הדברה בבת ים

הדברה בבת ים – למזיקים אין שום סיכוי מולנו

מחפשים הדברה בבת ים עם אחריות מלאה, ביצוע יסודי ומחיר משתלם? הרגע מצאתם! חברת הדברה בטוחה שמחה לאפשר לכל תושבי בת ים לקבל הגנה מלאה ומקצועית מכל סוגי המזיקים, תוך שימוש בחומרים ירוקים וידידותיים לסביבה. אנו מומחים בטיפול בנמלים, פשפשים, טרמיטים, תיקנים, עכברים, חולדות, זבובים, צרעות וכל סוגי המזיקים הנוספים. אנו פועלים במהירות ויסודיות כדי להבטיח שהמקום ינוקה ממזיקים ומבצעים כל פעולה נדרשת שתמנע מהם לחזור.

 

✔️ הדברה בבת ים 24 שעות ביממה!
✔️ הזמינו מדביר החל מ-250 ש"ח לדירה קטנה
מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ חבר בארגון המדבירים
✔️ הדברת כל סוגי המזיקים והמכרסמים
✔️ ריסוס דירה בבת ים ללא ריח
כניסה לדירה לאחר שעה אחת בלבד
✔️ אפשרות להזמין הדברה מהיום להיום
אחריות בכתב ואישור ביצוע על כל הדברה!
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
055-970-5878

הדברה בבת ים

שולחים אליכם מדביר בבת ים בכל שעה, מעכשיו לעכשיו

רוב המזיקים פעילים בלילה ולכן חלק גדול מתושבי העיר נתקלים בהם בשעות פחות נוחות, שנראה שאין בהן למי לפנות. החדשות הטובות הן שאנחנו תמיד ערוכים לשלוח מדביר מומלץ בבת ים 24 שעות לכל מקום שאתם נמצאים בו, כדי לטפל בכל בעיה. אם אלו ג'וקים שמתרוצצים לכם בבית הקפה או הפאב, עכבר שנמצא בתוך הבית ומדיר שינה מעיניכם או חלילה חרק שעלול להיות ארסי כמו עכביש, עקרב או נדל, כל שאתם צריכים לעשות הוא ליצור איתנו קשר ולקבל שירותי מדביר בבת ים מעכשיו לעכשיו, ללא המתנה.

בנוסף, ישנם מזיקים כמו צרעות לדוגמה, שהדברתם אפקטיבית יותר בשעות הלילה. לכן מדבירים בבת ים יוכלו לקבוע איתכם לשעה שמתאימה לכם, גם אם מדובר בשעות הערב המאוחרות.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    כתבה שלנו בתוכנית חיסכון עם מנחם הורביץ

    הדברה ירוקה בבת ים: בטוחה, ידידותית ויעילה במיוחד

    עד לפני כמה עשורים היה נהוג לבצע הדברה בבת ים עם שימוש ברעלים וכימיקליים שונים להשמדת מזיקים מסוגים שונים. אלא שחומרים אלו התבררו בסופו של דבר גם כמזיקים מאוד לבריאות האדם, החי והסביבה, בייחוד בשימוש בבתי מגורים שבהם נמצאים ילדים קטנים. כיום שיטת ההדברה המתקדמת, הבריאה והבטוחה ביותר היא הדברה ירוקה בבת ים. שיטה זו כוללת טווח רחב של תרסיסים, שמנים, אבקות ותמיסות שעשויים מרכיבים בטוחים לשימוש בלבד ומשיגים תוצאות יעילות מאוד בטיפול במזיקים מכל הסוגים. רכשנו ניסיון עשיר ורב בשיטת ההדברה הירוקה ולכן נוכל ליישם אותה גם אצלכם מבלי להזיק לבריאותכם ולבריאות הסובבים.

    * שימו לב: הדברה ירוקה זה מונח שיווקי ומדובר בטיפול על בסיס פרטרואידים עם רעילות נמוכה. לפני ואחרי ההדברה יש לציית להוראות המדביר.

     

    כל מה שצריך לדעת על הדברת מזיקים בבת ים

    איך מזהים נוכחות של מזיק במקום? איך מתבצעת הדברת מזיקים בבת ים לפי סוג המזיק? וכמה זה עולה בכלל? ריכזנו הכל בטבלה שתעזור לכם להבין בדיוק איך אנחנו פועלים ומתי כדאי להזמין אותנו:

    סוג ההדברה המבוקש איך מדבירים את המזיק? מחיר ההדברה
    כמה עולה הדברת נמלים בבת ים במטבח?
    נחילי נמלים עלולים להגיע לשיש, ארונות המטבח, התנור והכיריים בחיפוש אחר פירורים ומזון.
    בחלק מהמקרים נבצע ריסוס נגד נמלים, כאשר נגד סוגים מסוימים נעדיף להשתמש ב"טופג'ל" לחיסול המלכה. 250-400 ₪

     

    איך מדבירים נמלי אש בגינה פרטית?
    נמלי האש הן אדומות-כתומות ועקיצתן כואבת. מומלץ להימנע מפעולות עצמאיות שעלולות להחמיר את המתקפה.
    לנמלי האש קיים פיתיון ג'ל מיוחד, מאחר והן עמידות בפני קוטלי נמלים אחרים. בסיום יבצע המדביר ריסוס יסודי כדי למנוע מנמלי אש חדשות להשתלט על הקן הפנוי. 300-600 ₪
    כמה משלמים על הדברת ג'וקים בבת ים בפתחי ביוב?
    משפחת המקקים כוללת מספר סוגים, כאשר לכל סוג ישנה שיטת הדברה ספציפית.
    אם מדובר בתיקן גרמני נשתמש במלכודות עמילן תירס מורעלות וריסוס כל הפתחים בסיום. אם זהו תיקן אמריקאי, נרסס במקום עםdeltamethrin 1.51%. ניתן לפזר בשטח גם מלכודות דבק. 300-600 ₪
    כולל ריסוס נגד נמלים במקביל, לניקיון ארוך ויעיל יותר ממזיקים
    מה מחיר הדברת פרעושים בבת ים?
    הפרעושים מסוגלים להמתין במקום מוצל לאדם או בעל חיים שיהיה אפשר להיצמד אליו. הם עוקצים את האדם בעיקר ברגליים.
    נרסס את המחסן עם חומר בדרגת רעילות נמוכה ולאחר מכן נרסס נגד הביצים והזחלים עם "פנוקסיקרב" או "דיפלורובנזורון". 300-700 ₪
    מחיר מיוחד לריסוס הבניין החל מ-900 ₪
    כמה עולה הדברת מעופפים במרפסת?
    ברחשים, יתושים, זבובים ועוד שלל מעופפים קטנטנים מתרבים במהירות אם תנאי המחייה מתאימים להם. מומלץ להזמין הדברה בהקדם.
    נרסס את המקום עם חומרים כמו "דלתא סופר" או "סולפאק" בדגש על מקומות מסתור פוטנציאליים. בנוסף נוכל לפזר שמנים לחיסול הביצים והזחלים. 250-500 ₪
    איך מתבצעת הדברת עכברים בבת ים בעליית גג וכמה משלמים?
    תוכלו לזהות נוכחות עכברים בגג על ידי קולות כרסום או הבחנה בצואה שהם משאירים בפינות נסתרות בבית.
    הדברת מכרסמים בבת ים מתרחשת בדרך כלל על ידי פיזור מלכודות ושחרור המכרסם לאחר מכן בשטח טבעי ורחוק. 250-800 ₪
    מחיר מיוחד להדברה בבניין מגורים ע"י פיזור רעלים החל מ-900 ₪
    כמה תעלה הדברת טרמיטים בבת ים בחנות רהיטים?
    ניתן לזהות התפרצות טרמיטים לפי תלוליות חול קטנות בפינות המקום, או בעיוותים שמופיעים על דברי עץ.
    נדרש טיפול בקן הטרמיטים שנמצא באדמה. המדביר יקדח חורים קטנטנים ברצפות ויחדיר דרכן פיתיון מורעל לחיסול אוכלוסיית הקן. 400-1,500 ₪
    מה מחיר הדברת קן צרעות מחצר הבית?
    הצרעות עלולות לתקוף אם ירגישו מאוימות. לכן מומלץ לשמור מרחק ולהתקשר אלינו.
    לרוב תבוצע הדברת צרעות בלילה, כשכל אוכלוסיית הקן נמצאת בתוכו. המדביר יסתום את פתח הקן, ירסס אותו ויסלק אותו מהמקום. 300-600 ₪
    כמה עולה הדברת נדלים בבית קרקע?
    הנדלים הם זוחלים בעלי מספר רב של זוגות רגליים, כאשר בישראל ישנו גם סוג ארסי ומסוכן.
    ניתן לבצע ריסוס בית בבת ים נגד נדלים, כולל שטחי החוץ והאזורים המרוצפים. 300-600 ₪
    איך מרחיקים דבורים בבת ים וכמה זה עולה?
    אם אתם מבחינים בכמות גדולה וקבועה של דבורים על פרחים או ליד מקורות מים, סביר להניח שקיים בסביבה קן.
    חל איסור מוחלט על הריגת דבורים ולכן המדביר יעביר את הקן בשלמותו לאזור מגורים טבעי ורחוק. 300-600 ₪
    כמה משלמים על פינוי פגר שתקוע בונטה וחיטוי יסודי במקום?
    פגרים מעלים ריח ריקבון מהיר וחמור, המושך למקום מזיקים מזוהמים ומסוכנים לבריאות.
    אם נתקלתם בפגר של חיה בכל גודל וסוג, הזמינו אותנו לטובת פינוי פגרים ופינוי מהיר של המפגע, כולל חיטוי מלא בסיום שימנע ממזיקים נוספים להימשך למקום. 400-800 ₪

     

    הדברת פשפשים בבת ים – זאת המומחיות שלנו!

    לאחר שנים רבות שבהן לא היו פשפשים בבת ים חזרו הפשפשים אל העיר ומזיקים ומטרידים את תושביה. הפשפשים הם חרקים המתרבים במהירות ואשר מצליחים לחדור למקומות מסתור שונים כמו סדקים בקירות, פינות אפלות, מזרנים, שקעי חשמל, מסגרות של תמונות ועוד.

    פשפשי מיטה נחשבים למזיקים קשים במיוחד להדברה, אבל אל דאגה. עם המומחיות והניסיון שלנו – הדברה בבת ים נגד פשפשים הופכת לאפשרית! הפשפשים הם טפילים מוצצי דם הנגועים במחלות רבות שהם עשויים להעביר לאדם בנשיכה ועל כן נוכחותם מסוכנת לבריאותכם מהרגע הראשון. פשפשי המיטה מסתתרים בין כלי המיטה והריפודים השונים בבית ועוקצים בכל הגוף. חשוב להיפטר מהם במהירות לפני שיתרבו. הדברת פשפשים בבת ים מתבצעת במספר שלבים כדי להבטיח לכם את התוצאות המעולות ביותר ובמידת הצורך נחזור על פעולת ההדברה.

     

    יש לכם מכרסמים בבית? הזמינו מדביר בבת ים

    אפשר להביא חתול או כל בעל חיים טורף אל החצר ולקוות כי הוא ישמיד את העכברים והחולדות, ואפשר להציב מלכודות עם פיתיון שילכדו את המכרסמים. בשנים האחרונות משתמשים המדבירים בבת ים בפיתיונות מושהים, פיתיונות עם רעל המתפרק רק לאחר מספר ימים וממית את המכרסם. הצורך ברעל מסוג זה התעורר מאחר והמכרסמים, ובמיוחד החולדות, פיתחו חושים חדים והם למדו לקשר בין הפיתיון לבין המוות של העכבר או החולדה, אך כאשר המוות של המכרסם מתרחש מספר ימים לאחר אכילת הפיתיון, המכרסמים לא יכולים לקשר בין הפיתיון לבין המוות, וכך מצליחים המדבירים הבת ימים להשמיד אותם.

     

      לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

       

      הדברת טרמיטים בבת ים עם או בלי קידוח

      הטרמיטים הם חרקים מזיקים הגורמים לנזקים רבים בכל העולם וגם בעיר בת ים. נתוני הסטטיסטיקה מלמדים כי בארצות הברית גורמים הטרמיטים לנזקים כלכליים גדולים יותר מאשר הנזקים שגורמת סופת טורנדו, גם הסופה האלימה ביותר. הם ניזונים מתאית העץ, מתנחלים בבתים ופוגעים ברהיטי עץ, במשקופי הדלתות והחלונות ובכל מוצר העשוי מעץ.

      מושבות הטרמיטים נמצאות במעבה האדמה. כדי להשמיד אותם יש לאתר את המקום של המושבה ולהזריק את חומרי ההדברה היישר אל תוך המושבה. את החדרת החומרים אל מעבה האדמה מבצעים באמצעות קידוחים המתבצעים במרווחים של חצי מטרים בין קידוח אחד לשני מסביב לבית. כאשר הטרמיטים כבר נמצאים במשקופים אשר בבתים, מחדיר המדביר את החומרים אל תוך המשקוף במטרה להשמיד את המזיקים הנמצאים בתוכו. הדברה של טרמיטים מתבצעת באמצעות חומרי הדברה רעילים העלולים לסכן את בני האדם ואת הסביבה. לכן חשוב לבקש מהמדביר הנחיות מדויקות איך להתנהג בזמן ההדברה ולאחריה.

       

      הדברה בבת ים מחירים החל מ-250 ₪

      לנו חשוב שתצאו מרוצים לא רק מתוצאות ההדברה, אלא גם מהתמורה לשירות שקיבלתם. לכן תוכלו לקבל מאיתנו מחירי הדברה נוחים והוגנים, כולל אחריות על העבודה לכל פרק הזמן שבו המזיקים עלולים לחזור למקום. אנו גובים החל מ-250 ₪ על הדברה בדירות מגורים קטנות (1-2 חדרים) ועד 500-600 ₪ לביצוע הדברה בדירות גדולות כולל גינה פרטית. נשמח להעניק לכם שירותי הדברה מתקדמים גם לבנייני מגורים ולדאוג לתקופה ארוכה ונקייה ממזיקים בכל הדירות ובכל שטחי הבניין הפנימיים והחיצוניים החל מ-600 ₪.

       

      איך מוצאים על הדברה בבת ים המלצות טובות?

      לא תתקשו למצוא מדבירים טובים באזור בת ים, אבל לא כל מדביר מסוגל לספק אחריות על ביצוע ההדברה. זאת מכיוון שישנם מדבירים שלא עברו את ההסמכה הנדרשת לתפקיד מטעם המשרד להגנת הסביבה ועלולים להשתמש כתוצאה מכך בחומרים מסוכנים ורעילים שלא מניבים את התוצאות האפקטיביות ביותר. לכן כשאתם מחפשים חוות דעת על מדביר איכותי, וודאו שמדובר במקצוען מהשורה הראשונה. כמו כן, גם אם ביקשתם המלצות והזמנתם ביקור מדביר בעקבותיהן, בקשו ממנו תמיד להציג את רישיון ההסמכה שלו.

       

      שירותי הדברה לכל סוגי העסקים

      מנהלים מאפייה? יש לכם בית קפה קטן על הטיילת? משרד שזקוק להדברה דחופה? גם בעלי העסקים מחפשים חברת הדברה בבת ים שתפעל בצורה איכותית ובריאה כדי לספק הגנה מלאה ממזיקים. בתי עסק שחשופים למזיקים כמו נמלים, ג'וקים ואפילו חולדה מתרוצצת, מסתכנים לא רק בפגיעה במוצרים שנמצאים במקום אלא גם בפגיעה אנושה במוניטין. פגיעה זו עלולה להוביל להפסדים כלכליים קשים לעסק ולכן חשוב לשמור עליו מוגן ונקי באופן קבוע, על ידי הדברה והרחקת מזיקים מקצועית. צרו איתנו קשר ונשמח לבצע הדברה לעסקים גם אצלכם בחנות או המשרד, כולל טיפול חודשי קבוע להרחקת כל סוגי המזיקים.

       

      שאלות ותשובות לפני שמזמינים מדבירים בבת ים

      כל כמה זמן צריך לעשות הדברה בבית?

      הדבר צריך לעשות כשיש מזיקים, כל עוד אין חרקים לא צריך לעשות הדברה בדירה.

      האם יש אחריות על הדברה בבת ים?

      כן בוודאי. אחריות לשנה על תיקנים וחצי שנה על נמלים.

      מתי צריך לעשות הדברה בג'ל ומתי ריסוס?

      כאשר מדובר על הדברה נקודתית במטבח של תיקן גרמני אפשר לעשות שימוש בג'ל בלבד, כאשר מדובר על כל הבית בדרך כלל נעדיף לבצע ריסוס.

      איך לטפל בפרעושים בדירה בבת ים?

      ביצוע ריסוס נגד פרעושים בכל הבית, מרטיבים את כל הרצפה עד גובה חצי מטר ומטפלים גם בביצי הפרעושים.

      אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

        whatsapp
        להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
        📞 055-970-5878
        whatsapp
        call