הדברת נמלים

הדברת נמלים מהיום להיום כולל אחריות

איך מדבירים נמלים בבית בלי לרסס, מתי כן צריך לרסס, למה חשוב להדביר נמלים בגינה, איך אפשר להרחיק נמלים באופן טבעי והאם זה יעיל, כיצד בוחרים חומר הדברת נמלים, למה בכלל נמלים מגיעות לבית ואילו סוגי נמלים נפוצים בישראל? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות.

זה שוב קרה – הקיץ חזר ואתו הנמלים, ולא משנה מה אתם עושים, הן לא מפסיקות לצוץ לכם בבית. הן מגיעות למטבח, לחדר האמבטיה, ונראה כאילו שתמיד יש עוד ועוד, וזה למעשה אכן כך. הנמלים לא יפסיקו לצוץ עד שתזמינו מדביר נמלים שידאג לחסל את הקן כולו, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם. חברת הדברה בטוחה מספקת שירותי הדברה נגד נמלים כבר למעלה מ-10 שנים בכל הארץ ודואגת לנקות בתים וחצרות מקני נמלים במהירות וביעילות! כל מה שאתם צריכים לעשות זה להרים אלינו טלפון ואנחנו כבר ניתן לכם הצעת מחיר משתלמת שלא תרצו לפספס.

✔️ ריסוס נגד נמלים מחיר החל מ-250 ₪
✔️ הדברה מקצועית עם אחריות בכתב
✔️ השמדת קן נמלים והמלכה = הדברה מלאה
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ כניסה לדירה לאחר שעה בלבד
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה
✔️ שירות 24 שעות ביממה
להתייעצות וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
055-970-5878
הדברת נמלים - מדביר מוסמך

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים


    מה עושים נגד נמלים בגינה או במטבח?

    גם אם תצליחו להשמיד מספר נמלים או שיירת נמלים בבית, ההדברה לא תהיה יעילה ובמקום הנמלים שהצלחתם להשמיד יבואו תמיד נמלים חדשות.
    הנמלים הם חרקים חברתיים החיים במושבות גדולות. בראש המושבה עומדת המלכה האם שתפקידה הוא להטיל ביצים ולדאוג להמשכיות ומסביב למלכה האם פועלות המוני נמלים שתפקידן לדאוג לאוכל ולמלכה ולכל שאר הנמלים בקן. העיקרון ההדברה שלנו הוא להגיע אל הקן ולפגוע במלכה, רק המתה של המלכה יביא לחיסול המפגע באופן מושלם. הפורמון הוא האמצעי שדרכו מתקשרות הנמלים ביניהן, זהו ריח מיוחד שמפרישות הנמלים, ריח שנועד לצרכי תקשורת ואיתות.

    פרומונים אצל נמלים

    פורמון השביל משמש את הנמלים כאשר הן יוצאות לחפש אוכל. באמצעות הפורמון הן מסמנות לעצמן את הדרך שבה הן הולכות כדי לזכור את הדרך חזרה אל הקן. הריח המיוחד גם מזמין את הנמלים האחרות בקן והן מגיעות לשביל בשיירות ומסייעות לאסוף את האוכל ולהביא אותו אל תוך הקן.

    פורמון האזעקה, נועד לשמש את הנמלים במצבים של סכנה. כאשר הנמלים חשות בסכנה, כאשר מישהו דרך על הנמלים או ריסס והשמיד חלק מהן, אחת הנמלים ששרדו תפריש את הפורמון וכל שאר הנמלים יתפזרו ויתרחקו מהמקום. לאחר זמן קצר, כאשר הסכנה תחלוף הן ישובו לשגרה. מדביר מקצועי יעקוב אחרי הנמלים ויאתר את הקן שלהם, סמוך לקן הוא יציב פיתיון עם ג'ל רעיל.

    יש סוגים שונים של פיתיונות, ואת בחירת הפיתיון יש להתאים לעונות השנה. יש תקופות שהנמלים יימשכו לפיתיון המורכב מפחמימה מתוקה ויש תקופות שפיתיון העשוי מחלבונים ימשוך אותן יותר. אם המדביר לא ידע להתאים נכון את הפיתיון, הנמלים יתעלמו ממנו. הנמלים שיתפתו לפיתיון המונח קרוב לקן, ייקחו אותו, יביאו אותו אל תוך הקן, המלכה ושאר הנמלים יאכלו ממנו, הן יורעלו ומושבת הנמלים תחוסל.

    כתבה עלינו בתוכנית חיסכון עם מנחם הורביץ

    הדברת נמלים בבית ללא ריסוס

    אתם אולי כבר ניסיתם להשתמש בעצמכם בתרסיסים שונים נגד נמלים, והם אכן עובדים מהר ומחסלים כל נמלה שבאה איתם במגע, אך האם זה באמת עוזר ? סביר להניח שכבר ביום למחרת מצאתם נמלים נוספים בבית, וזאת כי טיפול נגד נמלים בבית צריך להיעשות מהשורש. אותו שורש הוא הקן, כשהבסיס שלו הוא מלכת הנמלים, ואותה צריך לחסל. עד שהמלכה לא תחוסל, שום פעולת הדברת נמלים בבית לא תעזור.

    אז איך מגיעים למלכה שמסתתרת בתוך הקן? ובכן, פשוט נותנים לנמלים לעשות בשבילנו את העבודה. מפזרים פיתיון ג'ל שגורם לנמלים לחשוב שהוא מזון, אותו הן מביאות לקן ואתו הן מאכילות את המלכה. תוך כמה ימים המלכה מתה, וכל שאר הנמלים יתפזרו ויחפשו קן ומלכה אחרים. כך בעצם הדברה נגד נמלים בבית יכולה להיעשות בלי להשתמש בחומרי ריסוס כימיים וללא סכנה לילדים או לחיות מחמד. זו השיטה העדיפה על רוב המדבירים.

    לקוחות ממליצים עלינו

    ממליצים עלינו

    מתי עושים ריסוס נגד נמלים?

    הריסוס מהווה את השיטה הזולה יותר להדברה ביחס לפיתיונות, ואם הקן גלוי ניתן לחסל את המלכה שבו בעזרתו, לכן ייתכן שאתם בעצמם תעדיפו שהמדביר ירסס את הבית שלכם. לפעמים הריסוס הזול הוא דווקא השיטה הנדרשת, זאת למשל כאשר מתרחש מעוף הכלולות. אם תתפסו את האירוע הזה בזמן, אל תהססו והזמינו מיד ריסוס נגד נמלים, לפני שהן יתמקמו בביתכם ויהיה יקר יותר להדביר אותן.

    חשוב לציין גם שלפעמים המדבירים משלבים בין שתי השיטות ועושים ריסוס נמלים לפני שהם מפזרים פיתיונות. הסיבה לכך היא שלוקח לפיתיונות זמן מה לעבוד, ואם יש מכה קשה של נמלים בבית, צריך לעצור אותה כבר באותו רגע. במקרים אחרות, למשל כשמדבירים את נמלת האש, הריסוס ייעשה דווקא לאחר פיזור הפיתיונות, זאת כדי למנוע הגעה של נמלים אחרות. הדברת נמלים משולבת לאו דווקא תעלה לכם כפול מהדברה בשיטה אחת בלבד, ותוכלו לקבל מאיתנו כבר עכשיו הצעת מחיר משתלמת בטלפון.

     

    טיפול נמלים בחצר של גן ילדים

     

    החשיבות של הדברת נמלים בגינה

    אם אתם מבחינים בנזקים שנעשים לגינה שלכם, יכול להיות שדווקא נמלים הן הסיבה לכך. בדיוק כמו שאנחנו, בני האדם, מגדלים פרות בשביל החלב שלהן, נמלים מסוימות "מגדלות" מזיקים אחרים בשביל טל הדבש שהם מייצרים, והן בדרך כלל יעשו זאת לצד הקן שלהן על מנת שיצטרכו ללכת כמה שפחות כדי לאסוף אותו, אך המזיקים יתרבו בכל רחבי הגינה. בנוסף, הדברת נמלים קטנות בגינה נדרשת אם אלו הן נמלים אדומות, הידועות כ"נמלי אש". הנמלים האלה אף נחשבות למסוכנות ואגרסיביות מאוד, לכן אל תהססו – אם אתם רואים נמלים אדומות הזמינו מיד שירותי הדברת נמלים.

    גם אם לא נעשה שום נזק לגינה שלכם, אל תתעלמו מהימצאות של נמלים בה. בסופו של דבר הן ימצאו דרך להיכנס לבית שלכם – מהחלון או מפתח כזה או אחר שמצאו בקירות ­– ואז תצטרכו להתמודד איתן גם בתוך הבית. עוד לפני שזה קורה אפשר לעשות הדברת נמלים בגינה ולמנוע את זה מראש, ובהחלט כדאי לעשות זאת.

     

    הרחקת נמלים טבעית – איך עושים את זה?

    לא חסרים חומרים שדוחים נמלים באופן טבעי, כשניתן למנות ביניהם למשל נענע, קינמון, לימון ופלפל קאיין. איך להרחיק נמלים בעזרתם? פשוט מפזרים אותם במקום שאליו מגיעות הנמלים כדי למנוע מהן להגיע אליו ולהרחיק אותם ממנו, אך כמובן שזה לא עובד ביעילות המרבית כמו הדברה מקצועית.

    גם מדבירים מומלצים עוסקים בשיטות הרחקת נמלים שונות ולא תמיד מדבירים אותן, אך כמובן שעם חומרים יעילים יותר. אחד מהם הוא אדמה דיאטומית, שהיא מינרל שמורכב מסיליקה ואשר נצמד לגופם של הנמלים ומייבש אותו, עד שהן מתות. זהו חומר יעיל מאוד להדברה אורגנית, והוא מתאים גם להדברות של חרקים אחרים ולא רק נמלים.

     

      לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

       

      הדברת נמלים טבעית בשיטת הרחקה – האם זה מומלץ?

      חשוב לציין שהמילה "הרחקה" לאו דווקא אומרת שהשיטות הטבעיות האלה מעלימות את החרקים מהבית, אלא רק "מזיזות" אותן ממקום אחד למקום אחר או מחסלות את אלה שבאו עם החומרים במגע. לכן גם אם עשיתם הדברה אורגנית לנמלים עם חומרים טבעיים, סביר להניח שלא באמת תפתרו את הבעיה לצמיתות.

      כדי להיפטר מהנמלים באופן מלא חייב לחסל את המלכה שלהן, ובצער רב לא קיים תכשיר ריסוס טבעי נגד נמלים שיכול לעשות זאת ולהגיע עמוק לתוך הקן. אך בכל זאת אתם בטח מעוניינים להימנע מלרסס חומרי הדברה בביתכם שעלולים להזיק לבריאותכם, ותשמחו לדעת שיש דרך לעשות זאת ולהגיע לתוצאות מובטחות. איך להרוג נמלים באופן טבעי? עם ג'ל פיתיון שמכיל עמילן תירס. הנמלים אוכלות את הג'ל, מאכילות בו את המלכה וכך כולן מתות ונעלמות מסביבתכם.

       

      שיטות להדברת נמלים

      איך יודעים איזה חומר להדברת נמלים מומלץ?

      האמת היא שאין המלצה לכאן או לכאן, וכל חומר נגד נמלים בגינה או בבית שמכיל indoxacarb, bifenthrin, deltamethrin, fipronil או cypermethrin יכול לעשות את העבודה. יש עוד חומרים אחרים שיכולים לחסל נמלים ביעילות, אולם אם ננסה למנות כאן את כולם נסיים עם רשימה ענקית שככל הנראה לא תגיד לכם דבר. במקום זה פשוט נגיד לכם אילו חומרים מותרים לשימוש על ידי המשרד להגנת הסביבה, כשחלקם מותרים לשימוש על ידי מדבירים וחלקם לשימוש גם על ידיכם. חשוב לציין שהחומרים שמותרים לשימוש על ידי חברות הדברה הם יעילים יותר, אך בה בעת מצריכים ידע מקצועי כדי להשתמש בהם – לא כל חומר הדברה שמותר לכם להשתמש בו יפתור את בעיית הנמלים לאורך זמן.

      סוג חומר להדברת נמלים חומרים שמותרים למדבירים חומרים שמותרים לקהל הרחב
      גרגירים רחיפים אדווין 20,
      תרכיז מתחלב ביף, סיפרין לתברואה, פרמנונה 250
      תרכיז רחיף אדמירל, אדמירל סופר, אלמוג, באנג'י, דרגון, פנטום, שוהם קילר
      תרכיז רחיף מיקרוקפסולרי דה באגר, למבדה סטאר,
      תמיסה מוכנה לשימוש בתוארית מיקרוקפסולרית דרקר 10.2 באג-אוף
      תרחיף נוזלי דמנד
      תחליב שמן במים דלתא פורטה לתברואה,
      פיתיון ג'ל נגד נמלים אלפא ג'ל, פרו ג'ל נמלים וטרמיטים אדווין פיתיון ג'ל להדברת נמלים, אימידסקט נמלים, אנט ג'ל, פיקס ג'ל, קווין ג'ל פיתיון, פרו ג'ל
      מוצק אנטקלין
      אבקה דורסיד אבקה
      אבקה רטיבה סיפראקט אבקה, סיפרימי, פרמתרול 25, רימקס
      נוזל דיפטרון א'.ס'.
      מיקרואמולסיה ספיר
      חומר ריסוס נגד נמלים אירוסול c-360, k-300, k-300 פלוס, k-500, סנו רב קוטל K, רייד קוטל נמלים 2 ב-1
      פיתיון מוכן לשימוש בקופסת האכלה אגרימור – פיתיון לנמלים

       

      הפיתרון המומלץ ביותר לדעתנו, הן עבור המדביר והן עבור הקהל הרחב, הוא מזרק נגד נמלים עם ג'ל פיתיון שמגיע בתוכו. קל להשתמש בו והוא למעשה נחשב הדברה ירוקה ללא ריח, הוא עובד ביעילות מרבית, ואמנם לוקח לו קצת זמן לעשות את העבודה, אך התוצאות מובטחות וההדברה לעולם לא נכשלת. עם זאת, תמיד מומלץ להיעזר במדביר – אפילו ליישום ג'ל – שכן הוא ידע בכמה ממנו צריך להשתמש ובאילו נקודות אסטרטגיות הכי כדאי ליישם אותו.

       

      עבודה של ריסוס נמלים בגן ילדים – ללא ריח!

       

      מכת נמלים בבית – למה זה קורה?

      כשנמלים יוצאות לחפש אחר מזון הן מתפרשות על פני שטח רחב סביב הקן שלהן. ברגע שאחת תמצא מזון שמתאים לה – לרוב חומר מתוק וסוכרי – היא תחזיר אותו לקן ותיצור מסלול ממנו עד אליו. נמלים אחרות יצאו מהקן וילכו באותו מסלול שהיא סימנה, וכך תוך זמן קצר יימצאו אצלכם מלא נמלים בבית. זה לא יהיה חייב להיות סוכר, ונמלים נמשכות גם לאוכל של חיית המחמד שלכם למשל, כך שבמקרים רבים הן מהוות בעיה שקשה מאוד לדעת איך לפתור.

      אם יש מכת נמלים בבית, זה סימן לכך שיש קן קרוב ודרך שממנה מגיעות הנמלים לתוך הבית. זה יכול להיות חריץ מסוים בחלון למשל, אך הקן גם לא חייב להיות בחוץ – ייתכן שהוא נמצא בתוך קירות הבית. כחלק מתהליך הדברת נמלים המדביר יסקור את הבית ויבדוק מאיפה מגיעות הנמלים. כך ידע בדיוק היכן נמצא הקן שלהן והאם ביכולתו לרסס אותו ישירות או שיהיה עליו להדביר אותו עם פיתיון שהנמלים ייקחו לתוכו.

       

      סוגי נמלים בישראל

      תאמינו או לא, אבל בישראל יש יותר מ-240 מינים ותת מינים של נמלים שמתחלקים בין 46 סוגים. ביניהם יש כמה נפוצים יותר וכמה נפוצים פחות, אך אף לא אחת חסינה מפני הדברת נמלים. הכירו כמה מהנמלים הנפוצות ביותר שיש לנו בארץ.

      סוגים של נמלים תיאור הנמלה מאפיינים מיוחדים
      בנאית ישראלית (Tapinoma israele) הנמלים הפועלות הן בעלות צבע שחור ובגודל 3 מ"מ. יש להן בטן עגולה ובהירה מעט. הזכרים והמלכה הם בגודל 5-6 מ"מ ויש להם כנפיים. יכולות להיות לנמלים האלה כמה מלכות בתוך קן אחד, והן פעילות מאוד. הנמלים האלה ניזונות מצוף ופגרים של בעלי חיים, והן "מגדלות" כנימות וציקדות כדי לאכול את טל הדבש שהן מייצרות.
      עורפנית סורית (Bothriomyrmex syrius) הנמלים הפועלות הן בגודל 2-3 מ"מ בצבע חום-צהוב. המלכה היא באורך 5 מ"מ, יש לה בטן גדולה וצבעה הוא חום. הנמלה הזו היא טפילית שנוטה להשתלט על קינים של נמלים אחרות. המלכה של העורפנית הסורית חודרת לקן ושם הורגת את המלכה האחרת.
      קמפונית (camponotus) יש כמה סוגים של קמפוניות בישראל, ביניהן קמפונית פולחת, כרתית, קדושה ומשיית. גודלן הוא 6-25 מ"מ והן לרוב חיות בעצים רקובים ולחים. כל סוג של קמפונית חי במקום אחר בארץ, הכרתית למשל נפוצה בגליל ובכרמל, הקדושה במרכז הארץ, כולל תל אביב, והמשיית באזור ים המלח והערבה.
      נווטת (Cataglyphis) גודל הנמלה הזו הוא בין 4-14 מ"מ והיא ניזונה מפגרים או צוף של פרחים – בהתאם למינה. הנמלה הזו יכולה לשרוד בטמפרטורות גבוהות, אולם ניתן למצוא אותה בכל רחבי הארץ, כולל במישור החוף, בנגב, בערבה, ברמת הגולן ובעמק החולה. היא מנווטת בעזרת השמש.
      נמלת קציר (Messor) הנמלים הפועלות בדרך כלל שונות זו מזו ויש להן כנפיים. לזכרים יש שיער. הנמלים האלה מזיקות לחקלאות, והן נושאות זרעים לתוך הקן שלהן.
      מורית (Monomorium) אלו הן נמלים קטנות מאוד – קטנות יותר ממילימטר. הן אוכלות כל ולכן נוטות לפלוש לתוך בתים.

       

      הדברת נמלים מחיר – כמה זה עולה?

      המחיר של הדברת הנמלים נקבע באמצעות מספר פרמטרים כמו גודל השטח שאותו צריך להדביר, רמת הנגיעות, שיטת ההדברה, חומרי ההדברה שבהם משתמש המדביר ועוד.

      אנו לא קובעים את מחירי ההדברה כאן, אלא נותנים לכם מספר מחירים לדוגמה כדי שתקבלו אינדיקציה על רמת המחירים בשוק.

      הדברה במטבח נעה בין 150 שקלים ל 250 שקלים.

      מחיר ריסוס נגד נמלים לדירה בת 2-5 חדרים נע בין 250 שקלים ועד ל – 350 שקלים.

      הדברת נמלים מחיר לבית פרטי נע בין 300 שקלים ועד ל – 500 שקלים.

      אחריות על ההדברה תינתן לתקופה של 6 חודשים.

       

      שאלות ותשובות על ריסוס והדברה נגד נמלים

      איך להיפטר מנמלים בבית?

      הדבר החשוב ביותר הוא לנטרל את הריח שהנמלים משאירות אחריהן ואשר מושך נמלים אחרות. לכן לא יספיק לשטוף את הרצפה במים, ובמקום כדאי לערבב חומץ ומים ביחס של 1:3 לטובת המים, ולרסס בכל מקום שבו הבחנתם בנמלים. זה יעזור לזמן מה, אך הנמלים בסופו של דבר יחזרו.

      איך להיפטר מנמלים בגינה?

      ערבבו 1 כפית של סבון כלים עם חצי ליטר מים בבקבוק תרסיס ורססו ישירות על הצמחים שבגינה שלכם. התערובת הזו תחסל את הנמלים, אך היא לא תעזור לזמן רב, משום שעדיין צריך יהיה להדביר את הקן.

      מה עושים נגד נמלים?

      יש לא מעט תרסיסים ביתיים שניתן לרכוש ולהשתמש בהם כדי להיפטר מנמלים, אך הם עובדים באופן זמני, וכל עוד יש קן של נמלים באזורכם הן ימשיכו להגיע אליכם. הדרך היחידה להיפטר מהן לצמיתות היא להזמין מדביר מומלץ.

      כמה עולה הדברת נמלים בבית ובחצר?

      המחיר להדברת נמלים משתנה לפי גודל הדירה, לדירות קטנות המחיר עומד על כ-180 שח, לדירות גדולות עם חצר ואם מדובר בקומת קרקע המחיר משתנה ויכול להגיע עד 350-400 שקלים לדירות 5 חדרים ומעלה

      המאמר נכתב על ידי ערן קיוותי

      מדביר מוסמך בעל רישיון שטח פתוח מספר 2093

      ערן קיוותי בעלים של חברת הדברה בטוחה חי ונושם את תחום ההדברה כבר למעלה מעשור, בעל רישיון הדברה מורחב למבנים ושטחים פתוחים, מבצע את כל סוגי ההדברות עם חומרים מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה. מתן ייעוץ בתחום ההדברה לעסקים ומוסדות, שירות מכל הלב ומענה מקצועי לכל שאלה ללא התחייבות.

      מומחה להדברת כל סוגי המזיקים והמכרסמים

      אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

        whatsapp
        להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
        📞 055-970-5878
        whatsapp
        call