הדברת יתושים

הדברת יתושים בבית, בחצר ובבריכה במחיר הזול ביותר בארץ

אילו סוגי יתושים קיימים בישראל, האם הם מעבירים מחלות, איך מדבירים יתושים, מתי הכי כדאי לרסס את הגינה ואת הבית, איך מרחיקים יתושים בשיטות טבעיות, עד כמה מסוכנים יתושים קטנים וכמה עולה הדברת יתושים? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות.

אין חרק יותר מציק בקיץ מאשר יתוש. המזיק הקטנטן הזה יכול ממש לשגע, וכשהוא מגיע בכמויות גדולות קשה מאוד להתמודד איתו. הלילות הופכים לארוכים וחסרי מנוחה, השהייה בגינה הופכת לסיוט וכל הגוף מגרד מעקיצות. אך לא מדובר בגזירה משמים, ואפילו אם התרגלתם לראות בסביבתכם יתושים כל הזמן, דעו שאפשר בהחלט לעשות הדברת יתושים כדי להכחיד אותם באופן מלא וביעילות. אנחנו בחברת הדברה בטוחה עושים הדברה נגד יתושים בבית ובגינה ומספקים שירותי הדברה בפריסה ארצית במחירים זולים ונוחים לכל כיס. כל מה שצריך לעשות זה להרים אלינו טלפון ואנחנו ניתן לכם כבר עכשיו הצעת מחיר שלא תרצו לסרב לה.

 

הדברת יתושים בחצר ובבית!
ריסוס נגד יתושים מחיר החל מ-250 ₪
מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
פתרון נגד יתושים גם במקומות ציבוריים ואתרי בניה
הדברה נגד יתושים וזחלי יתושים בגינה פרטית, בריכות שחיה, מרפסות ועוד
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
055-970-5878
הדברת יתושים

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    סוגי יתושים נפוצים בישראל

    אתם אולי חושבים שיש רק סוג אחד של יתושים שכולנו שונאים, אך למעשה יש כמה, וכל אחד מהם מסוכן במידה אחרת ומסוגל להעביר מחלות אחרות. מה שמשותף לכולם זה שכל אחד מהם מצריך מדביר מומלץ שידע כיצד לבצע הדברת יתושים כמו שצריך כדי להשמיד את הימצאותו לחלוטין. אם אתם רוצים להכיר אותם קצת יותר לעומק, לפניכם הפירוט עליהם.

     

    המלצה מלקוח מרוצה

    המלצה על מדביר יתושים

    סוגי היתושים בארץ מאפיינים עיקריים מה מושך את היתוש
    יתוש הבית המצוי (כולכית מצויה) זהו סוג היתוש הנפוץ ביותר בארץ, ואם יש לכם יתוש בבית, סביר להניח שזה הוא. אם היתוש הזה נמצא בסביבתכם זה סימן לכך שיש מקור מים מזוהם מסוים שצריך לטפל בו, כמו למשל מי ביוב.
    כולכית מצויה טרדנית זהו תת מין של הכולכית המצויה. היא מסוגלת להעביר מחלות וניזונה מדם של בעלי חוליות וצוף של צמחים. היתוש הזה נמשך לאזורים תת קרקעיים עם טמפרטורה ממוזגת, כמו למשל מרתפים מוצפים או בורות שופכין.
    יתוש אנופלס היתוש הזה מעביר את מחלת המלריה, והוא נמצא במקורות מים טבעיים ברחבי הארץ. מים טבעיים עומדים או בעלי זרימה איטית.
    יתוש הטיגריס האסייני הנקבה יכולה לעקוץ מספר פעמים תוך זמן קצר וגם דרך בגדים. העקי
    צות נפוחות ומגרדות יותר מאשר כאלה של יתושים אחרים, והן עלולות להדביק בקדחת מערב הנילוס.
    היתושים האלה בדרך כלל מתרבים בתוך מים עומדים, למשל בצמיגים שנותרו בהם מים או דליים.
    זבוב החול (בקה) אף על פי שמו העממי, זהו יתוש שעוקץ כמו כל יתוש אחר, אולם ביכולתו להעביר את מחלת שושנת היריחו. היתוש הזה נוהג לחדור לתוך בתים ונמשך לאור, אולם מינים מסוימים שלו אינם חודרים לתוך בתים.

     

    הדברת יתושים בחצר ב-2 שלבים

    שלא כמו עם מזיקים אחרים, כמו הדברת ג'וקים למשל, הדברת יתושים מצריכה יותר עבודה, במיוחד כשהם מציפים את הגינה. את ההדברה אנחנו מחלקים ל-2 שלבים, בהם אנחנו תמיד פועלים כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

    הדברת יתושים בחצר מתחילה איפה שהם מתחילים, בזיהוי האזורים שבהם מפתחים הזחלים. אנחנו מחפשים את מקורות המים או הצמחים שבהם מתרבים היתושים, ומדבירים אותם באחת מבין שתי השיטות הירוקות שלנו. הראשונה היא הדברה ביולוגית עם חרקי מים או דגי גמבוזיה, שמתאימה למשל לבריכות נוי. השנייה גם היא בעזרת הדברה ביולוגית, אולם עם תכשיר שמכיל את חיידק הבצילוס הארץ ישראלי, וכן בשיטת הדברה ירוקה עם שמנים שפוגמים ביכולת הנשימה של זחלי היתושים.

    בשלב השני אנחנו מאתרים את היתושים הבוגרים, ואת זה אנחנו עושים עם מלכודות אור וקרח יבש. הדברת יתושים בגינה תיעשה לאחר מכן על ידי ריסוס או ערפול, ואת זה נעשה בשעות החשיכה בלבד, כשאין אור שמש.

     

    ככה תרחיקו יתושים מהבית והחצר

    איך להרחיק יתושים מהבית

    סרטון הדברה של יתושים בוגרים במפעל

    הדברת יתושים מתחלקת לשלוש קבוצות עיקריות:

    1. פעולות למניעת דגירות יתושים – שאיבת המים הנקווים במרתפים שהוצפו במהלך החורף, איטום מכלי מים ותיקון נזילות, כיסוי בורות מי שופכין ובורות שאינם בשימוש ועוד.

    2. פעולות להדברת יתושים בעלי כנף – הדברת יתושים בחצר בעלי כנף נעשית בשיטה כימית ובאמצעות ריסוס חומר הנקרא אינסקטיצידים. על אף שזנים שונים של יתושים בארץ כבר הספיקו לפתח עמידות לחומר ריסוס זה.

    3. פעולות להדברת יתושים בדרגות התפתחותם במים – ע"י הדברה כימית ופיזור רעלים במים, שימוש בצמחים טורפים, שימוש במיני דגים הניזונים מביצי וזחלי היתושים ועוד.

     

    ריסוס נגד יתושים בגינה

    ריסוס מקומות דגירה של זחלי יתושים – איפה חשוב למקד את המאמצים?

    מניסיוננו אנחנו כבר יודעים היטב איפה היתושים מתרבים בגינה שלכם, ונזהה את המקומות האלה באופן מידי. הנה כמה דוגמאות לאזורים שמחייבים הדברה:

    1. מרזבים חסומים שנאגרו בהם מי גשמים

    2. בריכות מוזנחות שמלאות במים

    3. כיסי מים ביריעות פלסטיק שפרושות בגינה

    4. צלחות של אדניות, לעיתים כולל האדניות עצמן

    5. דליים, פחים, צמיגים, מריצות וקערות בעלי חיים עם מים עומדים

    6. אמבטיות ציפורים

    7. חורים בגזעי עץ שנאגרים בהם מי גשמים

    8. שלוליות מים באדמת הגינה

    9. פתחי ביוב

     

    למה מים עומדים מביאים יתושים?

    כפי שאתם מבינים, מים עומדים הם הבעיה העיקרית, ולמעשה לא נדרש ליתושים הרבה מהם כדי להטיל בהם ביצים. אפילו פקק של בקבוק שמלא במים יכול להוות אתר דגירה ליתושים, אך כמות היתושים שתגיע משם תהיה תלויה בעיקר במזון שהם יזכו לו במים, אשר יכול להיות למשל:

    צמחים מתים: זה מקור המזון הנפוץ ביותר במים עומדים עבור זחלי היתושים, למשל עלים, ענפים או אפילו חרקים מתים שנפלו לתוך המים.

    צואה ושתן: הביוב עצמו מלא בחומר אורגני שיכול להזין את זחלי היתושים, ואם יש פתח ביוב פתוח, תהיו בטוחים שיצאו ממנו מאות יתושים.

    ירוקת: כשיש מספיק חומרי הזנה במים, כמו זרחן וחנקן, יכולות להתפתח בהם אצות בקצב מהיר, וכשאלו נרקבות ומתות אט אט, מתווסף חומר אורגני למים שזחלי היתושים יכולים ליהנות ממנו.

     

    הדברה נגד יתושים – המטרד והסכנה שביתושים

    במדינה חמה כמו ישראל בעיית יתושים מהווה מטרד רציני ממנו סובלים אנשים רבים, והיא נדרשת לטיפול ברמת הציבור והפרט כאחד.
    זהו מטרד המפריע לישון, גורם לעקיצות וגירודים ובקרב  תינוקות, קשישים וחולים יכול להתפתח לבעיה רצינית.
    יתרה מכך, יתושים מהווים לא רק מטרד אלא גם חרק מסוכן האחראי למותם של מיליוני אנשים, בהיותם נושאי מחלות מסוכנות כמו קדחת הנילוס ומלריה.
    כפועל יוצא מכך, חשוב לטפל בבעיית יתושים באופן יסודי ויעיל עם אמצעים בטוחים לסביבה כפי שחברתנו מציעה.

     

    סרטון ריסוס נגד יתושים באתר בניה

     

    האם ריסוס נגד יתושים בגינה ובבית צריך להתבצע בחושך?

    הטיפול בזחלי היתושים יכול להיעשות בכל שעה ביום, אולם ריסוס נגד יתושים בוגרים רצוי שיעשה בשעות הערב, הלילה או לפנות בוקר. יש לכך סיבה הגיונית, והיא קשורה לחומר ההדברה שבו משתמשים להדברת היתושים, שכן חומר ריסוס נגד יתושים בחצר מתפרק מהר מאוד תחת אור השמש. מכיוון שאנחנו מעוניינים שהטיפול יהיה יעיל כמה שיותר, אנחנו בדרך כלל לא עושים ריסוס יתושים באמצע היום, על אף שניתן באופן תיאורטי לעשות זאת בבית, אך בטח לא בחצר.

     

    איך להרחיק יתושים ביעילות?

    עד שנגיע אליכם להדברה אתם בטח מעוניינים להרחיק מכם כמה שיותר את היתושים, ויש שלל דרכים שבהן תוכלו לעשות זאת, חלקן טבעיות יותר וחלקן פחות. הדרך היעילה ביותר שתעזור לכם עם הרחקת יתושים היא פשוט לקנות תרסיס שמיועד לכך בבית המרקחת, וליישם אותו על הגוף ממש כמו קרם הגנה. אם אתם מחפשים דרך טבעית יותר, תוכלו לנסות לשפשף על הגוף שום.

    אלו היו שיטות להרחקת היתושים מגופכם, אך מה מרחיק יתושים מסביבתכם? ובכן, ישנו פתרון יעיל במיוחד והוא ריח הציטרונלה. תוכלו להדליק נר ציטרונלה או לערבב כמה טיפות של שמן ציטרונלה עם מים ולרסס בסביבתכם, וזה יעזור לכם למנוע מהיתושים לחדור לחדר שבו אתם נמצאים.

    שימו לב שכל שיטות הרחקת יתושים אלו לא יפתרו את הבעיה לצמיתות, אלא רק באופן זמני. אם אתם מעוניינים להיפטר מהיתושים אחת ולתמיד, אין מניעה מלהזמין שירותי הדברה.

     

    הרחקה של יתושים וטיפול במקורות מים עומדים

     

    ניטור יתושים לחיסול המזיקים מהשורש

    גם אם תנסו להדביר את היתושים בעצמכם עם חומרי הדברה שרכשתם בחנות, חשוב שתדעו שזה יהווה פתרון זמני בלבד והיתושים ימשיכו לחזור אליכם מדי לילה. טיפול ביתושים חייב להיעשות באופן יסודי ולא לכוון רק לחיסול של הפרטים הבוגרים, כשיש לתת יחס מיוחד ופרטני גם לזחלים של היתושים. ניטור יתושים וזחלים יסייע לנו לדעת איפה בדיוק צריך להדביר ובאילו שיטות, ולכן איננו חוסכים זמן בתהליך זה. אף על פי כן, היו בטוחים שכשתזמינו דרכנו מדביר יתושים הוא ידאג להיפטר לכם מהמטרד כבר באותו היום, ולא תצטרכו לחכות הרבה להפוגה.

     

    ככה נראה יתוש קולקס

    יתושים בבית

    מה עושים נגד יתושים קטנים בבית ובגינה?

    יתושים גדולים הם קלים לחיסול עצמי – כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחכות שהיתוש ינחת על הקיר ואז להנחית עליו את היד בחוזקה. אך היתושים הקטנים הם קשים יותר לחיסול בשיטה זו, ואפילו אם מצאתם רק שני יתושים קטנים במטבח, כדאי שתזמינו מהר מאוד הדברה. הסיבה לכך היא שייתכן כי אותם יתושים קטנים שחורים שמצאתם הם לא יתושי בית רגילים, אלא טיגריס אסייתיים שמעבירים מחלות, ואילו יתושים קטנטנים לבנים שממש קשה לראות יכולים אפילו להיות זבובי חול.

    הדברת יתושים קטנים באמבטיה או בכל חדר אחר בבית צריכה להיעשות במהירות ולפני שתספיקו לספוג את עקיצותיהם, מכיוון שהמחלות שהם מעבירים יכולות להיות מסוכנות מאוד. אם מנגד יש אצלכם יתושים קטנים בגינה ובכמויות גדולות, יכול להיות שאלו הם למעשה ברחשים שמצריכים הדברת ברחשים ולא יתושים.

     

      לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

       

      שאלת השאלות: כמה עולה הדברת יתושים?

      אז כשאנחנו אומרים זול למה אנחנו בעצם מתכוונים? ובכן אם תשוו את המחירים שלנו למדבירים אחרים, אתם תגלו שאצלנו תזכו למחירים הזולים ביותר להדברה מהיום להיום נגד יתושים. תעברו על המחירון שלנו ותבינו בדיוק על מה אנחנו מדברים.

      איפה מדבירים יתושים כמה עולה ההדברה?
      כמה עולה להדביר יתושים במרפסת?
      בדרך כלל יתושים מגיעים למרפסת בגלל תאורת פלורסנט.
      החל מ-300 ₪
      מה מחיר הדברת יתושים בבריכת שחיה?
      אחרי ההדברה מומלץ להוסיף כלור לבריכה או להשתמש בפילטרים נגד יתושים.
      החל מ-450 ₪
      מה עלות הדברת יתושים בבריכת נוי?
      ניתן להדביר בשלל שיטות הדברה ביולוגיות, למשל עם דגים שאוכלים את הזחלים.
      החל מ-300 ₪
      כמה עולה הדברת יתושים בחדר שינה?
      מרססים את חדר השינה – יש לשהות כ-4 שעות מחוץ לחדר ולאוורר אותו היטב.
      החל מ-250 ₪
      מה מחיר הדברת יתושים באתר בניה?
      ההדברה תיעשה בשעות הערב, כשלא מתבצעת עבודה באתר הבניה.
      החל מ-450 ₪
      כמה עולה הדברת יתושים בבית?
      מרססים את כל רחבי הבית בשעות הערב, הלילה או הבוקר המוקדמות.
      650 – 250 ₪

       

      שאלות ותשובות לפני שמזמינים ריסוס ליתושים

      איך מונעים מזחלים של יתושים להפוך לבוגרים?

      הפעולה החשובה ביותר היא ניטור אזורי הדגירות, וייבוש המים בכל מקום שבו ישנם זחלי יתושים. בנוסף ישנם חומרים ייעודיים שמונעים מעבר אוויר אל הזחלים, כך שהם לא יכולים להתפתח.

      איך מחסלים יתושים בוגרים בחצר?

      הפעולה הנכונה היא ריסוס או ערפול. יש לבצע אותה בשעות הבוקר. חשוב להשתמש אך ורק בחומרים שהמשרד להגנת הסביבה מאשר. יש להקפיד על חלונות סגורים ולא לצאת לגינה בזמן הטיפול בחצר ועוד 4 שעות נוספות לאחר מכן.

      איך מתבצעת הדברת יתושים בבריכת נוי?

      הטיפול המומלץ הוא הדברה ביולוגית באמצעות בצילוס ארץ-ישראלי. ריסוס המים בחומר זה מחסל את זחלי היתושים מבלי לפגוע בבעלי חיים אחרים ובפרט לא בדגים.

      איך למנוע כניסת יתושים לבית?

      אפשרות אחת היא הפעלת מאוורר – הרוח תמנע מהיתושים להגיע אל בני הבית. עוד אפשרות היא נרות ייעודיים שפולטים ריח דוחה יתושים. גם ריסוס החלל עם תערובת של שמן אתרי עשב לימון, שמן בזיליקום, שמן ציפורן, שמן לבנדר, שמן ציטרונלה ושמן אקליפטוס עם מים (2 טיפות של כל שמן + 100 מ"ל מים) הוא פעולה שעשויה להיות אפקטיבית.

      המאמר נכתב על ידי ערן קיוותי

      מדביר מוסמך בעל רישיון שטח פתוח מספר 2093

      ערן קיוותי בעלים של חברת הדברה בטוחה חי ונושם את תחום ההדברה כבר למעלה מעשור, בעל רישיון הדברה מורחב למבנים ושטחים פתוחים, מבצע את כל סוגי ההדברות עם חומרים מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה. מתן ייעוץ בתחום ההדברה לעסקים ומוסדות, שירות מכל הלב ומענה מקצועי לכל שאלה ללא התחייבות.

      מומחה להדברת כל סוגי המזיקים והמכרסמים

      אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

        whatsapp
        להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
        📞 055-970-5878
        whatsapp
        call