הדברה ברמת גן

שירותי הדברה ברמת גן עם אחריות נרחבת

תוך כמה זמן יכול להגיע מדביר מרגע ההזמנה, למה תמיד כדאי לעשות הדברה ירוקה, כמה עולה הדברה ברמת גן, מה משפיע על המחיר, למה הדברת פשפשים עולה כל כך הרבה ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מדבירים ברמת גן? המשיכו לקרוא ותגלו את התשובות לכל השאלות האלה.

 

✔️ הדברה ברמת גן 24 שעות ביממה!
✔️ הזמינו מדביר החל מ-250 ש"ח לדירה קטנה
מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ הדברת כל סוגי המזיקים והמכרסמים
✔️ הדברת דירה ברמת גן נגד נמלים, ג'וקים, פרעושים ועוד
כניסה לדירה לאחר שעה אחת בלבד
✔️ אפשרות להזמין הדברה מהיום להיום
אחריות בכתב ואישור ביצוע על כל הדברה!
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
055-970-5878
הדברה ברמת גן

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    למה להזמין מדביר ברמת גן דרכנו?

    לקוחות רבים שמזמינים אותנו לצורך הדברה מגיעים אלינו אחרי שכבר היה אצלם מדביר אחר ונחל כישלון. שלא כמו בפעם הראשונה, בפעם השנייה הם חיפשו המלצות מוכחות ואכן מצאו חברת הדברה מומלצת, ואנחנו עזרנו להם להיפטר מהמזיק שאחרים לא הצליחו לחסל. אצלנו בחברת הדברה בטוחה אתם לא צריכים לחשוש מכך שהמזיקים יחזרו, מכיוון שאפילו אם זה יקרה, אתם מקבלים מאיתנו אחריות מלאה על העבודה, כך שנחזור להדביר שוב במידת הצורך וזאת מבלי לגבות מכם תשלום נוסף. אתם עוד תגלו שלא תצטרכו אפילו להשתמש באחריות הזו, כי אנחנו מתחייבים לתוצאות טובות. למזיקים אין סיכוי נגד חברת הדברה ברמת גן כמונו, ואיתנו אתם זוכים להדברה מקצועית במחיר זול עם חומרים בטוחים לשימוש שלא מזיקים לבריאותכם.

    כתבה עלינו בתוכנית חיסכון עם מנחם הורביץ

    שולחים אליכם מדביר ברמת גן מעכשיו לעכשיו

    בדרך כלל בעיות מזיקים הן בעיות שמעוניינים לפתור מעכשיו לעכשיו, ואיש לא רוצה לחכות למדביר שיגיע בעוד מספר ימים. לכן יצרנו לעצמנו צוות גדול של מדבירים ברמת גן עם רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה שמומחים בכל סוגי ההדברות ואפילו בעבודות נלוות להדברה, כמו למשל איתור פינוי פגרים. אתם רק צריכים להגיד לנו מתי יהיה לכם נוח שיגיע אליכם מדביר ברמת גן, ואנחנו נדאג להגיע אליכם בדיוק בשעה שבה קבעתם, כשניתן להזמין דרכנו הדברה גם מהיום להיום.

    עם זאת יש לציין שישנן הדברות שמצריכות עבודה בשעות החשיכה או הבוקר המוקדמות, למשל הדברת קן צרעות, לכן לא תמיד נוכל להגיע בדיוק בשעה שבה אתם מעוניינים. עבור הדברות שכאלה יש לנו בשבילכם מדביר מומלץ ברמת גן 24 שעות ביממה שיכול להגיע בכל יום. אנחנו זמינים באופן כללי בכל שעה ובכל יום, אז הרימו אלינו טלפון מתי שרק תרצו – אנחנו נענה מיד לשיחתכם.

     

    הדברה ירוקה ברמת גן – מה זה בדיוק?

    לא כל מדביר שתזמינו יעשה בשבילכם הדברה ירוקה, ורבים פשוט יגיעו, ירססו עם חומרים כימיים חזקים מבלי להתחשב בהימצאות בעלי חיים או תינוקות בבית. אנחנו תמיד דוגלים בשימוש בשיטות ירוקות, שכן הדברה ירוקה ברמת גן היא ההדברה הבטוחה ביותר לשמירה על בריאותכם ועל איכות הסביבה. הדברה שכזו למעשה נעשית עם חומרים ידידותיים לסביבה וזמן קצר אחרי הטיפול ניתן להיכנס לבית, לשטוף את הרצפה (במיוחד אם יש לכם בעלי חיים בבית) ולחזור לבית נקי ללא מזיקים.

    יחד עם זאת, חשוב לציין שבמקרים מסוימים אי אפשר להימנע מריסוס, מכיוון שישנם מזיקים שהחומרים האפקטיביים ביותר נגדם הם כימיקלים שמיוצרים במיוחד כדי לפגוע בהם. עם זאת, במקרים רבים הריסוס נעשה עם חומר מיקרוקפסולרי שפוגע אך ורק בחרקים שנגדם הוא מיועד ולא בבריאות האדם. כשאתם מזמינים חברת הדברה ברמת גן, בררו באילו חומרי הדברה היא תשתמש והאם הם מהווים עבורכם סכנה.

    * חשוב לציין כי מדובר בטיפול בו משתמשים בחומרי הדברה עם רעילות נמוכה וחשוב לציית להוראות המדבירים לגבי כמות השעות שצריך להעביר מחוץ לבית אחרי הטיפול וגם בנוגע לשטיפת הבית אם יש לכם חיות מחמד או תינוקות.

     

    חיפושית הטבק על הספה בדירה ברמת גן

    הדברת חיפושית הטבק ברמת גן

    הדברת מזיקים ברמת גן מכל הסוגים והמינים

    אין מזיק שאיננו מדבירים, ולאורך יותר מ-15 שנות העבודה שלנו ברמת גן צברנו ניסיון רב שעזר לנו לדעת איך להתאים את חומר ושיטת ההדברה למזיק הספציפי שקיים בעיר. לעיתים נעשה ריסוס בית ברמת גן ולעיתים נבחר להשתמש בפיתיונות או מלכודות, והכול כמובן לאחר שניידע אתכם בנוגע לשיטה הנבחרת. אם תעדיפו שנפעל בשיטה אחרת, נוכל להציע לכם אלטרנטיבות, אך שימו לב שייתכן כי ההדברה תהיה פחות יעילה אם ייעשה שימוש בשיטה שאנחנו פחות ממליצים עליה. הדברת מכרסמים ברמת גן למשל תהיה יעילה ביותר בעזרת פיתיונות מורעלים שנציב במקומות אסטרטגיים, אך תוכלו כמובן לדרוש שרק נלכוד את המכרסמים ולא נהרוג אותם – בקשה לגיטימית לחלוטין.

    אילו מזיקים אנחנו מדבירים? כמה עולה הדברת מזיקים ברמת גן?
    כמה עולה הדברת ג'וקים ברמת גן בבור ביוב?
    בדרך כלל ריסוס נגד ג'וקים ייעשה במקרה של הימצאות תיקן אמריקאי. תיקן גרמני לעומת זאת ניתן להדביר אך ורק בעזרת פיתיונות ג'ל.
    450 – 250 ₪
    מה מחיר הדברת עכברים ברמת גן בעליית גג?
    אם מדובר בבעיה שנמשכת כבר זמן רב, סביר להניח שיש כמות גדולה של מכרסמים בעליית גג, אך אל דאגה – ניתן להדביר או ללכוד את כולם במהירות.
    600 – 250 ₪
    כמה עולה להזמין הדברת חולדות ברמת גן למחסנים?
    יכול להיות שנשתמש בפיתיונות רעילים ללא תיבות האכלה, זאת אלא אם כן ישנה סכנה שייכנסו חיות מחמד למחסן – אז נשתמש גם בתיבות האכלה כדי שלא יורעלו.
    500 – 250 ₪
    מה מחיר הדברת טרמיטים ברמת גן בקירות?
    אם יש טרמיטים בקירות זה סימן לכך שהם מצויים גם מתחת לרצפות, וצריך יהיה להדביר אותם על ידי קדיחת חורים קטנטנים, החדרת חומר הדברה לתוכם וסתימת החורים.
    1,500 – 400 ₪
    מה עלות הדברת פשפשים ברמת גן בבית מלון?
    פשפש המיטה הוא אחד המזיקים הקשים ביותר להדברה, זאת מכיוון שהוא עמיד בפני חומרי הדברה ובאופן כללי אסור לרסס מזרנים. תהליך ההדברה הוא ארוך, אך אפשרי.
    1,000 ₪ ל-3 ביקורים
    כמה עולה הדברת צרעות ברמת גן בחצר בית פרטי
    ההדברה תיעשה בשעות הערב או הלילה, אחרי שכל הצרעות חזרו לתוך הקן. המדביר יסתום את הקן, ירסס סביבו וידאג להעביר אותו למקום אחר.
    450 – 250 ₪
    כמה עולה הרחקת קן דבורים ברמת גן בבניין?
    חל איסור מוחלט להדביר דבורים, ולכן הדרך היחידה להיפטר מהן היא להעביר את הקן למקום אחר. כמובן שלכל כלל יש יוצא מן הכלל, ואם הן מהוות סכנה לחיי אדם, רק אז ניתן להדביר אותן.
    550 – 250 ₪
    מה מחיר ריסוס נגד מעופפים ברמת גן בגינה?
    לגינות יכולים להגיע שלל מעופפים לא רצויים, הכוללים ברחשים, יתושים, זבובים ועוד… נגד כל אחד נדרשת שיטת הדברה אחרת, אך מחירי ההדברה הם אחידים וזולים.
    650 – 250 ₪
    מה מחיר הדברת נדלים בבית?
    היזהרו מהנדלים השחורים ובאופן כללי מנדלים גדולים. אל תנסו להרוג אותם לבד מכיוון שהם ארסיים. הזמינו אותנו מיד כדי לחסל אותם ולהרחיק נדלים אחרים.
    550 – 250 ₪
    כמה עולה הדברת נמלים ברמת גן במטבח?
    ההדברה תיעשה באופן בלעדי בעזרת פיתיונות ג'ל עם עמילן תירס, שאינם מסוכנים לכם, לילדיכם או לחיות המחמד שלכם. הנמלים לא מסוגלות לעכל את עמילן התירס, וכשיאכילו בו את המלכה היא תמות וכל הקן יתפזר.
    450 – 250 ₪
    מה מחיר הדברת נמלי אש בחצר פרטית?
    בשלב הראשון צריך לפזר פיתיונות ג'ל שיעזרו לחסל את המלכה, אך לאחר מכן צריך יהיה לעשות גם ריסוס נגד נמלים, מכיוון שיגיעו נמלי אש אחרות להשתלט על הקן הפנוי.
    650 – 250 ₪

     

    למה הדברה ירוקה היא כל כך חשובה?

    במצבים שבהם יש הכרח בשימוש בחומרים כימיים, משתמשים המדבירים בחומרים בעלי מינון נמוך כדי למזער עד למינימום את הפגיעה באדם או בסביבה. מאחר וחומרי הדברה שנחשבים לירוקים ובטוחים יותר מכילים מינון נמוך של חומרי הדברה כימיים, לעתים יש צורך לחזור על פעולת ההדברה מספר פעמים, אך ההשקעה משתלמת. חומרי ההדברה הכימיים הם חומרים מתפרקים, חומרים שהשפעתם אינה נשמרת לטווח זמן ארוך. כאשר החומרים האלו מחלחלים אל מי התהום או מרוססים על יבולים או פירות וירקות, הם מתפרקים לאחר זמן קצר. מיד לאחר ההדברה הם פוגעים במזיקים, אך הם אינם מזהמים את מי התהום ועד שהמזון מגיע אל הצלחת, החומרים המסוכנים התפרקו והם כבר אינם מזיקים.

    עיקרון נוסף של ההדברה הירוקה הוא המניעה. באמצעות שמירה קפדנית על הניקיון ועל רמת היגיינה גבוהה, על אחסון נכון של מוצרי מזון ועל סילוק של מפגעים כמו ערימות גרוטאות, פסולת, מים עומדים, איטום פתחי ביוב ועוד, אפשר למנוע את ההימצאות של המזיקים ואת השימוש בחומרי הדברה מסוכנים.

    ההדברה הירוקה מתאימה כמעט לכל מקום שבו נמצאים מכרסמים ומזיקים, לבתי מגורים, לבתי עסקים, למוסדות ציבור, לתעשייה ולשטחים חקלאיים. טיפול מקצועי בשיטה הירוק דורש ידע, ניסיון ומיומנות, ולא כל מדביר יודע ומאושר לבצע הדברה בשיטות הללו. על המדביר לקבל רישיון מיוחד ממשרד ההגנה לסביבה, רישיון המעיד כי המדביר עבר הכשרה ייעודית בתחום, מכיר את השיטות הייחודיות ומשתמש רק בחומרי ידידותיים המאושרים לשימוש על ידי המשרד להגנת הסביבה.

     

    הדברה ברמת גן מחירים – מה משפיע עליהם?

    כפי שראיתם יש טווח מחירים לכל סוג של הדברה, אך מה בעצם משפיע על העלות שתשלמו? ובכן יש כמה גורמים שמשפיעים על כמה עולה הדברה. הראשון הוא החומר שבו נשתמש, כשחומרים כימיים הם לרוב זולים יותר מאשר חומרים ירוקים. הדבר השני שמשפיע על העלות הוא הצורך בניטור המזיקים. אם למשל הזמנת שירותי הדברה לעסקים ואתם לא יודעים מאיפה מגיעים המזיקים, המדביר יצטרך לוודא זאת על מנת שיוכל למנוע את הבעיה מהשורש, כך שלא תצטרכו להזמין מדבירים ברמת גן חדשות לבקרים.

    דבר נוסף ואחרון שמשפיע על העלות הוא משך תקופת האחריות, כשלהדברות מסוימות תקבלו אחריות למספר חודשים, ואילו לאחרות תקבלו אחריות לתקופה של עד שנתיים. כך או כך, אנחנו מתחייבים לספק לכם על הדברה ברמת גן מחירים הוגנים וזולים שלא יצריכו מכם לשבור את קופת החיסכון רק כדי להיפטר מהמזיקים שתקפו אתכם.

     

      לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

       

      משהו שחשוב לציין על הדברת פשפשים ברמת גן

      בדרך כלל הדברה היא תהליך מהיר יחסית שלוקח לכל היות כמה שעות בודדות. עם זאת, ישנן הדברות שעלולות לקחת מספר ימים, כשהעיקרית שבהן היא הדברת פשפש המיטה ברמת גן. חשוב לנו לציין זאת מכיוון שלאחר היום הראשון אולי לא תראו תוצאות, אך האמינו לנו שההתמדה בתהליך משתלמת, ובסופו של דבר אנחנו נפתור אתכם מהפשפשים שתקפו את דירתכם או בית העסק שלכם. בכל הדברה ברמת גן שאנחנו עושים אנו מתחייבים להצלחה, ואין שום מקרה יוצא מן הכלל – תהיו בטוחים שאיתנו אתם בידיים טובות.

       

      פשפש המיטה על המזרן בשכונת הגפן ברמת גן

      הדברת פשפש המיטה ברמת גן

      הדברה ברמת גן המלצות חשובות

      בין אם תבחרו בנו להדברה ובין אם לא, חשוב לנו שתעשו בחירה נכונה ותדעו כיצד לבחור מדביר. לעולם אל תיתנו למדביר ללא רישיון לבצע אצלכם הדברה, שכן אי אפשר לדעת באילו חומרים ישתמש, מה היעילות שלהם והכי חשוב – עד כמה הם מסוכנים לבריאותכם. תמיד חפשו המלצות ואל תתעצלו לקרוא חוות דעת על מדבירים. רק כך תוכלו לוודא שאכן תמצאו מדבירים טובים באזור ברמת גן, כאלה שאנשים כבר הזמינו לפניכם ויצאו מרוצים מהשירות שקיבלו מהם. תוכלו לראות את ההמלצות שקיימות עלינו כאן באתר.

       

      שאלות ותשובות לפני שמזמינים מדבירים ברמת גן

      מהן שיטות ההדברה הנפוצות ביותר ברמת גן?

      כל הדברה ברמת גן מותאמת לסוג החרק שאותו רוצים להעלים ולמאפיינים הספציפיים של המקום שבו ניתן השירות. הפעולות הנפוצות ביותר הן ריסוס ופיזור פיתיונות ג'ל, ויש עוד אפשרויות (למשל שאיבה כשמדובר על פרעושים ופשפשים, איוד במקרה של טרמיטים, לכידה עבור עכברים וחולדות, ועוד).

      כמה זמן צריך לשהות מחוץ לבית אחרי הדברה ברמת גן?

      פרק הזמן נקבע בהתאם לסוג החומרים שאיתם בוצעה ההדברה. בדרך כלל תצטרכו לשהות מחוץ לבית כשעתיים-שלוש. לאוכלוסיות רגישות – אנשים בעלי מחלות רקע, נשים בהריון, ילדים קטנים, חיות מחמד – מומלץ להמתין עוד מספר שעות עד החזרה לדירה, ובכל מקרה תקבלו הנחיות מפורטות מהמדביר.

      האם ישנן הדברות ברמת גן שכדאי לבצע בכל שנה?

      כן – בעיקר הדברה נגד נמלים והדברה נגד תיקנים אמריקאים, פעולות שאותן מומלץ לבצע בתחילת כל קיץ. הדברות אחרות מתבצעות במידת הצורך, כשמתגלה חרק מזיק כזה או אחר.

      האם יש אחריות על הדברת מזיקים ברמת גן?

      ישנם סוגי חרקים שאפשר להדביר, אבל אי אפשר לוודא שלא יופיעו חדשים. יחד עם זאת ברוב המקרים כן ישנה אחריות מלאה על השירות. הדברה ברמת גן כוללת גם ייעוץ למניעת הגעת חרקים חדשים.

      אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

        whatsapp
        להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
        📞 055-970-5878
        whatsapp
        call