האם אפשר לבצע הדברה מקצועית לבד?

לא אחת כאשר אנו נתקלים בחרקים מסוגים שונים בבית, והם עדיין לא המוניים וגם ההטרדה שלהם עדיין נחשבת בעינינו כסבירה, אנו חוככים בדעתנו האם לנסות ולבצע הדברה לבד או להזמין מדביר מקצועי? עוד לפני שנענה על השאלה בפירוט, חשוב לדעת כי במקרים רבים הדברה לא מקצועית לא רק שלא תועיל, אלא היא עלולה לגרום לנזקים רבים, לפגוע בדיירי הבית, בחיות המחמד ובסביבה. בנוסף, יש הדברות מורכבות שבטח ובטח לא כדאי ואף מסוכן לבצע לבד – כמו למשל הדברת פשפשים או הדברת פשפש המיטה.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    7 סיבות שישכנעו אתכם להזמין הדברה מקצועית

    1. חומרי ההדברה שונים זה מזה. לכל חומר הדברה יש יתרון וייחודיות משלו וכל סוג של חומר מתאים להדברת מזיק אחר. רק מדביר מקצועי ידע להתאים את סוג החומרים לסוג המזיקים שאותם רוצים להרחיק, להתאים את המינון הנכון  ולבחור את שיטת ההדברה המתאימה. אם לא תשתמשו בחומרים מתאימים, לא תצליחו להדביר את המזיקים.

    2. חומרי ההדברה הם חומרים מסוכנים. בכל תקופה כותרות העיתונים מספרות על משפחות שנפגעו אחרי ריסוס לא מקצועי ולא זהיר, אז למה לכם לקחת סיכונים? מדביר מקצועי עבר הכשרה בתחום, הוא מכיר את כל הסכנות של כל סוג של חומר, הוא יידע איך להגן על בני הבית מחומרים מסוכנים וגם איך להגן על עצמו.

    3. מינון ושימוש לא נכון בחומרי הדברה עלול לסכן את הסביבה. חומרי ההדברה עלולים לחלחל אל תוך האדמה, להגיע למי התהום, לצנרת המים ולזהם את מי השתייה שלכם ושל הסביבה הקרובה.

    4. המדפים בסופרמרקטים מציעים מבחר עצום של חומרי ריסוס, והם מפתים. למה להזמין מדביר מקצועי אם אפשר לקנות תרסיס, לרסס ולפתור את הבעיה? אז זהו שלא. חומרי ההדברה המוצעים למכירה הם חומרי הדברה חלשים, הם יצליחו להדביר את המזיקים רק ברמה נקודתית ולא יעברו כמה שעות והמזיקים יחזרו שוב. רק מדביר מקצועי רשאי לרכוש חומרי הדברה חזקים, חומרים שיצליחו להשמיד את המזיקים ולמגר אותם לתקופה ארוכה.

    5. יש סוגי הדברות הדורשות מקצועיות ומיומנויות. בהדברה מקצועית של נמלים למשל, גם אם תרססו חומרי ריסוס על שיירת הנמלים ותצליחו להשמיד אותן, מיד יבואו נמלים אחרות במקומן. הדברה מקצועית תאתר את קן הנמלים ותניח פיתיון רעיל קרוב לקן. הנמלים יתפתו לקחת את הפיתיון לקן ויאכילו בו את המלכה ואת שאר הנמלים, המלכה תמות ורק אחרי מות המלכה קן הנמלים יושמד. מדביר מקצועי ידע לבחור פיתיון מתאים, פחמימות או חלבונים. אם הפיתיון לא ימשוך את הנמלים, הן יתעלמו ממנו וההדברה לא תצליח.

    6. יש סוגי הדברות יעילות שלא תוכלו לבצע בעצמכם כמו הדברה אלקטרונית או הדברה באמצעות רעלים מושהים. אם יש לכם חולדות בבית, לדוגמה, והצלחתם להרעיל אותם באמצעות פיתיונות, החולדות הן חיות חכמות, הן מסוגלות לאותת לחברות שלהן על ההרעלה והן לא יתקרבו יותר למזון המורעל. מדביר מקצועי ישתמש ברעלים מושהים וכך החולדות לא יצליחו לקשר בין הרעל לבין המוות של החולדה.

    7. לדעת היכן בדיוק להדביר. מדביר מקצועי יגיע אל הבית שלכם, יסייר בו, יתחקה אחרי כל המקומות שמהם מגיעים המזיקים וינחה אתכם איך לאטום את הסדקים והחריצים ולמנוע את שובם של המזיקים גם אחרי פעולת הדברה.

    לסיכום, הדברה מקצועית, יעילה, איכותית ובטוחה שתרחיק את המזיקים לתקופה ארוכה יכולה להתבצע רק על ידי מדביר מוסמך, מקצועי ובעל ניסיון.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call