרעש שהן עושות זו בעיה אחת, הלשלשת והלכלוך שהן משאירות אחריהן היא בעיה אחרת, ואילו הבעיה הגדולה ביותר שהן מביאות איתן היא כינים של יונים שפולשות לתוך הבית. אף על פי שהמטרה העיקרית של הכינים האלה היא היונים או עופות אחרים, במידה והן יתעופפו ולא יחזרו, הכינים יחפשו מקור מזון אחר בסביבתן, ואותו הן ימצאו אצלכם – הדם שלכם. לכן אם יש לכם בעיית יונים במרפסת השירות ואתם חושדים שחדרו לביתכם כיני יונים, או שאתם פשוט מעוניינים למנוע את הבעיה הזו מראש, הזמינו מיד שירותי הדברת כיני יונים דרך חברת הדברה בטוחה. אנחנו נדביר לכם את הבית מפני קרציונים ונדאג שלא יחזרו עוד על ידי ניקיון יסודי של השטח המלוכלך שנשאר אחרי היונים. אנחנו עובדים בפריסה ארצית ומבטיחים לכם הצלחה של 100% בתהליך ההדברה וכן מחיר הוגן ומשתלם הן להדברה והן לניקוי, כולל אחריות.

 

הדברת כינים של יונים (טפילי עופות)
הדברת קרציונים החל מ-250 ש"ח
טיפול בכיני יונים לצמיתות כולל לכידת יונה ופינוי הקן
מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
שירות בפריסה ארצית רחבה
לקבלת הצעת מחיר חייגו:
055-970-5878
הדברת כיני יונים

כיני יונים איך מזהים והאם אפשר לראות אותן?

גודלן של כיני היונים הוא זעיר מאוד, כשאורכן הוא בדרך כלל בסך הכול 0.4 מ"מ, לכן ספק שתצליחו לראות אותן סתם כך. לכן גם אם תדעו איך נראים כינים של יונים, תצטרכו להיעזר לכל הפחות בזכוכית מגדלת כדי לזהות אותן באופן מדויק.

המלצה מלקוחה מרוצה

המלצה על מדביר כיני יונים

לכיני יונים יש 8 רגליים וצבען לרוב ירקרק-צהבהב, זאת אלא אם כן הן אכלו – אז הצבע שלהן יהיה אדמדם-חום. זיהוי קרציוני יונים ייעשה במקומות חמים ולחים, ובעיקר בתקופת האביב והקיץ. בחורף סביר להניח שלא תמצאו כיני יונים בביתכם, אולם חשוב לציין שביכולתן לחיות עד 90 יום כל עוד יש להן מקור מזון איכותי, כלומר כל עוד יש באזורכם ציפורים שהן ניזונות מהן.

עשה ואל תעשה

כיני יונים עשה ואל תעשה

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    איך להיפטר מכיני יונים על הגוף?

    כדי להימנע מהעקיצות מומלץ שתוודאו שהכינים לא עולות על הגוף שלכם עד שתבוצע הדברה. תצטרכו לקרצף היטב את הגוף במקלחת עם לופה על מנת להסיר מכם את הכינים, וסביר להניח שתרצו לעשות זאת פעמיים ביום, מכיוון שהכינים ימשיכו לעלות עליכם. אין ממש דרך לדחות כינים של יונה מהגוף, ולכן כל כך חשוב להזמין הדברה בזמן. הנזק שהיצורים האלה עושים הוא גם סוג של פסיכולוגי, כשאתם לא תדעו אם אתם מדמיינים שאתם מרגישים עקיצות או לא. הדברה תסייע להשכיח מכם את הצרה הזו.

    צילום מיקרוסקופי של קרציון

    איך נראים כיני יונים

    מה עושים נגד עקיצות כיני יונים על הגוף?

    בדרך כלל לא קורה שכיני יונים מטפסות על גופם של בני אדם, אולם זה בהחלט יכול לקרות, ואז הן עלולות לעקוץ. שלא כמו קרציות רגילות, קרציון העופות אינו יכול להשלים את גלגול חייו בעזרת דם אדם, לכן הוא לא מתחפר בתוך העור, אלא רק משאיר עקיצה. מסיבה זו אם מצאתם כיני יונים על הגוף שלכם, אין שום בעיה שתסירו אותן ללא חשש.

    תסמיני העקיצות של כיני היונים דומים לאלו של עקיצות חרקים אחרים. ככל הנאה המקום יהפוך לאדמדם ונפוח ויתחיל לגרד. העקיצות יכולות עם זאת לגרום לזיהום אם תגרדו אותן יותר מדי, ואז תחוו קצת יותר כאב, יותר אדמומיות, עור שחם למגע ואולי גם הפרשות מהעקיצה. אם עקצו אתכם כיני יונים טיפול יעיל במקרה חמור יוכל להיעשות בעזרת אנטיהיסטמינים, אולם לפני כן מומלץ להתייעץ עם רופא. במידה ויתפתח זיהום יכול להיות שתצטרכו ליטול אנטיביוטיקה.

    בתמונה – קרציונים בהגדלה

    קרציוני יונים

    איך לטפל בעקיצות קרציוני יונים לבד?

    אמנם דיברנו על שימוש בתרופות אנטיהיסטמינים, אולם ספק שתצטרכו לקבל טיפול שכזה, אלא אם כן יש לכם אלרגיה מסוימת. אם אכן יש לכם בבית ואף במיטה קרציוני יונים עקיצות יהיו הסימן העיקרי שיתחיל לגרום לכם לחשוד בכך, וזאת כמובן אם עוד לא ראיתם אותן בכמות גדולה בסביבתכם.

    העקיצות של קרציוני היונים הן מאוד לא נעימות ויכולות לגרד עד למשך שבועיים. בדרך כלל הן עוברות לבד ולא מצריכות שום טיפול מצדכם, אולם אם יש לכם הרבה עקיצות כיני יונים על הגוף, אתם ככל הנראה מחפשים הקלה מסוימת לתחושת הגרד. כל משחה נגד גירודים יכולה לעזור לכם, לרבות ג'ל אלוורה.

    כינים של יונים בבית

    כיני יונים במיטה או פשפש המיטה – איך מבדילים?

    אנשים רבים שסובלים מעקיצות במהלך השינה ומוצאים חרקים קטנטנים במיטתם טועים לחשוב שמדובר בפשפש המיטה – מזיק שמצריך תהליך הדברה הרבה יותר ארוך וקשה, שמתבטא גם במחיר גבוה יותר. אף על פי שיש כמה נקודות דמיון בין כיני יונים במיטה לבין פשפשים במיטה, יש גם כמה נקודות שוני, וזיהוי נכון יוכל לחסוך לכם הרבה מאוד כסף כשתזמינו מדביר שיגיע להדביר אצלכם כינים של יונים בבית.

    נקודות דמיון נקודות שוני
    בעלי צבע אדמדם-חום לפעמים אורך פשפש המיטה: 4-7 מ"מ

    אורך קרציונים: פחות מ-1 מ"מ

    פעילים בשעות הלילה פשפשי מיטה מסתתרים בשקעים ומאחורי תמונות, וכיני יונים יימצאו בדרך כלל במרפסת שירות
    ניזונים מדם ומשאירים עקיצות על הגוף עקיצות פשפש הן בדרך כלל בקו ישר על הגוף, ועקיצות כיני יונים הן בדרך כלל במקבצים
    מצויים בתוך הבית ובמבנים סגורים פשפשי מיטה מדבירים עם קיטור ושאיבה, וכיני יונים מדבירים בעזרת ריסוס בלבד


    כיני יונים הולכים על הקיר

    קרציוני יונים בבית

    ריסוס נגד כיני יונים ופתרונות נוספים

    השיטה הפשוטה ביותר להיפטר מכל כיני היונים שבסביבתכם היא פשוט לרסס את כל האזור, וזה למעשה גם יהיה הפתרון הזול ביותר שלא יכביד על כיסכם. חומר ריסוס נגד כיני יונים יעיל גם נגד מזיקים רבים אחרים, אולם חשוב לציין כי מדובר בחומר כימי בעל רמת רעילות נמוכה. אם אתם מחפשים פתרונות בטוחים יותר נוכל כמובן לעזור גם בכך, כשבמקום תרסיס נגד כיני יונים נוכל להשתמש בשמן נים, אדמה דיאטומית, חומצה בורית ועוד פתרונות הדברה ירוקים אחרים.

     

    טיפול בכיני יונים בחדר שינה בתל אביב לאחר טיפול בבעיית יונים שהייתה בחלון

     

    ניקוי כיני יונים (קרציונים) כלול בהדברה

    מטרת הריסוס בבית היא לטפל בנגיעות הנוכחית ולמנוע הגעה של כיני יונים נוספות, אך כל עוד יישאר לכלוך של יונים במרפסת השירות שלכם או אם ימשיכו להגיע אליכם יונים, אתם תוכלו להיות בטוחים שבסופו של דבר הכינים האלה יחזרו. לכן לאחר הדברת כיני יונים אנחנו דואגים גם לנקות היטב את כל השטח המלוכלך שמשך אותן לסביבתכם, והשירות הזה כבר כלול במחיר ההדברה. ניקוי כיני יונים נעשה בעזרת מים בלחץ גבוה וסבון, ולאחר הטיפול שלנו תזכו במרפסת שירות נקייה כמו חדשה, ללא לשלשת יונים, נוצות וכמובן – קרציוני יונים.

    קרציון

    כמה עולה הדברת כיני יונים כולל ניקוי?

    המחיר להדברה והניקוי תלוי בגודל השטח המודבר, אולם בדרך כלל זה נדרש רק במרפסת השירות או המקום שבו מקננות יונים באופן קבוע. במקומות שכאלה עלות השירות תסתכם בדרך כלל ב-250 שקלים, ומחיר הדברת כיני יונים יעלה רק אם יהיה צריך להדביר גם בסביבת הבית. גם במצב שכזה, אין סיבה שהטיפול יעלה יותר מכמה מאות שקלים בודדים, וחשוב לציין שאתם מקבלים דרכנו גם אחריות על העבודה. אם כיני היונים חוזרים, אנחנו נגיע שוב להדביר אצלכם בחינם.

     

    מספקים נגד כינים של יונים עזרה דחופה

    לא נעים לשהות בסביבת הכינים האלה, כי אתם תרגישו ללא הרף שעוקצים אתכם ולא תדעו האם באמת עולים עליכם כינים או שאתם מדמיינים. זה יכול להטריף את הדעת, אך אל תדאגו. אנחנו יכולים להיות אצלכם תוך פחות משעה כדי להדביר את הכינים האלה ולוודא שאתם תוכלו לישון הלילה בראש שקט. אתם לא צריכים לשלם אקסטרה על הדברה מהרגע להרגע – זה חלק מהשירות המסור שאנחנו מתחייבים לספק לכם. כבר היום הבית שלכם יהיה נקי לחלוטין מכיני יונים.

     

    שאלות נפוצות ותשובות על קרציונים

    האם כיני יונים יכולות לחדור לתוך הבית?

    כיני היונים יגיעו במהרה לחדר השינה והמקלחת שלכם, ובסופו של דבר יציפו את כל הבית. הן יימצאו בשטיחים, מצעים, ריפודי רהיטים, בגדים וכדומה, ויסתתרו גם בחריצים בקירות.

    האם כיני יונים יכולות לשרוד ממציצת דם של בני אדם?

    למרבה המזל כיני היונים לא יכולות להתרבות אם הן ניזונות מהדם שלכם, אך ייקח כמה שבועות עד שהן ייעלמו לחלוטין, ובמהלך הזמן הזה תסבלו רבות מעקיצות מציקות.

    האם אפשר לראות את כיני היונים?

    גודלה של כינת היונה קטן מ-1 מ"מ, אך אפשר לראות אותה בלי בעיה מאחר שהיא זזה מהר וקל להבחין בה כשהיא נעה. היא נראית כמו גרגר פלפל שחור עם 8 רגליים.

    איך למנוע חדירה של כיני יונים לבית?

    ההמלצה שלנו היא ראשית להיפטר מקן היונים, לאחר מכן לנקות, להדביר ולחטא היטב את האזור, להרחיק את היונים שמגיעות לקנן ולהדביר את הבית.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call